Dit inderdaad. Daarbij kun je niet altijd weten wat vrouwen denken, omdat ze vaak zo labiel as f*ck zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef Westerling het volgende:
[..]
Tja, de boel op gang houden op whatsapp heb ik ook een hekel aan. Omdat het op een gegeven moment gewoon nergens meer over gaat.
Even voor mijn beeldvorming:quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef Fantastisch2016 het volgende:
Ik heb dus een meisje leren kennen, we hebben een paar dagen contact via app gehad, maar willen binnenkort al gaan afspreken want het klikt nu gewoon heel goed en we kunnen makkelijk over van alles praten samen.
Nu zit ik met 't volgende, ik overdenk alles een beetje, en dan ga ik twijfelen aan mezelf en word ik zenuwachtig etc.
Soms doet ze namelijk heel lief, zeg ik veel plezier als ze serie gaat kijken maar zegt ze "nee ik wil nog wel met je appen"
Maar dan vervolgens zegt ze later "ik ga slapen" en gelijk weg. Zeg ik nog slaaplekker maar de volgende dag (vandaag) heb ik daar niets meer van gehoord, terwijl ze het wel heeft gelezen.
Ze heeft ook wel laten blijken dat ze me een beetje leuk vond, alleen dan waarom soms dit soort gedrag? Zou ze miss verlegen zijn ofzo?
Danku.
Een week.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming:
-Hoeveel dagen is 'een paar dagen'?
-Hoe vaak is het voorgekomen dat ze je berichtje wel had gelezen maar niet heeft gereageerd?
'Meestal'?! Laten we even realistisch blijven.. het is 2 keer gebeurd..quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Een week.
Nu 2 keer, meestal in de ochtend als ik nog wat stuur als ze al slaapt dan reageert ze niet meer, of ze stuurt ineens s' middags een snap dat ze aan 't leren is zoals vandaag. Maar meestal reageert ze wel.
Hoe oud is dit meisje?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Een week.
Nu 2 keer, meestal in de ochtend als ik nog wat stuur als ze al slaapt dan reageert ze niet meer, of ze stuurt ineens s' middags een snap dat ze aan 't leren is zoals vandaag. Maar meestal reageert ze wel.
17quote:
te confronterendquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:48 schreef nightsleeper het volgende:
Waarom bel je haar niet gewoon af en toe op? Dat is toch veel leuker, heb je ook veel directere feedback over wat zij van je vindt.
kan ook zijn dat zijn het niet in haar aard zit op dat soort berichten nog een reactie te geven. dat ze niet zo sociaal is..Dat ze denkt van 'gesprek is eigenlijk wel klaar'quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
17
Wat trouwens wel zo is, is dat ze ook niet altijd reageert op wat ik zeg, wens ik bijvoorbeeld succes met dr toetsen en dan leest ze 't wel maar zegt verder niets.. Beetje raar..
haha als te dichtbij wonen een probleem oplevert zit het gewoon niet goedquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Gehad met m'n ex, ging fout vanwege veel te veel afspreken, tenminste dat was 1 van de dingen. Dit maakt 't wat makkelijker, ze woont niet heel ver hoor, maar ook niet dat je er zo even naartoe fietst.
Hoe geeft ze dat aan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:44 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou raar, want soms geeft ze wel overduidelijk aan dat ze me leuk vindt..
Wat raden jullie aan dan
Ik had het toevallig vandaag gevraagd, waarom ze zo stil is op app de laatste tijd, en toen zei ze tentamens..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kan ook zijn dat zijn het niet in haar aard zit op dat soort berichten nog een reactie te geven. dat ze niet zo sociaal is..Dat ze denkt van 'gesprek is eigenlijk wel klaar'
Je doet iig te onzeker ...Dat leidt tot de friendzone
Van die kleine opmerkingen, praat ik bijvoorbeeld over waar ik heen wil op vakantie dan zegt ze jaa ik wil mee, en ook dat ze graag nog even blijft appen als ze serie kijkt. Of ik zei iets van ja ik moet een nieuwe obessie zoeken (als grapje) en toen zei ze van kies mijquote:
En jij bent hoe oud?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:31 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Ik had het toevallig vandaag gevraagd, waarom ze zo stil is op app de laatste tijd, en toen zei ze tentamens..
Naja later heb ik dan een dag voorgesteld om af te spreken, en dit leek haar leuk en ze vond het ook leuk dat ik zelf initiatief nam
dat zegt niet zo heel veel want vrouwen vinden het sws leuk om met mannen te kletsen en aandacht te krijgen ongeacht of ze ze leuk vinden . Maar goed je hebt een date staan dus dat is positief. Maar vraag haar niet steeds om bevestiging /geruststelling dat is niet aantrekkelijk .quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:36 schreef Fantastisch2016 het volgende:
[..]
Van die kleine opmerkingen, praat ik bijvoorbeeld over waar ik heen wil op vakantie dan zegt ze jaa ik wil mee, en ook dat ze graag nog even blijft appen als ze serie kijkt. Of ik zei iets van ja ik moet een nieuwe obessie zoeken (als grapje) en toen zei ze van kies mij![]()
Ach ik ga kijken hoe die date verloopt, niet proberen te zoenen op de eerste date lijkt me het slimste, maar wat kan ik wel doen om te laten blijken dat ik haar leuk vind?
Ja zeker, dat heb ik compleet kunnen afsluiten na nogmaals te horen te krijgen dat het er echt niet in zat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat zegt niet zo heel veel want vrouwen vinden het sws leuk om met mannen te kletsen en aandacht te krijgen ongeacht of ze ze leuk vinden . Maar goed je hebt een date staan dus dat is positief. Maar vraag haar niet steeds om bevestiging /geruststelling dat is niet aantrekkelijk .
Zoenen op de eerste date kan prima hoor, het ligt eraan hoe snel je elkaar leuk vind. Soms heeft het iets meer tijd nodig en de andere keer niet...kijk eerst maar hoe de date loopt en wat voor signalen je krijgt. Als je het niet zeker weet bewaar je het voor een tweede date, je moet er iig ook niet te lang mee gaan wachten...en in dat geval stuur je na afloop van date 1 een berichtje naar haar waarin je laat merken dat het voor herhaling vatbaar was ( niet gelijk een liefdesverklaring aub)..beetje flirten erbij ..kijk je of ze in is voor nog een date ... en zo rolt t balletje.
Ps ik zie zojuist je pohi..betekent dit dat je ex alweer uit the picture is ?
Er staan al een minuut lang twee blauwe streepjes maar ze typt nog STEEDS niet!!!!! WTF GAST NU GAAT ZE ZELFS OFFLINE WHAT DE FUCK IS DEZE???? Ze haat me... de relatie is over! I HATE MYSELF AND I WANT TO DIE!!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:20 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Godsamme wat een gezeik altijd over hoe mensen reageren op whatsapp. Niemand is verplicht om hele gesprekken te voeren en af te ronden; als je dat wil moet je haar maar bellen.
Kinderen tegenwoordig met hun 'hij stuurde een smily nu vindt ie me leuk' en 'soms reageert ze 3 seconden niet, moet ik me zorgen maken dat ze vreemdgaat?'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |