Jawel, je zou in een keer een stuk beter uitzien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterker, je zou het verschil niet zien
nou ja zegquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel, je zou in een keer een stuk beter uitzien.
In behandeling genomenquote:
Hij weet de weet niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit denken, wat ben je toch ook een mongooltje
Aan het onderhandelen of je bij de aankoop van een Fok!-Mok meteen gevuld is met vanillekwarkquote:
neuhquote:
Ik wil eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aan het onderhandelen of je bij de aankoop van een Fok!-Mok meteen gevuld is met vanillekwark
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, hetquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil een-mok, regel het Remqo.
het is dat ik te oud ben voor shirts met opdruk, maar dat is wel heel koelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, deshirt is wel aan het assortiment toegevoegd zie ik.
Enige wat ik wil, en ook bestel als het komt, is eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, deshirt is wel aan het assortiment toegevoegd zie ik.
Geborduurd of een goedkope print die na 2 keer wassen loslaat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
misschien voor teunquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is dat ik te oud ben voor shirts met opdruk, maar dat is wel heel koel
Print, denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geborduurd of een goedkope print die na 2 keer wassen loslaat?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoef ik zelf niet meer zo te kijken als hij weer eens over zijn korte beentje struikelt
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ben niet gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |