Nog maar 148 postquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Zullen we deze volposten? dan kan fylax weer uit de OP.
Waar is tardis?quote:
haquote:
Markquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef SideEffect het volgende:
KLB / Pharkus stopt
Wie gaat hem vervangen?
Ja, altijd maar weer die ruzies tussen die twee kale knikkers sussen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Overspannen, kan ik me wel goed voorstellen
Oja oké is ook zo.quote:
Lijkt me een goed idee. Ik zal kapen en de OP herstellen naar zijn voormalige glorie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Zullen we deze volposten? dan kan fylax weer uit de OP.
Hulde!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Ik zal kapen en de OP herstellen naar zijn voormalige glorie.
Lees: de formaten en spatiëring goed zetten.
Je moet talent nooit laten wegkwijnen.quote:
Ik ben best een redelijke spamslet maar als dit topic echt snel vol moet dan hebben we Calcio nodig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet talent nooit laten wegkwijnen.
Hm nou doe dan maar iets minder snel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben best een redelijke spamslet maar als dit topic echt snel vol moet dan hebben we Calcio nodig.
Arbeidsmigranten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent er wel maar druk mee dagelijks, als kind van vluchtelingen
Ettootje!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tardis, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend
Hij heeft mij 23 notes gegevenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En wat is de geschiedenis met jou en Mark?
Haha, nee... Mongo zit lekker hier naast me op de bank! In z'n broekpap.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ettootje!
Hey ik heb die aap van gisteren nog steeds, weet je zeker dat het Mongo niet is en je gewoon een pluchen aapje thuis hebt?
Meer pics van Mongo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha, nee... Mongo zit lekker hier naast me op de bank! In z'n broekpap.
Oh dat is interessant.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van het RIAGG gekregen... Om te participeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |