mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.quote:
oei. dan kun je beter gaan lessen ipv fokkenquote:
Er zijn nu meer polygonen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.
nee dat is een neppe aap.quote:
Maar ik ben pas 16.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
oei. dan kun je beter gaan lessen ipv fokken
werkt het nu wel?quote:
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?quote:
dan ook.quote:
GRAPJEEEE!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?
Mongo komt nu naar je toe
Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren, mijn OV chipkaart gisteren per post opgestuurd, succes Mongo!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOU JA ZEG, hoor je dat Mongo?
Mongo komt nu naar je toe
24 - 16 = 8 en dus heb je 8 jaar nog nodig om je rijbewijs te halen. omdat het 8 jaar duurt kost hij wel wat meer = 3500¤ voor jou. 8 zit er in een dozijn dus krijg je korting: 2250 all inquote:
Oké, dat kanquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Bapple het volgende:
[..]
mmm, ik heb een keer geprobeerd om te rukken op de striptent in gta vice city geloof ik toen ik 12 was? lukt niet echt, dus in 't echt is t beter.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren, mijn OV chipkaart gisteren per post opgestuurd, succes Mongo!
Of op jouw UI kan ik het ook wel denk ik. Is dat de binnekant van een anus?quote:
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
24 - 16 = 8 en dus heb je 8 jaar nog nodig om je rijbewijs te halen. omdat het 8 jaar duurt kost hij wel wat meer = 3500¤ voor jou. 8 zit er in een dozijn dus krijg je korting: 2250 all in
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Of op jouw UI kan ik het ook wel denk ik. Is dat de binnekant van een anus?
Even lang als bradleyquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.
Ik denk jij sowieso wel een jaartje of 4.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog geen les gevolgd, heb dus geen idee hoe lang ik nodig heb om mijn rijbewijs te halen.
Wauw!quote:
Braadslee*quote:
Oke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:25 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik denk jij sowieso wel een jaartje of 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |