quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:41 schreef MAHL het volgende:
FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc
25 euro voor een lelijk shirt, exc verzendkosten...
RIPFOK
nee, veel en veelte plat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij deze:
Verhoogt dat je kansen bij haar
Als je m koopt, en er een foto van post, maak ik je de helft vd kosten over.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou hier wel 25 euro voor over hebben
ben blut met mijn nieuwe matras, sorryquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je m koopt, en er een foto van post, maak ik je de helft vd kosten over.
Ja gvdquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben blut met mijn nieuwe matras, sorry
we zijn niet srsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje hard-to-get madeliefje
En van de koffiemok van 15 euro?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
er gaat maar 3 euro van de 25 naar FOK!
wat een afzetters
ze kunnen beter gewoon een paypal o.i.d. opzetten, genoeg mensen die wel eens een paar euro willen overmakenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
En van de koffiemok van 15 euro?
Doe dan gewoon donaties, want dit is toch niets man.
ik een onderbroekquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou overigens rustig 15 euro betalen voor een koffiemok meterop
Ik ook, met "quote:
lekker hoor al die aandachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
[..]
had best lang geleden mij een keer laten roasten op reddit () om te kijken of ze wel goed waren, die trend nu op imgur met een paar anderen.
hlm nietsquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs wat haal je uit zulke dingen?
Klopt, maar ergens aan beginnen en niet afmaken kan nooit een doel zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet man de ontwikkeling is het doel niet dat domme papiertje
Ja, en hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens aan beginnen en niet afmaken kan nooit een doel zijn
en dan.. wat boeit het... ik wilde gewoon een bijdehante opmerking maken, meer niet
het spijt me zo DP vergeef mequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom maar hier poekie, voor een flinke knuffel.
Ik denk dat hij het je wel vergeeft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het spijt me zo DP vergeef me
Oh wacht je bent DP niet... ja komt, ik zag een kutuser en zag door de tranen de UI niet dus dacht dat je DP wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het je wel vergeeft.
Mocht er een aambeeld op je hoofd vallen zal ik daar geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wacht je bent DP niet... ja komt, ik zag een kutuser en zag door de tranen de UI niet dus dacht dat je DP was
hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het je wel vergeeft.
sterker, je zou het verschil niet zienquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mocht er een aambeeld op je hoofd vallen zal ik daar geen moeite mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |