Jawel, je zou in een keer een stuk beter uitzien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterker, je zou het verschil niet zien
nou ja zegquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel, je zou in een keer een stuk beter uitzien.
In behandeling genomenquote:
Hij weet de weet niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit denken, wat ben je toch ook een mongooltje
Aan het onderhandelen of je bij de aankoop van een Fok!-Mok meteen gevuld is met vanillekwarkquote:
neuhquote:
Ik wil eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aan het onderhandelen of je bij de aankoop van een Fok!-Mok meteen gevuld is met vanillekwark
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, hetquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil een-mok, regel het Remqo.
het is dat ik te oud ben voor shirts met opdruk, maar dat is wel heel koelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, deshirt is wel aan het assortiment toegevoegd zie ik.
Enige wat ik wil, en ook bestel als het komt, is eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n mok zou ik srs nog bestellen ook, deshirt is wel aan het assortiment toegevoegd zie ik.
Geborduurd of een goedkope print die na 2 keer wassen loslaat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
misschien voor teunquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is dat ik te oud ben voor shirts met opdruk, maar dat is wel heel koel
Print, denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geborduurd of een goedkope print die na 2 keer wassen loslaat?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoef ik zelf niet meer zo te kijken als hij weer eens over zijn korte beentje struikelt
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ben niet gek
IK WIL DAT GEWOON ZONDER DE URL ERBIJ VERDOMMEquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hier is de mok!
http://shop.spreadshirt.n(...)5175138?appearance=1
iets minder pixel had leuk geweestquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK WIL DAT GEWOON ZONDER DE URL ERBIJ VERDOMME
Steady maaaaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:24 schreef Kurovski het volgende:
Sommige prints zijn wel steady trouwens.
Ook dit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iets minder pixel had leuk geweest
Ik nomineer roosjeroosje98quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
Een paar bekende Fok!-dames vragen model te staan voor een Fleshlight, succes gegarandeerd.
Ja vind het ook sneuquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat eens te kijken in het dagcijfers topic en na lang denken ben ik tot de conclusie gekomen dat Calcios een beetje kansloos is of hij heeft geen vrienden.
Allebei is het meest aannemelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |