Nee ff serieus. Jij vergooit echt je levne.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon je bek houden?
Hahaaaa! jij hebt altijd vakantie.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hahaaaa! jij hebt altijd vakantie.
Op je muil! GAUW!
Oh nou bedankt voor dit inzicht, snel ff alles omgegooid gr grquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Jij vergooit echt je levne.
Ja hou op man! Met: vakantie.quote:
Succes! Thank me later.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nou bedankt voor dit inzicht, snel ff alles omgegooid gr gr
Maar ik heb helemaal geen uitkering.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja hou op man! Met: vakantie.
Dat zeggen uitkeringstrekkers altijd.
oh wat heb je danquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen uitkering.
Hoeveelquote:
hoe widde gij daquote:
36.000 p/j?quote:
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
Bapple het is me niet gelukt m'n leven om te gooien dus ik FOK! lekker verder.
quote:
Serieus? Dat zou echt vet zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, die aap is extra natuurlijk...
Daar hebben ze GTA voor bedachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.
Ach ik heb toch geen rijbewijs.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit bitches, geld en mooie auto's.
Scroll maar naar boven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Dat zou echt vet zijn.
Doe s eenfoto
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.quote:
oei. dan kun je beter gaan lessen ipv fokkenquote:
Er zijn nu meer polygonen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.
nee dat is een neppe aap.quote:
Maar ik ben pas 16.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
oei. dan kun je beter gaan lessen ipv fokken
werkt het nu wel?quote:
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?quote:
dan ook.quote:
GRAPJEEEE!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?
Mongo komt nu naar je toe
Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren, mijn OV chipkaart gisteren per post opgestuurd, succes Mongo!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?
Mongo komt nu naar je toe
24 - 16 = 8 en dus heb je 8 jaar nog nodig om je rijbewijs te halen. omdat het 8 jaar duurt kost hij wel wat meer = 3500¤ voor jou. 8 zit er in een dozijn dus krijg je korting: 2250 all inquote:
Oké, dat kanquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren, mijn OV chipkaart gisteren per post opgestuurd, succes Mongo!
Of op jouw UI kan ik het ook wel denk ik. Is dat de binnekant van een anus?quote:
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
24 - 16 = 8 en dus heb je 8 jaar nog nodig om je rijbewijs te halen. omdat het 8 jaar duurt kost hij wel wat meer = 3500¤ voor jou. 8 zit er in een dozijn dus krijg je korting: 2250 all in
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Of op jouw UI kan ik het ook wel denk ik. Is dat de binnekant van een anus?
Even lang als bradleyquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.
Ik denk jij sowieso wel een jaartje of 4.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.
Wauw!quote:
Braadslee*quote:
Oke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik denk jij sowieso wel een jaartje of 4.
Wat doe je voor studie?quote:
DjeDjevanBelgiequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dus Etto zijn psychose zet nu echt door dus?
Waar is die djedje eigk?quote:
HEEEEEY 2 NOTENNNN!quote:
Waar bemoei je je mee?quote:
Haha!quote:
En hoequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dus Etto zijn psychose zet nu echt door dus?
Neejoh, ff serieus.quote:
Exponentieel.quote:
Terecht.quote:
;pquote:
Je alten wegjagenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weggejaagd door Chevy.
Nee, ze zal FOK! Wel te infantiel vinden of zo
Maar TARDIS.,quote:
Oke wat fijn dat je mijn geluk kan inschatten aan de hand van mijn beroep.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:32 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maar TARDIS.,
Dan héb je je leven al vergooid.
Huhquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat fijn dat je mijn geluk kan inschatten aan de hand van mijn beroep.
Het was verder toch wel een lieve meid?quote:
o hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha je verwarde mijn beroep met een volendamse achternaam haha ;p een klassieke vergissing
Geen idee, had weinig met haarquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was verder toch wel een lieve meid?
Ja blijkbaar heb ik mijn leven vergooid omdat ik schilder ben. Een beroep als schilder kan niet iemand gelukkig maken blijkbaar.quote:
Omdat debielquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verpest debiel Fylax onze OP
Weet niet, ik ga zo kapen en dan fixen. Zijn UI eruit, even formaten en opmaak herstellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verpest debiel Fylax onze OP
Dat bedoelde ik er niet mee?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heb ik mijn leven vergooid omdat ik schilder ben. Een beroep als schilder kan niet iemand gelukkig maken blijkbaar.
Tenzij 'geluk' geen maatstaf is voor het al dan hebben van een vergooid leven, maar dat zou slechts je middelmatigheid als mens tonen.
ja ik ga van gemiddeld 7,800mb naar 7,804mbquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:43 schreef hoink581 het volgende:
Zijn er andere iPhone gebruikers hier met opeens een stijging in data gebruik zonder dat je je internet gebruik hebt aangepast?
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |