zo sneakyquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
ja dat moest van opa bakkebaard, die stuurde me een dm
als je dat kent waardeer je wel de flexibiliteit van een blok beton, dat dan weer welquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Ooooooh, in die context. Ja, dat ken ik wel.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je dat kent waardeer je wel de flexibiliteit van een blok beton, dat dan weer wel
Ik had het niet over de kwaliteit van het systeem, Niels. Bedankt voor deze nutteloze bijdragen. Je kunt weer gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef Kurovski het volgende:
SAP, Maximo, whatever, allemaal een drama.
17 graden.. wat een droom. Ja ietsje minder.. wat dus geen klote uitmaakt. Ik wil lente. -.-quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Komende week hele week 17 graden. Bij jullie ook wat minder koud?
ja 22 graden hieroquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Komende week hele week 17 graden. Bij jullie ook wat minder koud?
Ik blijf nog even. Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had het niet over de kwaliteit van het systeem, Niels. Bedankt voor deze nutteloze bijdragen. Je kunt weer gaan.
Niels, waar blijven de leun- pics?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik blijf nog even. Speciaal voor jou.
koorts?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan?
Verwarming uit en loop in tshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |