heel mijn leven is al een feestquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je niet voor niks wilde gaan feesten
de hemel zou maar saai zijn als er geen internet was tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar als hij dood was hoe kan hij dan hier weer posten
Ra ra ra
weet niet man de ontwikkeling is het doel niet dat domme papiertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ergens aan beginnen, bv Havo, en niet afmaken als negatief effect aangemerkt kan worden...
En jij zei dat er geen negatieve effecten waren
februari? Ik ga ook al met tardis naar de film 'deadnogwat' ...schijnt een echte zwijmel film te zijn en bevat ook iets over een zwart/rode sm pakje. Mss leuk om met zijn drieën te doenquote:
Ik hoop dat als ik naar hemel ga Chloe, Emma en Candice er zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hemel zou maar saai zijn als er geen internet was toch
vlees=moordquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
Wat eten jullie straks? Ik heb Aardappelen, broccolli met een roomsausje en een hamburger.
had best lang geleden mij een keer laten roasten op reddit (quote:
Bami, met extra pepertjesquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
Wat eten jullie straks? Ik heb Aardappelen, broccolli met een roomsausje en een hamburger.
Doe je wel een beetje hard-to-get madeliefjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
februari? Ik ga ook al met tardis naar de film 'deadnogwat' ...schijnt een echte zwijmel film te zijn en bevat ook iets over een zwart/rode sm pakje. Mss leuk om met zijn drieën te doen
Oké, count me inquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
februari? Ik ga ook al met tardis naar de film 'deadnogwat' ...schijnt een echte zwijmel film te zijn en bevat ook iets over een zwart/rode sm pakje. Mss leuk om met zijn drieën te doen
Weet niet, denk spinazie ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
precies, straks weer lekker met dekentje over me heen gamenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bietje gamen, bietje handdoeken vouwen. Lekker toch
Is inderdaad lekker erbij, maar die heb ik nu niet gekocht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekkah. Met cashewnoten erbij is bami ook super.
Ik weet het, maar ik was meer sip omdat ik het zelf klaar moet maken en mama dat niet meer doetquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verse spinazie is lekker hoor
keiharde spaghetti met tomatensaus en gehaktquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
Plsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, straks weer lekker met dekentje over me heen gamen
oppassenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pls![]()
Alsof een 'dekentje' om jou heen past.
Is toch ook lekker... Gekookt ei, aardappelen en een burgertje of een gehaktbal erbij. Prima wintervoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |