Nee ff serieus. Jij vergooit echt je levne.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon je bek houden?
Hahaaaa! jij hebt altijd vakantie.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hahaaaa! jij hebt altijd vakantie.
Op je muil! GAUW!
Oh nou bedankt voor dit inzicht, snel ff alles omgegooid gr grquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Jij vergooit echt je levne.
Ja hou op man! Met: vakantie.quote:
Succes! Thank me later.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nou bedankt voor dit inzicht, snel ff alles omgegooid gr gr
Maar ik heb helemaal geen uitkering.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja hou op man! Met: vakantie.
Dat zeggen uitkeringstrekkers altijd.
oh wat heb je danquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen uitkering.
Hoeveelquote:
hoe widde gij daquote:
36.000 p/j?quote:
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
Bapple het is me niet gelukt m'n leven om te gooien dus ik FOK! lekker verder.
quote:
Serieus? Dat zou echt vet zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, die aap is extra natuurlijk...
Daar hebben ze GTA voor bedachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.
Ach ik heb toch geen rijbewijs.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.
Scroll maar naar boven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Dat zou echt vet zijn.
Doe s eenfoto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |