Wat doe je voor studie?quote:
DjeDjevanBelgiequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dus Etto zijn psychose zet nu echt door dus?
Waar is die djedje eigk?quote:
HEEEEEY 2 NOTENNNN!quote:
Waar bemoei je je mee?quote:
Haha!quote:
En hoequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dus Etto zijn psychose zet nu echt door dus?
Neejoh, ff serieus.quote:
Exponentieel.quote:
Terecht.quote:
;pquote:
Je alten wegjagenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weggejaagd door Chevy.
Nee, ze zal FOK! Wel te infantiel vinden of zo
Maar TARDIS.,quote:
Oke wat fijn dat je mijn geluk kan inschatten aan de hand van mijn beroep.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:32 schreef Bapple het volgende:
[..]
Maar TARDIS.,
Dan héb je je leven al vergooid.
Huhquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat fijn dat je mijn geluk kan inschatten aan de hand van mijn beroep.
Het was verder toch wel een lieve meid?quote:
o hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha je verwarde mijn beroep met een volendamse achternaam haha ;p een klassieke vergissing
Geen idee, had weinig met haarquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was verder toch wel een lieve meid?
Ja blijkbaar heb ik mijn leven vergooid omdat ik schilder ben. Een beroep als schilder kan niet iemand gelukkig maken blijkbaar.quote:
Omdat debielquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verpest debiel Fylax onze OP
Weet niet, ik ga zo kapen en dan fixen. Zijn UI eruit, even formaten en opmaak herstellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verpest debiel Fylax onze OP
Dat bedoelde ik er niet mee?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heb ik mijn leven vergooid omdat ik schilder ben. Een beroep als schilder kan niet iemand gelukkig maken blijkbaar.
Tenzij 'geluk' geen maatstaf is voor het al dan hebben van een vergooid leven, maar dat zou slechts je middelmatigheid als mens tonen.
ja ik ga van gemiddeld 7,800mb naar 7,804mbquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:43 schreef hoink581 het volgende:
Zijn er andere iPhone gebruikers hier met opeens een stijging in data gebruik zonder dat je je internet gebruik hebt aangepast?
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |