Mijn tentamenweek begint morgen en ze woont niet echt op de hoek. We willen na de tentamens een x afspreken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:12 schreef Westerling het volgende:
Jezus. Denk niet zo veel na. En jullie willen afspreken, waarom is dat dan nog niet gebeurd?
Tja, de boel op gang houden op whatsapp heb ik ook een hekel aan. Omdat het op een gegeven moment gewoon nergens meer over gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Mijn tentamenweek begint morgen en ze woont niet echt op de hoek. We willen na de tentamens een x afspreken.
Ja sorry maar ik ga daar snel dingen achter zoeken![]()
Ik denk nu dan ook van ik ga haar nu niet appen want daar moet ze zelf maar mee komen dan, en soms doet ze dat ook wel; maar nooit als eerste.
Ze stuurt wel regelmatig snaps met hoe ze eruit ziet
Even man tot (laten we voor de vorm maar zeggen 'man').quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
ze woont niet echt op de hoek.
Bemoei je er even niet mee!quote:
Gehad met m'n ex, ging fout vanwege veel te veel afspreken, tenminste dat was 1 van de dingen. Dit maakt 't wat makkelijker, ze woont niet heel ver hoor, maar ook niet dat je er zo even naartoe fietst.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even man tot (laten we voor de vorm maar zeggen 'man').
Zoek iets van om de hoek.
Hoop nergens op. Waarschijnlijk is ze je dan toch al vergeten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Mijn tentamenweek begint morgen en ze woont niet echt op de hoek. We willen na de tentamens een x afspreken.
Ja sorry maar ik ga daar snel dingen achter zoeken![]()
Ik denk nu dan ook van ik ga haar nu niet appen want daar moet ze zelf maar mee komen dan, en soms doet ze dat ook wel; maar nooit als eerste.
Ze stuurt wel regelmatig snaps met hoe ze eruit ziet
Nee maar we hadden allebij een tentamen vanochtend maar ze vroeg ook niet hoe die ging ofzo.. Gister toen ik s'ochtends eerst appte deed ze dat wel..quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef Westerling het volgende:
[..]
Tja, de boel op gang houden op whatsapp heb ik ook een hekel aan. Omdat het op een gegeven moment gewoon nergens meer over gaat.
Ik zou me er niet druk over maken. En een datum prikken kan ook geen kwaad denk ik.
hoezoquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoop nergens op. Waarschijnlijk is ze je dan toch al vergeten.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Omdat vrouwen aparte wezens zijn.
Jup de aandacht ontvangen is leuk maar het geven is vervelend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:29 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Nee maar we hadden allebij een tentamen vanochtend maar ze vroeg ook niet hoe die ging ofzo.. Gister toen ik s'ochtends eerst appte deed ze dat wel..
Je doet er op dit moment toch niks aan, zet je eroverheen. Ik heb me ook ooit verschrikkelijk druk gemaakt om dit soort dingen maar geloof me; je hebt er geen reet aan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:29 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Nee maar we hadden allebij een tentamen vanochtend maar ze vroeg ook niet hoe die ging ofzo.. Gister toen ik s'ochtends eerst appte deed ze dat wel..
En dat vind ik nou raar, want soms geeft ze wel overduidelijk aan dat ze me leuk vindt..quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup de aandacht ontvangen is leuk maar het geven is vervelend.
Wat wil je uberhaupt voor advies? Wat zijn hier de opties?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou raar, want soms geeft ze wel overduidelijk aan dat ze me leuk vindt..
Wat raden jullie aan dan
Is vast een moment dat ze even aandacht nodig heeft. Ik zou haar lekker er voor laten werken zoals zij nu bij jou doet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou raar, want soms geeft ze wel overduidelijk aan dat ze me leuk vindt..
Wat raden jullie aan dan
okay dan hou ik me wel stilquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is vast een moment dat ze even aandacht nodig heeft. Ik zou haar lekker er voor laten werken zoals zij nu bij jou doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |