abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159254151
Godsamme wat een gezeik altijd over hoe mensen reageren op whatsapp. Niemand is verplicht om hele gesprekken te voeren en af te ronden; als je dat wil moet je haar maar bellen.

Kinderen tegenwoordig met hun 'hij stuurde een smily nu vindt ie me leuk' en 'soms reageert ze 3 seconden niet, moet ik me zorgen maken dat ze vreemdgaat?'
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_159267037

Misschien is ze druk met voorbereiden op de tentamens?
pi_159268370
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef Westerling het volgende:

[..]

Tja, de boel op gang houden op whatsapp heb ik ook een hekel aan. Omdat het op een gegeven moment gewoon nergens meer over gaat.
Dit inderdaad. Daarbij kun je niet altijd weten wat vrouwen denken, omdat ze vaak zo labiel as f*ck zijn
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:51:08 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159269550
Zo. Even wat geruimd.
Hou het een beetje leuk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159270420
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef Fantastisch2016 het volgende:
Ik heb dus een meisje leren kennen, we hebben een paar dagen contact via app gehad, maar willen binnenkort al gaan afspreken want het klikt nu gewoon heel goed en we kunnen makkelijk over van alles praten samen.

Nu zit ik met 't volgende, ik overdenk alles een beetje, en dan ga ik twijfelen aan mezelf en word ik zenuwachtig etc.

Soms doet ze namelijk heel lief, zeg ik veel plezier als ze serie gaat kijken maar zegt ze "nee ik wil nog wel met je appen :)"

Maar dan vervolgens zegt ze later "ik ga slapen" en gelijk weg. Zeg ik nog slaaplekker maar de volgende dag (vandaag) heb ik daar niets meer van gehoord, terwijl ze het wel heeft gelezen.

Ze heeft ook wel laten blijken dat ze me een beetje leuk vond, alleen dan waarom soms dit soort gedrag? Zou ze miss verlegen zijn ofzo?

Danku.
Even voor mijn beeldvorming:
-Hoeveel dagen is 'een paar dagen'?
-Hoe vaak is het voorgekomen dat ze je berichtje wel had gelezen maar niet heeft gereageerd?
pi_159270604
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Even voor mijn beeldvorming:
-Hoeveel dagen is 'een paar dagen'?
-Hoe vaak is het voorgekomen dat ze je berichtje wel had gelezen maar niet heeft gereageerd?
Een week.

Nu 2 keer, meestal in de ochtend als ik nog wat stuur als ze al slaapt dan reageert ze niet meer, of ze stuurt ineens s' middags een snap dat ze aan 't leren is zoals vandaag. Maar meestal reageert ze wel.
pi_159271693
Deze had ook wel in klb gemogen :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159272416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Een week.

Nu 2 keer, meestal in de ochtend als ik nog wat stuur als ze al slaapt dan reageert ze niet meer, of ze stuurt ineens s' middags een snap dat ze aan 't leren is zoals vandaag. Maar meestal reageert ze wel.
'Meestal'?! Laten we even realistisch blijven.. het is 2 keer gebeurd..

En ze had gezegd dat ze ging slapen (dus is het logisch dat ze niet direct reageerde ze sliep). Je weet dat ze tentamens heeft (en dus druk is met leren dit heeft ze je ook nog eens laten weten dmv de snap dat ze aan het leren was).

Ze is dus helemaal niet vaag met signalen. Ze reageerde niet omdat ze sliep/omdat ze druk was met leren. Dat zijn toch geen onduidelijke signalen?
pi_159273749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Een week.

Hoe oud is dit meisje?
pi_159275846
Waarom bel je haar niet gewoon af en toe op? Dat is toch veel leuker, heb je ook veel directere feedback over wat zij van je vindt.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_159282789
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:20 schreef technicalx het volgende:

[..]

Hoe oud is dit meisje?
17

Wat trouwens wel zo is, is dat ze ook niet altijd reageert op wat ik zeg, wens ik bijvoorbeeld succes met dr toetsen en dan leest ze 't wel maar zegt verder niets.. Beetje raar..
pi_159282793
quote:
5s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:48 schreef nightsleeper het volgende:
Waarom bel je haar niet gewoon af en toe op? Dat is toch veel leuker, heb je ook veel directere feedback over wat zij van je vindt.
te confronterend :P
pi_159282930
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

te confronterend :P
Voor jou?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 21 januari 2016 @ 22:32:04 #39
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_159294768
Voortaan appen na het fappen. Het zal je dan geen reet meer schreeuwen wat ze doet.
pi_159299217
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

17

Wat trouwens wel zo is, is dat ze ook niet altijd reageert op wat ik zeg, wens ik bijvoorbeeld succes met dr toetsen en dan leest ze 't wel maar zegt verder niets.. Beetje raar..
kan ook zijn dat zijn het niet in haar aard zit op dat soort berichten nog een reactie te geven. dat ze niet zo sociaal is..Dat ze denkt van 'gesprek is eigenlijk wel klaar'

Je doet iig te onzeker ...Dat leidt tot de friendzone

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 07:11:45 ]
pi_159299223
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Gehad met m'n ex, ging fout vanwege veel te veel afspreken, tenminste dat was 1 van de dingen. Dit maakt 't wat makkelijker, ze woont niet heel ver hoor, maar ook niet dat je er zo even naartoe fietst.
haha als te dichtbij wonen een probleem oplevert zit het gewoon niet goed
pi_159299226
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

En dat vind ik nou raar, want soms geeft ze wel overduidelijk aan dat ze me leuk vindt..

Wat raden jullie aan dan
Hoe geeft ze dat aan?
pi_159320829
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 07:03 schreef madeliefff het volgende:

[..]

kan ook zijn dat zijn het niet in haar aard zit op dat soort berichten nog een reactie te geven. dat ze niet zo sociaal is..Dat ze denkt van 'gesprek is eigenlijk wel klaar'

Je doet iig te onzeker ...Dat leidt tot de friendzone
Ik had het toevallig vandaag gevraagd, waarom ze zo stil is op app de laatste tijd, en toen zei ze tentamens..

Naja later heb ik dan een dag voorgesteld om af te spreken, en dit leek haar leuk en ze vond het ook leuk dat ik zelf initiatief nam :)
pi_159320927
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 07:06 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Hoe geeft ze dat aan?
Van die kleine opmerkingen, praat ik bijvoorbeeld over waar ik heen wil op vakantie dan zegt ze jaa ik wil mee, en ook dat ze graag nog even blijft appen als ze serie kijkt. Of ik zei iets van ja ik moet een nieuwe obessie zoeken (als grapje) en toen zei ze van kies mij O~)

Ach ik ga kijken hoe die date verloopt, niet proberen te zoenen op de eerste date lijkt me het slimste, maar wat kan ik wel doen om te laten blijken dat ik haar leuk vind?
pi_159320937
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:31 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Ik had het toevallig vandaag gevraagd, waarom ze zo stil is op app de laatste tijd, en toen zei ze tentamens..

Naja later heb ik dan een dag voorgesteld om af te spreken, en dit leek haar leuk en ze vond het ook leuk dat ik zelf initiatief nam :)
En jij bent hoe oud?
pi_159322605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:36 schreef Fantastisch2016 het volgende:

[..]

Van die kleine opmerkingen, praat ik bijvoorbeeld over waar ik heen wil op vakantie dan zegt ze jaa ik wil mee, en ook dat ze graag nog even blijft appen als ze serie kijkt. Of ik zei iets van ja ik moet een nieuwe obessie zoeken (als grapje) en toen zei ze van kies mij O~)

Ach ik ga kijken hoe die date verloopt, niet proberen te zoenen op de eerste date lijkt me het slimste, maar wat kan ik wel doen om te laten blijken dat ik haar leuk vind?
dat zegt niet zo heel veel want vrouwen vinden het sws leuk om met mannen te kletsen en aandacht te krijgen ongeacht of ze ze leuk vinden . Maar goed je hebt een date staan dus dat is positief. Maar vraag haar niet steeds om bevestiging /geruststelling dat is niet aantrekkelijk .

Zoenen op de eerste date kan prima hoor, het ligt eraan hoe snel je elkaar leuk vind. Soms heeft het iets meer tijd nodig en de andere keer niet...kijk eerst maar hoe de date loopt en wat voor signalen je krijgt. Als je het niet zeker weet bewaar je het voor een tweede date, je moet er iig ook niet te lang mee gaan wachten...en in dat geval stuur je na afloop van date 1 een berichtje naar haar waarin je laat merken dat het voor herhaling vatbaar was ( niet gelijk een liefdesverklaring aub)..beetje flirten erbij ..kijk je of ze in is voor nog een date ... en zo rolt t balletje.

Ps ik zie zojuist je pohi..betekent dit dat je ex alweer uit the picture is ?
pi_159323667
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 03:16 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dat zegt niet zo heel veel want vrouwen vinden het sws leuk om met mannen te kletsen en aandacht te krijgen ongeacht of ze ze leuk vinden . Maar goed je hebt een date staan dus dat is positief. Maar vraag haar niet steeds om bevestiging /geruststelling dat is niet aantrekkelijk .

Zoenen op de eerste date kan prima hoor, het ligt eraan hoe snel je elkaar leuk vind. Soms heeft het iets meer tijd nodig en de andere keer niet...kijk eerst maar hoe de date loopt en wat voor signalen je krijgt. Als je het niet zeker weet bewaar je het voor een tweede date, je moet er iig ook niet te lang mee gaan wachten...en in dat geval stuur je na afloop van date 1 een berichtje naar haar waarin je laat merken dat het voor herhaling vatbaar was ( niet gelijk een liefdesverklaring aub)..beetje flirten erbij ..kijk je of ze in is voor nog een date ... en zo rolt t balletje.

Ps ik zie zojuist je pohi..betekent dit dat je ex alweer uit the picture is ?
Ja zeker, dat heb ik compleet kunnen afsluiten na nogmaals te horen te krijgen dat het er echt niet in zat.

Ik heb nog niet zovaak gedate in m'n leven, dus hoe doe je een beetje flirterig op zo'n date zonder dat het te gek word zoals proberen te zoenen op t eerste beste moment.

Ze is trouwens 17, dus nog redelijk jong. Maarja de date staat indd, en dan zien we wel
Waar 't schip strand.
pi_159324681
quote:
8s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:20 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Godsamme wat een gezeik altijd over hoe mensen reageren op whatsapp. Niemand is verplicht om hele gesprekken te voeren en af te ronden; als je dat wil moet je haar maar bellen.

Kinderen tegenwoordig met hun 'hij stuurde een smily nu vindt ie me leuk' en 'soms reageert ze 3 seconden niet, moet ik me zorgen maken dat ze vreemdgaat?'
Er staan al een minuut lang twee blauwe streepjes maar ze typt nog STEEDS niet!!!!! WTF GAST NU GAAT ZE ZELFS OFFLINE WHAT DE FUCK IS DEZE???? Ze haat me... de relatie is over! I HATE MYSELF AND I WANT TO DIE!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')