Moet ik eerst weer wat te leunen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels, waar blijven de leun- pics?
Dacht eigenlijk al dat ik te laat wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
Holy shit dat is precies de TT die ik wilde doen.
Een schandaalquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP
Gewoon discriminatie dit
Poekie..quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Gewoon discriminatie dit
Alleen policors mogen in de OPquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Gewoon discriminatie dit
Trek het je niet aan. Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef MAHL het volgende:
Gewoon discriminatie dit
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wil je xcachet ook even in de OP zetten?
Er staat dan ook dat het kwaliteitsusers betreft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik ook niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat het kwaliteitsusers betreft.
OP klopt dus geen moer van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat het kwaliteitsusers betreft.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil dat je xcachet naat de mijne zet
Hard ditquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
is het mogelijk om WCH's UI rechtsboven de mijne te zetten in de OP zodat ik hem uitlach?
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
is het mogelijk om WCH's UI rechtsboven de mijne te zetten in de OP zodat ik hem uitlach?
wist niet dat je ook voetbalde, je bent van alle markten thuis nielsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
Iedereen een fijne dag gehad? Ik was een beetje vliegende keeper vandaag. Da's wel flex een beetje afwisseling.
vanaf nu haat ik jequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongen
Voetbal lol. Geef mij maar curling.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat je ook voetbalde, je bent van alle markten thuis niels
bedankt Hansquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongen
bestaat er ook curling op skates?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voetbal lol. Geef mij maar curling.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
xcachet en mahl horen er natuurlijk eigenlijk wel in
Ik stop over een half uur ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar af.. ik stop niet voor je stopt met posten
M'n kansen zijn verdubbeld, het blijft 0quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verhoogt dat je kansen bij haar?
das balenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
M'n kansen zijn verdubbeld, het blijft 0
Ik ook, is zoveel werkquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop ook met ademen
oo ik wilde hem quoten. Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, Prof wil in haar broekje, en dan projecteer je dat op mij
hjb postzegelstamperquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann niet, past nooit
bij deze:quote:
misschien met zn kleine teenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann niet, past nooit
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij deze:
Verhoogt dat je kansen bij haar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo ik wilde hem quoten. Ik zie het nu pas
Is dat niet op skates van oorsprong?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaat er ook curling op skates?
Dit is niet tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwerpelijk dat Niels in OP staat
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.quote:
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
blowen heeft geen negatieve effecten op dpquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.
uhuquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
blowen heeft geen negatieve effecten op dp
oh ok wat een spel manquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens howlongtobeat kun je er makkelijk 100 uur uithalen
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELSquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Oke, dan kaap je en verander je het maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.
Je bent me iets verschuldigd
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehadquote:
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, dan kaap je en verander je het maar
Japan ben ik nog niet geweest. Ben er wel voor gevraagd onlangs so I'll keep you posted.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
da's met Japanse "vrouwtjes" niet anders HEH NIELS
ik blow niet en heb een kutbaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
Beter gewoon Cat Mario spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je met al die japanse RPG's he, weten van geen ophouden
Ik zal je een dreun gevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee jij neemt dus alleen maar en geeft niets.
want dat is de enige goede uitkomstquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat hij als hij niet had geblowd zijn Havo al tien jaar geleden had gehaald en nu een een studie en baan had gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |