volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
blowen heeft geen negatieve effecten op dpquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.
uhuquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
blowen heeft geen negatieve effecten op dp
oh ok wat een spel manquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalen
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELSquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Oke, dan kaap je en verander je het maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.
Je bent me iets verschuldigd
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehadquote:
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dan kaap je en verander je het maar
Japan ben ik nog niet geweest. Ben er wel voor gevraagd onlangs so I'll keep you posted.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELS
ik blow niet en heb een kutbaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
Beter gewoon Cat Mario spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Ik zal je een dreun gevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.
want dat is de enige goede uitkomstquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
daar lekker transen neuken hiep hoi olee oleequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Japan ben ik nog niet geweest. Ben er wel voor gevraagd onlangs so I'll keep you posted.
i wanna be the guy tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter gewoon Cat Mario spelen
Wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat ik jou quote omdat ik aan jou denk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt hersenschade
de kans dat ik ooit nog aardig tegen jullie doe is foetsiequote:
Zit er natuurlijk net als in Thailand vol mee. Wereldvreemde.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
daar lekker transen neuken hiep hoi olee olee
deed je al nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
de kans dat ik ooit nog aardig tegen jullie doe is foetsie
Dat ergens aan beginnen, bv Havo, en niet afmaken als negatief effect aangemerkt kan worden...quote:
Kan me niet herinneren dat je ooit aardig gedaan hebt tegen me.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
de kans dat ik ooit nog aardig tegen jullie doe is foetsie
ik had je zelfs nog een DM gestuurd toen je een maand dood was om te checken of je dood wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je ooit aardig gedaan hebt tegen me.
ook alleen maar omdat je niet voor niks wilde gaan feestenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je zelfs nog een DM gestuurd toen je een maand dood was om te checken of je dood was
Maar als hij dood was hoe kan hij dan hier weer postenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je zelfs nog een DM gestuurd toen je een maand dood was om te checken of je dood was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |