Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.quote:
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
blowen heeft geen negatieve effecten op dpquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.
uhuquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
blowen heeft geen negatieve effecten op dp
oh ok wat een spel manquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalen
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELSquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Oke, dan kaap je en verander je het maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.
Je bent me iets verschuldigd
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehadquote:
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dan kaap je en verander je het maar
Japan ben ik nog niet geweest. Ben er wel voor gevraagd onlangs so I'll keep you posted.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELS
ik blow niet en heb een kutbaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
Beter gewoon Cat Mario spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Ik zal je een dreun gevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.
want dat is de enige goede uitkomstquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |