Die vergissing kan je vanuit meerdere perspectieven zien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik miep niet maar ik vond het een komische vergissing
Noem er drie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vergissing kan je vanuit meerdere perspectieven zien.
asynchrone balbuddies danquote:
Ik dacht dat iedereen 3 ballen had?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben een rechterbal?!
Vanuit jouw perspectief, vanuit mijn perspectief en vanuit een derde persoon zijn of haar perspectiefquote:
Daar had je me tuk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief, vanuit mijn perspectief en vanuit een derde persoon zijn of haar perspectief
Zo gaat het over en weer.quote:
Vond vooral de zuurheid en de overtuiging van zijn perceptie als realiteit van de schrijver grappig.quote:
En niemand die op de inhoud in gaatquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb liever een leuk leven dan een mooi lijf of zo hoor
Dus good for you dat je nooit iets leuks hebt gedaan en er nu nog uit ziet als 18. Maar het is ook zo zonde van je leven he...
Ja maar wat boeit jou die afgetakelde fokzeugen? Dan kijk je toch verder? Hij beschrijft het alsof hij hopeloos verloren is vanwege een bepaald deel van de eventueel doelgroep.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En niemand die op de inhoud in gaat
"x 1000 "
"Misogynist in worden"
"Haha deze frustratie"
Terwijl hij gewoon gelijk heeft hier en daar![]()
Geldt lang niet voor elke vrouw natuurlijk, maar het klopt zeker. Ik zie het nu al met sommige meisjes van mijn studie
Dit klinkt erg interessant.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
Hmm kut dat ik geen PI's kan met tekst only.Weet dat mijn context af en toe lastig te duiden is.
Oh ja nee ik zou er geen alinea's aan wijden zoals deze beste man, hij is duidelijk een zelfverklaard slachtoffer van de afwijzing en gebrekkige aandacht, maar het gebeurt hier en daar wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wat boeit jou die afgetakelde fokzeugen? Dan kijk je toch verder? Hij beschrijft het alsof hij hopeloos verloren is vanwege een bepaald deel van de eventueel doelgroep.
Het aanbod vrouwvolk wat plezierig is voor het oog is altijd nog groter dan het aanbod manvolk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja nee ik zou er geen alinea's aan wijden zoals deze beste man, hij is duidelijk een zelfverklaard slachtoffer van de afwijzing en gebrekkige aandacht, maar het gebeurt hier en daar wel.
De vrouwen boeien me dan ook niet maar het is wel zonde voor/van de meisjes in kwestie. Ik vind het gewoon leuk om naar mooie meisjes te kijken oke
Eigenlijk zijn we gewoon walgelijke schepsels. De mens is krom en ons beeld van de mens is krom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het aanbod vrouwvolk wat plezierig is voor het oog is altijd nog groter dan het aanbod manvolk.
Mannen hebben ook vaker echt een misvormde kop en dat wordt echt niet beter in de loop der jaren. En ja dan neem ik ook mee dat vrouwen daarin meer mogelijkheden hebben qua make-up en dergelijke.
wtfquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het aanbod vrouwvolk wat plezierig is voor het oog is altijd nog groter dan het aanbod manvolk.
Mannen hebben ook vaker echt een misvormde kop en dat wordt echt niet beter in de loop der jaren. En ja dan neem ik ook mee dat vrouwen daarin meer mogelijkheden hebben qua make-up en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |