Kijk nou wat voor puinhoop je er van maakt. Alles van ander formaat, de spatiëring is niet goed, godverdomme.quote:
ja nee ik ook niet en ze zegge wel van al die vluchtelingen kunnen gewon naar zon azc ruimte zat maar straks neuken er 3 je dogter en dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben gen racist maar wij hebben zelf al genoeg ellende, hebbe we die vieze zwarte niet bij nodig godverdomme opkankere met dat tuig
Caramelkindje jatoch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja nee ik ook niet en ze zegge wel van al die vluchtelingen kunnen gewon naar zon azc ruimte zat maar straks neuken er 3 je dogter en dan?
Gewoon in het nieuwe topic hem er weer uit mieteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Een topic kapen waar kwaliteitsusers in de OP staan zodat je jezelf daar neer kan zetten omdat je niet de erkenning van anderen krijgt
Jeetje wat afgunstig en onhebbelijk van je Fylax. Echt wel jammer.
Ik ga Remqo gewoon uit z'n nest bellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in het nieuwe topic hem er weer uit mieteren.
Alsof ie daar wat aan gaat doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga Remqo gewoon uit z'n nest bellen.
Ik Danny.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga Remqo gewoon uit z'n nest bellen.
gewwoon pvv stemmen en varkenskoppen gooien bij azcs dan komd het wel goedquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja nee ik ook niet en ze zegge wel van al die vluchtelingen kunnen gewon naar zon azc ruimte zat maar straks neuken er 3 je dogter en dan?
ahaha was jy dat, ik was daar ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gewwoon pvv stemmen en varkenskoppen gooien bij azcs dan komd het wel goed
Godverdomme dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
FLYAX KIJK NOU NAAR DEZE TERINGZOOI
Gister is? Jeetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
Gister is de dag dat ik eigenlijk unband zou zijn
Zo graag de kaap willen maken om jezelf in de OP te zetten, dat je geen tijd hebt om de TT te veranderenquote:
Ja, ik vroeg het gisteren al, maar Tardus deed er niets meequote:Op woensdag 20 januari 2016 10:20 schreef BozeHaas het volgende:
Niels staat er ook niet in, als iemand kwaliteit levert dan is het die man wel
Glimmende stront.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:20 schreef BozeHaas het volgende:
Niels staat er ook niet in, als iemand kwaliteit levert dan is het die man wel
Hij is vast meerdere keren klaargekomen door deze nieuwe OPquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo graag de kaap willen maken om jezelf in de OP te zetten, dat je geen tijd hebt om de TT te veranderen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Zo m'n best op die OP gedaan en Fylax komt langs en alles gaat de ellende in.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk daarquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
Gister is de dag dat ik eigenlijk unband zou zijn
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk daar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gister is de dag die je wist dat zou komen toch.
Haha mooi zulke hommosquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die blonde dramaqueen.
Verder wel knap meisje.
Was het Fylax?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Er was tijd terug ook altijd zo een die constant in die OP wou met zijn UI
Die is het nu. Maar er was dus nog zo'n kneusje.quote:
Hij komt hier sowieso alleen als hij zn postaantal moet opkrikken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij kan Fylax het gewoon niet hebben dat er plekken zijn op FOK! waar hij niet aanbeden wordt.
Aannemelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij kan Fylax het gewoon niet hebben dat er plekken zijn op FOK! waar hij niet aanbeden wordt.
Wie ben jij en wat heb jij gepresteerd?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Staat me wel iets van bij, maar was het toen ook niet Fylax?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is het nu. Maar er was dus nog zo'n kneusje.
Dat is TARDIS. en TARDIS. is heel goed in het oplopen van bans en heeft tevens een badboy-imago en het is de officiele KLB mooiboi.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij gepresteerd?
Misschien dat dit de zoveelste keer is van hem hoor zou kunnen maar in het verleden waren er meer van zulke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij, maar was het toen ook niet Fylax?Was ergens begin vorig jaar
JA LEKKERE TOPPAKILL HOOR, BEDANKT!quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat dit de zoveelste keer is van hem hoor zou kunnen maar in het verleden waren er meer van zulke.
Echt he wat een onbeschofte hond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA LEKKERE TOPPAKILL HOOR, BEDANKT!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij gepresteerd?
Krijg er verdomme steken in mijn hart van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he wat een onbeschofte hond.
Ik las laatst ergens dat het heel normaal is dat je af en toe een pijnlijke scheut op je borst krijgt ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Krijg er verdomme steken in mijn hart van.
Ik krijg het alleen op FOK!, dus zal wel opgewekt worden door omstandigheden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het heel normaal is dat je af en toe een pijnlijke scheut op je borst krijgt ofzo.
Ik heb dat wel eens en heb dan hypochondrische gedachten variëren van longkanker naar hartfalen op m'n 24e. Maar dat moet gewoon kunnen af en toe.
Ik voel me echt de droeftoeter in de userfamfare.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
HPLC kan je enkel zijn voetsporen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet.
Niemand zal zich jou herinneren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me echt de droeftoeter in de userfamfare.
Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verdwijn met de staart tussen de benen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
HPLC kan je enkel zijn voetsporen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet.
Blaas je ook hoog van een toren?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verdwijn met de staart tussen de benen.
tong80 is sowieso wel van het melodramatische.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
Wel geinig dat tong in die tirade echt doet alsof FOK! het laatste station van de levensprestaties is.
GC / Geld maakt wel degelijk gelukkig.......quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
Was dat van tong
Welke topic? Chai ouwe speurkneus, link
hjbquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA LEKKERE TOPPAKILL HOOR, BEDANKT!
Dan draag je ook de gevolgen.quote:
Jij draagt niks jonge slappe lul.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik draag jouw gevolgen dalijk als je niet ophoudt
Haha ging dat om kanovinnie?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Kanovinnie forever in mijn hart als de enige echte droeftoetermod. Never forget.
Wat grappig is, is dat tong80 dit poste tegen een mod en de mod het gewoon negeerde. Deadprez had het een keer gekopieerd tegen een andere mod en die kreeg twee weken banquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tong80 is sowieso wel van het melodramatische.
I know. Ik heb in dat tafereel ook een ban opgelopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat grappig is, is dat tong80 dit poste tegen een mod en de mod het gewoon negeerde. Deadprez had het een keer gekopieerd tegen een andere mod en die kreeg twee weken ban
Je bent er wel maar druk mee dagelijks, als kind van vluchtelingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Montelly het volgende:
VVD denk maar 90k vluchtelingen te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Maak van dat getal 250k van, nieuwe aanwas komt eraan!!
Ghehe waarom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I know. Ik heb in dat tafereel ook een ban opgelopen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent er wel maar druk mee dagelijks, als kind van vluchtelingen
Van die relperiodes vorig jaarquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bietje lopen rellen, dat ook gekopieerd om de crew bietje uit te lokken. The usual.
Always.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die relperiodes vorig jaar
Er kon nooit één ban vallen, altijd 5-6 users tegelijk.
En ik zat er altijd tussen
We zijn Banstille's trouwe strijders.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwestie van goed de randjes kennen en er net niet over heen gaan. Zo hou ik mij staande in al het bangeweld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij provoceert toch sowieso niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwestie van goed de randjes kennen en er net niet over heen gaan. Zo hou ik mij staande in al het bangeweld.
HA LOLquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij provoceert toch sowieso niet?
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:18 schreef McNulty het volgende:
Ik ben zelf hier nog nooit geband. Vind ik wel een prestatie.
Al een tijdje niet meer, nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij provoceert toch sowieso niet?
je ken niet alles hebben in de leef hequote:
Goed punt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
je ken niet alles hebben in de leef he
die chick is inmiddels vervangen door een anderequote:
De moeder van Fylax.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
die chick is inmiddels vervangen door een andere
Waarom?quote:
In je dromenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben binnenkort hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Er is ook een user die Tardis heet, dus zonder puntje, en die heeft ook de tag KLB-Hunk 2015.
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
Wel verdomme, druiloor!quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik loog. Beetje vuurtje stoken toch.
vrijdag 24 november 2000 @ 23:21quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
Er is ook een user die Tardis heet, dus zonder puntje, en die heeft ook de tag KLB-Hunk 2015.
Onder het zand?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben binnenkort hier
[ afbeelding ]
Huh wat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
die chick is inmiddels vervangen door een andere
Er geen ruimte op fok voor twee Tardisjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
TOON HET ME? STUUR ME JE TICKET OPquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
NEE
GEBOEKT, BETAALD, ALLES.
Hahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:02 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, ik zie met veel verdriet aan hoe vrouwen zichzelf verwaarlozen. Als ze gezond zouden blijven eten, vroeg zouden slapen, matig alcohol zouden gebruiken, nooit zouden roken enzovoorts dan zouden ze er de rest van hun leven er goed uitblijven zien.
In plaats daarvan heb ik sterk de indruk dat vrouwen zich op jonge leeftijd sterk verheven voelen boven andere mensen, omdat ze met schijnbaar weinig moeite zo mooi en lief er uitzien, daarom ontzettend veel aandacht en mazzel krijgen in het leven. De arrogantie waarmee vrouwen zich dan vervolgens onbezorgd lam zuipen, zich volvreten en nachten doorhalen, alsof ze voor altijd jong, gezond en fabuleus zullen blijven doet ze in hun twintiger jaren de das om. Ze hebben biologische 'tijd' uit de toekomst geleend en dat moet terugbetaald worden.
Terwijl zij aan het feesten waren, was ik dat lulletje rozenwater die niet wilde drinken, die zaterdagavond vroeg naar bed wilde, die er te jong uitzag, die een babyface had, die smalle schouders had en een mager lichaam. Ik wil een 'echte' man, zeiden ze altijd tegen mij. na dit soort opmerkingen.
Nu zie die zie ik er nog steeds uit alsof ik nog geen 18 ben, terwijl zij er uit zien als mijn moeder. Ik heb me ondertussen ontwikkeld in allerlei hobby's, terwijl zij alleen 'uitgaan', 'stappen' en 'gezellie' doen als hobby's hebben. Zij hebben niets meer om naar uit te kijken, zijn uitgefeest en in een wanhopige poging om nog wat betekenis aan hun inhoudsloze leven te geven beginnen ze maar aan kinderen en koophuizen.
Daar willen ze wel een betrouwbare man voor, want al die spannende vrienden die ze hebben gehad konden ze helaas niet binden. In die tijd hebben ze zich door die leuke vrienden iedere dag in alle hoeken gaten laten nemen, maar nu ze toe is aan een andere levensfase, haar wilde jaren achter zich latend, krijgt haar nieuwe man hooguit 2 keer per week seks in de missionarispositie, omdat ze moe is van het werken en de kinderen opvoeden.
Ze traint zich niet helemaal meer rot in de sportschool om er goed uit te blijven zien, want ze heeft toch al een vriend en ze heeft het al zo druk. Haar vriend moet er natuurlijk wel goed uit blijven zien, anders is hij niet zo spannend meer zijn er nog wat andere wanhopige mannen die in de rij staan om getrouwde vrouwen te neuken, zoals collega's op mijn werk.
Met dat idee begin ik zo'n miezerige, narcistische klootzak te worden, die zichzelf verheven voelt boven oudere vrouwen, zoals die vrouwen zichzelf ooit boven mij plaatsten.
Dit is mijn bittere visie die op grauwe winterdagen als deze weleens naar boven komt drijven. Ik hoef ook verder geen reactie op deze post. Ik wil er niets mee uitlokken, maar het is wel iets dat ook weleens gezegd mag worden.
Echt heel vies dit, echt smerig. Limburgs, duits... wat is er nog meer mis met jequote:Op woensdag 20 januari 2016 11:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben Limburger, ben dus Duits. Dus kuil graven op het strand jatoch.
Daar had ik je te pakken hequote:
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vrijdag 24 november 2000 @ 23:21
Dus jij bent meeloper, copycat etc.
Mn linker bal is groter dan mn rechter bal.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel vies dit, echt smerig. Limburgs, duits... wat is er nog meer mis met je
GVD DMquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TOON HET ME? STUUR ME JE TICKET OP
Behoorlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar had ik je te pakken he
[..]
Ja
Nee ik wilde de username TARDIS en ik zag dat hij er al jaren niet meer geweest was, dus vond dat ik dit best wel kon doen.
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn linker bal is groter dan mn rechter bal.
Ik miep niet maar ik vond het een komische vergissingquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Dan niet achteraf gaan miepen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn linker bal is groter dan mn rechter bal.
Jullie hebben een rechterbal?!quote:
Die vergissing kan je vanuit meerdere perspectieven zien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik miep niet maar ik vond het een komische vergissing
Noem er drie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vergissing kan je vanuit meerdere perspectieven zien.
asynchrone balbuddies danquote:
Ik dacht dat iedereen 3 ballen had?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben een rechterbal?!
Vanuit jouw perspectief, vanuit mijn perspectief en vanuit een derde persoon zijn of haar perspectiefquote:
Daar had je me tuk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief, vanuit mijn perspectief en vanuit een derde persoon zijn of haar perspectief
Zo gaat het over en weer.quote:
Vond vooral de zuurheid en de overtuiging van zijn perceptie als realiteit van de schrijver grappig.quote:
En niemand die op de inhoud in gaatquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb liever een leuk leven dan een mooi lijf of zo hoor
Dus good for you dat je nooit iets leuks hebt gedaan en er nu nog uit ziet als 18. Maar het is ook zo zonde van je leven he...
Ja maar wat boeit jou die afgetakelde fokzeugen? Dan kijk je toch verder? Hij beschrijft het alsof hij hopeloos verloren is vanwege een bepaald deel van de eventueel doelgroep.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En niemand die op de inhoud in gaat
"x 1000 "
"Misogynist in worden"
"Haha deze frustratie"
Terwijl hij gewoon gelijk heeft hier en daar![]()
Geldt lang niet voor elke vrouw natuurlijk, maar het klopt zeker. Ik zie het nu al met sommige meisjes van mijn studie
Dit klinkt erg interessant.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
Hmm kut dat ik geen PI's kan met tekst only.Weet dat mijn context af en toe lastig te duiden is.
Oh ja nee ik zou er geen alinea's aan wijden zoals deze beste man, hij is duidelijk een zelfverklaard slachtoffer van de afwijzing en gebrekkige aandacht, maar het gebeurt hier en daar wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wat boeit jou die afgetakelde fokzeugen? Dan kijk je toch verder? Hij beschrijft het alsof hij hopeloos verloren is vanwege een bepaald deel van de eventueel doelgroep.
Het aanbod vrouwvolk wat plezierig is voor het oog is altijd nog groter dan het aanbod manvolk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja nee ik zou er geen alinea's aan wijden zoals deze beste man, hij is duidelijk een zelfverklaard slachtoffer van de afwijzing en gebrekkige aandacht, maar het gebeurt hier en daar wel.
De vrouwen boeien me dan ook niet maar het is wel zonde voor/van de meisjes in kwestie. Ik vind het gewoon leuk om naar mooie meisjes te kijken oke
Eigenlijk zijn we gewoon walgelijke schepsels. De mens is krom en ons beeld van de mens is krom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het aanbod vrouwvolk wat plezierig is voor het oog is altijd nog groter dan het aanbod manvolk.
Mannen hebben ook vaker echt een misvormde kop en dat wordt echt niet beter in de loop der jaren. En ja dan neem ik ook mee dat vrouwen daarin meer mogelijkheden hebben qua make-up en dergelijke.
wtfquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het aanbod vrouwvolk wat plezierig is voor het oog is altijd nog groter dan het aanbod manvolk.
Mannen hebben ook vaker echt een misvormde kop en dat wordt echt niet beter in de loop der jaren. En ja dan neem ik ook mee dat vrouwen daarin meer mogelijkheden hebben qua make-up en dergelijke.
Nog maar 148 postquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Zullen we deze volposten? dan kan fylax weer uit de OP.
Waar is tardis?quote:
haquote:
Markquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef SideEffect het volgende:
KLB / Pharkus stopt
Wie gaat hem vervangen?
Ja, altijd maar weer die ruzies tussen die twee kale knikkers sussen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Overspannen, kan ik me wel goed voorstellen
Oja oké is ook zo.quote:
Lijkt me een goed idee. Ik zal kapen en de OP herstellen naar zijn voormalige glorie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Zullen we deze volposten? dan kan fylax weer uit de OP.
Hulde!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Ik zal kapen en de OP herstellen naar zijn voormalige glorie.
Lees: de formaten en spatiëring goed zetten.
Je moet talent nooit laten wegkwijnen.quote:
Ik ben best een redelijke spamslet maar als dit topic echt snel vol moet dan hebben we Calcio nodig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet talent nooit laten wegkwijnen.
Hm nou doe dan maar iets minder snel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben best een redelijke spamslet maar als dit topic echt snel vol moet dan hebben we Calcio nodig.
Arbeidsmigranten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent er wel maar druk mee dagelijks, als kind van vluchtelingen
Ettootje!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tardis, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend
Hij heeft mij 23 notes gegevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En wat is de geschiedenis met jou en Mark?
Haha, nee... Mongo zit lekker hier naast me op de bank! In z'n broekpap.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ettootje!
Hey ik heb die aap van gisteren nog steeds, weet je zeker dat het Mongo niet is en je gewoon een pluchen aapje thuis hebt?
Meer pics van Mongo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha, nee... Mongo zit lekker hier naast me op de bank! In z'n broekpap.
Oh dat is interessant.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van het RIAGG gekregen... Om te participeren.
Nee ff serieus. Jij vergooit echt je levne.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon je bek houden?
Hahaaaa! jij hebt altijd vakantie.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hahaaaa! jij hebt altijd vakantie.
Op je muil! GAUW!
Oh nou bedankt voor dit inzicht, snel ff alles omgegooid gr grquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Jij vergooit echt je levne.
Ja hou op man! Met: vakantie.quote:
Succes! Thank me later.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nou bedankt voor dit inzicht, snel ff alles omgegooid gr gr
Maar ik heb helemaal geen uitkering.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja hou op man! Met: vakantie.
Dat zeggen uitkeringstrekkers altijd.
oh wat heb je danquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen uitkering.
Hoeveelquote:
hoe widde gij daquote:
36.000 p/j?quote:
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
Bapple het is me niet gelukt m'n leven om te gooien dus ik FOK! lekker verder.
quote:
Serieus? Dat zou echt vet zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, die aap is extra natuurlijk...
Daar hebben ze GTA voor bedachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.
Ach ik heb toch geen rijbewijs.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.
Scroll maar naar boven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Dat zou echt vet zijn.
Doe s eenfoto
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.quote:
oei. dan kun je beter gaan lessen ipv fokkenquote:
Er zijn nu meer polygonen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.
nee dat is een neppe aap.quote:
Maar ik ben pas 16.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
oei. dan kun je beter gaan lessen ipv fokken
werkt het nu wel?quote:
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?quote:
dan ook.quote:
GRAPJEEEE!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?
Mongo komt nu naar je toe
Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren, mijn OV chipkaart gisteren per post opgestuurd, succes Mongo!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?
Mongo komt nu naar je toe
24 - 16 = 8 en dus heb je 8 jaar nog nodig om je rijbewijs te halen. omdat het 8 jaar duurt kost hij wel wat meer = 3500¤ voor jou. 8 zit er in een dozijn dus krijg je korting: 2250 all inquote:
Oké, dat kanquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren, mijn OV chipkaart gisteren per post opgestuurd, succes Mongo!
Of op jouw UI kan ik het ook wel denk ik. Is dat de binnekant van een anus?quote:
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
24 - 16 = 8 en dus heb je 8 jaar nog nodig om je rijbewijs te halen. omdat het 8 jaar duurt kost hij wel wat meer = 3500¤ voor jou. 8 zit er in een dozijn dus krijg je korting: 2250 all in
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Of op jouw UI kan ik het ook wel denk ik. Is dat de binnekant van een anus?
Even lang als bradleyquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.
Ik denk jij sowieso wel een jaartje of 4.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.
Wauw!quote:
Braadslee*quote:
Oke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik denk jij sowieso wel een jaartje of 4.
Wat doe je voor studie?quote:
DjeDjevanBelgiequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dus Etto zijn psychose zet nu echt door dus?
Waar is die djedje eigk?quote:
HEEEEEY 2 NOTENNNN!quote:
Waar bemoei je je mee?quote:
Haha!quote:
En hoequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dus Etto zijn psychose zet nu echt door dus?
Neejoh, ff serieus.quote:
Exponentieel.quote:
Terecht.quote:
;pquote:
Je alten wegjagenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weggejaagd door Chevy.
Nee, ze zal FOK! Wel te infantiel vinden of zo
Maar TARDIS.,quote:
Oke wat fijn dat je mijn geluk kan inschatten aan de hand van mijn beroep.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:32 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maar TARDIS.,
Dan héb je je leven al vergooid.
Huhquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat fijn dat je mijn geluk kan inschatten aan de hand van mijn beroep.
Het was verder toch wel een lieve meid?quote:
o hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha je verwarde mijn beroep met een volendamse achternaam haha ;p een klassieke vergissing
Geen idee, had weinig met haarquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was verder toch wel een lieve meid?
Ja blijkbaar heb ik mijn leven vergooid omdat ik schilder ben. Een beroep als schilder kan niet iemand gelukkig maken blijkbaar.quote:
Omdat debielquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verpest debiel Fylax onze OP
Weet niet, ik ga zo kapen en dan fixen. Zijn UI eruit, even formaten en opmaak herstellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verpest debiel Fylax onze OP
Dat bedoelde ik er niet mee?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heb ik mijn leven vergooid omdat ik schilder ben. Een beroep als schilder kan niet iemand gelukkig maken blijkbaar.
Tenzij 'geluk' geen maatstaf is voor het al dan hebben van een vergooid leven, maar dat zou slechts je middelmatigheid als mens tonen.
ja ik ga van gemiddeld 7,800mb naar 7,804mbquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:43 schreef hoink581 het volgende:
Zijn er andere iPhone gebruikers hier met opeens een stijging in data gebruik zonder dat je je internet gebruik hebt aangepast?
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |