Moet ik eerst weer wat te leunen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels, waar blijven de leun- pics?
Dacht eigenlijk al dat ik te laat wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
Holy shit dat is precies de TT die ik wilde doen.
Een schandaalquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP
Gewoon discriminatie dit
Poekie..quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Gewoon discriminatie dit
Alleen policors mogen in de OPquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Gewoon discriminatie dit
Trek het je niet aan. Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Gewoon discriminatie dit
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wil je xcachet ook even in de OP zetten?
Er staat dan ook dat het kwaliteitsusers betreft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik ook niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat het kwaliteitsusers betreft.
OP klopt dus geen moer van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat het kwaliteitsusers betreft.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil dat je xcachet naat de mijne zet
Hard ditquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
is het mogelijk om WCH's UI rechtsboven de mijne te zetten in de OP zodat ik hem uitlach?
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
is het mogelijk om WCH's UI rechtsboven de mijne te zetten in de OP zodat ik hem uitlach?
wist niet dat je ook voetbalde, je bent van alle markten thuis nielsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
Iedereen een fijne dag gehad? Ik was een beetje vliegende keeper vandaag. Da's wel flex een beetje afwisseling.
vanaf nu haat ik jequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongen
Voetbal lol. Geef mij maar curling.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat je ook voetbalde, je bent van alle markten thuis niels
bedankt Hansquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongen
bestaat er ook curling op skates?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voetbal lol. Geef mij maar curling.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
xcachet en mahl horen er natuurlijk eigenlijk wel in
Ik stop over een half uur ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar af.. ik stop niet voor je stopt met posten
M'n kansen zijn verdubbeld, het blijft 0quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verhoogt dat je kansen bij haar?
das balenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
M'n kansen zijn verdubbeld, het blijft 0
Ik ook, is zoveel werkquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop ook met ademen
oo ik wilde hem quoten. Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, Prof wil in haar broekje, en dan projecteer je dat op mij
hjb postzegelstamperquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann niet, past nooit
bij deze:quote:
misschien met zn kleine teenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann niet, past nooit
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij deze:
Verhoogt dat je kansen bij haar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo ik wilde hem quoten. Ik zie het nu pas
Is dat niet op skates van oorsprong?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaat er ook curling op skates?
Dit is niet tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwerpelijk dat Niels in OP staat
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.quote:
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
blowen heeft geen negatieve effecten op dpquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.
uhuquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
blowen heeft geen negatieve effecten op dp
oh ok wat een spel manquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalen
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELSquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Oke, dan kaap je en verander je het maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.
Je bent me iets verschuldigd
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehadquote:
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dan kaap je en verander je het maar
Japan ben ik nog niet geweest. Ben er wel voor gevraagd onlangs so I'll keep you posted.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELS
ik blow niet en heb een kutbaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
Beter gewoon Cat Mario spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Ik zal je een dreun gevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.
want dat is de enige goede uitkomstquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
daar lekker transen neuken hiep hoi olee oleequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Japan ben ik nog niet geweest. Ben er wel voor gevraagd onlangs so I'll keep you posted.
i wanna be the guy tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter gewoon Cat Mario spelen
Wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat ik jou quote omdat ik aan jou denk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt hersenschade
de kans dat ik ooit nog aardig tegen jullie doe is foetsiequote:
Zit er natuurlijk net als in Thailand vol mee. Wereldvreemde.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
daar lekker transen neuken hiep hoi olee olee
deed je al nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
de kans dat ik ooit nog aardig tegen jullie doe is foetsie
Dat ergens aan beginnen, bv Havo, en niet afmaken als negatief effect aangemerkt kan worden...quote:
Kan me niet herinneren dat je ooit aardig gedaan hebt tegen me.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
de kans dat ik ooit nog aardig tegen jullie doe is foetsie
ik had je zelfs nog een DM gestuurd toen je een maand dood was om te checken of je dood wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je ooit aardig gedaan hebt tegen me.
ook alleen maar omdat je niet voor niks wilde gaan feestenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je zelfs nog een DM gestuurd toen je een maand dood was om te checken of je dood was
Maar als hij dood was hoe kan hij dan hier weer postenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je zelfs nog een DM gestuurd toen je een maand dood was om te checken of je dood was
heel mijn leven is al een feestquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je niet voor niks wilde gaan feesten
de hemel zou maar saai zijn als er geen internet was tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar als hij dood was hoe kan hij dan hier weer posten
Ra ra ra
weet niet man de ontwikkeling is het doel niet dat domme papiertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ergens aan beginnen, bv Havo, en niet afmaken als negatief effect aangemerkt kan worden...
En jij zei dat er geen negatieve effecten waren
februari? Ik ga ook al met tardis naar de film 'deadnogwat' ...schijnt een echte zwijmel film te zijn en bevat ook iets over een zwart/rode sm pakje. Mss leuk om met zijn drieën te doenquote:
Ik hoop dat als ik naar hemel ga Chloe, Emma en Candice er zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hemel zou maar saai zijn als er geen internet was toch
vlees=moordquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
Wat eten jullie straks? Ik heb Aardappelen, broccolli met een roomsausje en een hamburger.
had best lang geleden mij een keer laten roasten op reddit (quote:
Bami, met extra pepertjesquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
Wat eten jullie straks? Ik heb Aardappelen, broccolli met een roomsausje en een hamburger.
Doe je wel een beetje hard-to-get madeliefjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
februari? Ik ga ook al met tardis naar de film 'deadnogwat' ...schijnt een echte zwijmel film te zijn en bevat ook iets over een zwart/rode sm pakje. Mss leuk om met zijn drieën te doen
Oké, count me inquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
februari? Ik ga ook al met tardis naar de film 'deadnogwat' ...schijnt een echte zwijmel film te zijn en bevat ook iets over een zwart/rode sm pakje. Mss leuk om met zijn drieën te doen
Weet niet, denk spinazie ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
precies, straks weer lekker met dekentje over me heen gamenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bietje gamen, bietje handdoeken vouwen. Lekker toch
Is inderdaad lekker erbij, maar die heb ik nu niet gekocht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekkah. Met cashewnoten erbij is bami ook super.
Ik weet het, maar ik was meer sip omdat ik het zelf klaar moet maken en mama dat niet meer doetquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verse spinazie is lekker hoor
keiharde spaghetti met tomatensaus en gehaktquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
Plsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, straks weer lekker met dekentje over me heen gamen
oppassenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pls![]()
Alsof een 'dekentje' om jou heen past.
Is toch ook lekker... Gekookt ei, aardappelen en een burgertje of een gehaktbal erbij. Prima wintervoer.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:41 schreef MAHL het volgende:
FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc
25 euro voor een lelijk shirt, exc verzendkosten...
RIPFOK
nee, veel en veelte plat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij deze:
Verhoogt dat je kansen bij haar
Als je m koopt, en er een foto van post, maak ik je de helft vd kosten over.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou hier wel 25 euro voor over hebben
ben blut met mijn nieuwe matras, sorryquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je m koopt, en er een foto van post, maak ik je de helft vd kosten over.
Ja gvdquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben blut met mijn nieuwe matras, sorry
we zijn niet srsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje hard-to-get madeliefje
En van de koffiemok van 15 euro?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
er gaat maar 3 euro van de 25 naar FOK!
wat een afzetters
ze kunnen beter gewoon een paypal o.i.d. opzetten, genoeg mensen die wel eens een paar euro willen overmakenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
En van de koffiemok van 15 euro?
Doe dan gewoon donaties, want dit is toch niets man.
ik een onderbroekquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou overigens rustig 15 euro betalen voor een koffiemok meterop
Ik ook, met "quote:
lekker hoor al die aandachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
[..]
had best lang geleden mij een keer laten roasten op reddit () om te kijken of ze wel goed waren, die trend nu op imgur met een paar anderen.
hlm nietsquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs wat haal je uit zulke dingen?
Klopt, maar ergens aan beginnen en niet afmaken kan nooit een doel zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet man de ontwikkeling is het doel niet dat domme papiertje
Ja, en hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens aan beginnen en niet afmaken kan nooit een doel zijn
en dan.. wat boeit het... ik wilde gewoon een bijdehante opmerking maken, meer niet
het spijt me zo DP vergeef mequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom maar hier poekie, voor een flinke knuffel.
Ik denk dat hij het je wel vergeeft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het spijt me zo DP vergeef me
Oh wacht je bent DP niet... ja komt, ik zag een kutuser en zag door de tranen de UI niet dus dacht dat je DP wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het je wel vergeeft.
Mocht er een aambeeld op je hoofd vallen zal ik daar geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wacht je bent DP niet... ja komt, ik zag een kutuser en zag door de tranen de UI niet dus dacht dat je DP was
hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het je wel vergeeft.
sterker, je zou het verschil niet zienquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mocht er een aambeeld op je hoofd vallen zal ik daar geen moeite mee hebben.
Jawel, je zou in een keer een stuk beter uitzien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterker, je zou het verschil niet zien
nou ja zegquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel, je zou in een keer een stuk beter uitzien.
In behandeling genomenquote:
Hij weet de weet niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit denken, wat ben je toch ook een mongooltje
Aan het onderhandelen of je bij de aankoop van een Fok!-Mok meteen gevuld is met vanillekwarkquote:
neuhquote:
Ik wil eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aan het onderhandelen of je bij de aankoop van een Fok!-Mok meteen gevuld is met vanillekwark
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, hetquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil een-mok, regel het Remqo.
het is dat ik te oud ben voor shirts met opdruk, maar dat is wel heel koelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, deshirt is wel aan het assortiment toegevoegd zie ik.
Enige wat ik wil, en ook bestel als het komt, is eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, deshirt is wel aan het assortiment toegevoegd zie ik.
Geborduurd of een goedkope print die na 2 keer wassen loslaat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
misschien voor teunquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is dat ik te oud ben voor shirts met opdruk, maar dat is wel heel koel
Print, denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geborduurd of een goedkope print die na 2 keer wassen loslaat?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoef ik zelf niet meer zo te kijken als hij weer eens over zijn korte beentje struikelt
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ben niet gek
IK WIL DAT GEWOON ZONDER DE URL ERBIJ VERDOMMEquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hier is de mok!
http://shop.spreadshirt.n(...)5175138?appearance=1
iets minder pixel had leuk geweestquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK WIL DAT GEWOON ZONDER DE URL ERBIJ VERDOMME
Steady maaaaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Kurovski het volgende:
Sommige prints zijn wel steady trouwens.
Ook dit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iets minder pixel had leuk geweest
Ik nomineer roosjeroosje98quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
Een paar bekende Fok!-dames vragen model te staan voor een Fleshlight, succes gegarandeerd.
Ja vind het ook sneuquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat eens te kijken in het dagcijfers topic en na lang denken ben ik tot de conclusie gekomen dat Calcios een beetje kansloos is of hij heeft geen vrienden.
Allebei is het meest aannemelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |