bedankt Hansquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo'n mooi liedje voor me had gezongen
bestaat er ook curling op skates?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voetbal lol. Geef mij maar curling.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
xcachet en mahl horen er natuurlijk eigenlijk wel in
Ik stop over een half uur ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar af.. ik stop niet voor je stopt met posten
M'n kansen zijn verdubbeld, het blijft 0quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
verhoogt dat je kansen bij haar?
das balenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
M'n kansen zijn verdubbeld, het blijft 0
Ik ook, is zoveel werkquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop ook met ademen
oo ik wilde hem quoten. Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, Prof wil in haar broekje, en dan projecteer je dat op mij
hjb postzegelstamperquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann niet, past nooit
bij deze:quote:
misschien met zn kleine teenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann niet, past nooit
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij deze:
Verhoogt dat je kansen bij haar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo ik wilde hem quoten. Ik zie het nu pas
Is dat niet op skates van oorsprong?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaat er ook curling op skates?
Dit is niet tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH's kansen op haar zijn helaas verdwenen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwerpelijk dat Niels in OP staat
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.quote:
Nee maar alles duurt langer als je knetterstoned bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
zit er zo veel content in dat spel dan trouwens?
Doch levert hij geen kwaliteit, anders kan je net zo goed Fylax en Bapple in OP gooien omdat er soms over hun wordt gesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hater, Niels post al maanden mee en dankzij hem weet ik vaak wat voor weer het is. Tevens is hij ook al maanden vast onderwerp van gesprek, dus dit was het minste dat ik kon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |