Kijk nou wat voor puinhoop je er van maakt. Alles van ander formaat, de spatiëring is niet goed, godverdomme.quote:
ja nee ik ook niet en ze zegge wel van al die vluchtelingen kunnen gewon naar zon azc ruimte zat maar straks neuken er 3 je dogter en dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben gen racist maar wij hebben zelf al genoeg ellende, hebbe we die vieze zwarte niet bij nodig godverdomme opkankere met dat tuig
Caramelkindje jatoch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja nee ik ook niet en ze zegge wel van al die vluchtelingen kunnen gewon naar zon azc ruimte zat maar straks neuken er 3 je dogter en dan?
Gewoon in het nieuwe topic hem er weer uit mieteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Een topic kapen waar kwaliteitsusers in de OP staan zodat je jezelf daar neer kan zetten omdat je niet de erkenning van anderen krijgt
Jeetje wat afgunstig en onhebbelijk van je Fylax. Echt wel jammer.
Ik ga Remqo gewoon uit z'n nest bellen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon in het nieuwe topic hem er weer uit mieteren.
Alsof ie daar wat aan gaat doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga Remqo gewoon uit z'n nest bellen.
Ik Danny.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga Remqo gewoon uit z'n nest bellen.
gewwoon pvv stemmen en varkenskoppen gooien bij azcs dan komd het wel goedquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja nee ik ook niet en ze zegge wel van al die vluchtelingen kunnen gewon naar zon azc ruimte zat maar straks neuken er 3 je dogter en dan?
ahaha was jy dat, ik was daar ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gewwoon pvv stemmen en varkenskoppen gooien bij azcs dan komd het wel goed
Godverdomme dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
FLYAX KIJK NOU NAAR DEZE TERINGZOOI
Gister is? Jeetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
Gister is de dag dat ik eigenlijk unband zou zijn
Zo graag de kaap willen maken om jezelf in de OP te zetten, dat je geen tijd hebt om de TT te veranderenquote:
Ja, ik vroeg het gisteren al, maar Tardus deed er niets meequote:Op woensdag 20 januari 2016 10:20 schreef BozeHaas het volgende:
Niels staat er ook niet in, als iemand kwaliteit levert dan is het die man wel
Glimmende stront.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:20 schreef BozeHaas het volgende:
Niels staat er ook niet in, als iemand kwaliteit levert dan is het die man wel
Hij is vast meerdere keren klaargekomen door deze nieuwe OPquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo graag de kaap willen maken om jezelf in de OP te zetten, dat je geen tijd hebt om de TT te veranderen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Zo m'n best op die OP gedaan en Fylax komt langs en alles gaat de ellende in.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk daarquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
Gister is de dag dat ik eigenlijk unband zou zijn
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk daar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gister is de dag die je wist dat zou komen toch.
Haha mooi zulke hommosquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die blonde dramaqueen.
Verder wel knap meisje.
Was het Fylax?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Er was tijd terug ook altijd zo een die constant in die OP wou met zijn UI
Die is het nu. Maar er was dus nog zo'n kneusje.quote:
Hij komt hier sowieso alleen als hij zn postaantal moet opkrikken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij kan Fylax het gewoon niet hebben dat er plekken zijn op FOK! waar hij niet aanbeden wordt.
Aannemelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij kan Fylax het gewoon niet hebben dat er plekken zijn op FOK! waar hij niet aanbeden wordt.
Wie ben jij en wat heb jij gepresteerd?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Staat me wel iets van bij, maar was het toen ook niet Fylax?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is het nu. Maar er was dus nog zo'n kneusje.
Dat is TARDIS. en TARDIS. is heel goed in het oplopen van bans en heeft tevens een badboy-imago en het is de officiele KLB mooiboi.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij gepresteerd?
Misschien dat dit de zoveelste keer is van hem hoor zou kunnen maar in het verleden waren er meer van zulke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij, maar was het toen ook niet Fylax?Was ergens begin vorig jaar
JA LEKKERE TOPPAKILL HOOR, BEDANKT!quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat dit de zoveelste keer is van hem hoor zou kunnen maar in het verleden waren er meer van zulke.
Echt he wat een onbeschofte hond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA LEKKERE TOPPAKILL HOOR, BEDANKT!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij gepresteerd?
Krijg er verdomme steken in mijn hart van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he wat een onbeschofte hond.
Ik las laatst ergens dat het heel normaal is dat je af en toe een pijnlijke scheut op je borst krijgt ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Krijg er verdomme steken in mijn hart van.
Ik krijg het alleen op FOK!, dus zal wel opgewekt worden door omstandigheden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het heel normaal is dat je af en toe een pijnlijke scheut op je borst krijgt ofzo.
Ik heb dat wel eens en heb dan hypochondrische gedachten variëren van longkanker naar hartfalen op m'n 24e. Maar dat moet gewoon kunnen af en toe.
Ik voel me echt de droeftoeter in de userfamfare.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
HPLC kan je enkel zijn voetsporen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet.
Niemand zal zich jou herinneren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me echt de droeftoeter in de userfamfare.
Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verdwijn met de staart tussen de benen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
HPLC kan je enkel zijn voetsporen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet.
Blaas je ook hoog van een toren?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verdwijn met de staart tussen de benen.
tong80 is sowieso wel van het melodramatische.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
Wel geinig dat tong in die tirade echt doet alsof FOK! het laatste station van de levensprestaties is.
GC / Geld maakt wel degelijk gelukkig.......quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
Was dat van tong
Welke topic? Chai ouwe speurkneus, link
hjbquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA LEKKERE TOPPAKILL HOOR, BEDANKT!
Dan draag je ook de gevolgen.quote:
Jij draagt niks jonge slappe lul.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik draag jouw gevolgen dalijk als je niet ophoudt
Haha ging dat om kanovinnie?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Kanovinnie forever in mijn hart als de enige echte droeftoetermod. Never forget.
Wat grappig is, is dat tong80 dit poste tegen een mod en de mod het gewoon negeerde. Deadprez had het een keer gekopieerd tegen een andere mod en die kreeg twee weken banquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tong80 is sowieso wel van het melodramatische.
I know. Ik heb in dat tafereel ook een ban opgelopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat grappig is, is dat tong80 dit poste tegen een mod en de mod het gewoon negeerde. Deadprez had het een keer gekopieerd tegen een andere mod en die kreeg twee weken ban
Je bent er wel maar druk mee dagelijks, als kind van vluchtelingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Montelly het volgende:
VVD denk maar 90k vluchtelingen te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Maak van dat getal 250k van, nieuwe aanwas komt eraan!!
Ghehe waarom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I know. Ik heb in dat tafereel ook een ban opgelopen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent er wel maar druk mee dagelijks, als kind van vluchtelingen
Van die relperiodes vorig jaarquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bietje lopen rellen, dat ook gekopieerd om de crew bietje uit te lokken. The usual.
Always.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die relperiodes vorig jaar
Er kon nooit één ban vallen, altijd 5-6 users tegelijk.
En ik zat er altijd tussen
We zijn Banstille's trouwe strijders.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwestie van goed de randjes kennen en er net niet over heen gaan. Zo hou ik mij staande in al het bangeweld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij provoceert toch sowieso niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwestie van goed de randjes kennen en er net niet over heen gaan. Zo hou ik mij staande in al het bangeweld.
HA LOLquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij provoceert toch sowieso niet?
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:18 schreef McNulty het volgende:
Ik ben zelf hier nog nooit geband. Vind ik wel een prestatie.
Al een tijdje niet meer, nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij provoceert toch sowieso niet?
je ken niet alles hebben in de leef hequote:
Goed punt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
je ken niet alles hebben in de leef he
die chick is inmiddels vervangen door een anderequote:
De moeder van Fylax.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
die chick is inmiddels vervangen door een andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |