Typisch FOK! tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
Niet voor de klas durven staan.
Grote bek op het internet maar als je moet praten terwijl er anderen naar je luisteren is het ineens huilen.
Lijkt op weer een fylaxofieletje te zijn. Treurig.quote:
Drommels!quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:57 schreef HPLC het volgende:
De Baron (Bassie & Adriaan) heeft prostaatkanker
Je bent een echte fokker, ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ohdat zeggen de eerste vijf posts onder dat bericht ook.
Ik zou zelf er niet trots op zijn.quote:
quote:Echte rancune wordt volgens Teeuwen 'een bonte avond boordevol karaktermoord op belangrijke mensen en/of instituties. Ook voor wijven.'
Die blonde dramaqueen.quote:
Al die ellende van andere kan me gestole wordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben jij het ook al zat godverdomme
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
Niet voor de klas durven staan.
Grote bek op het internet maar als je moet praten terwijl er anderen naar je luisteren is het ineens huilen.
Fylax gaat ook zo gillen als die blonde als hij voor het eerst vagina ziet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol jelly dat zij wel kut mogen voelen
Ben gen racist maar wij hebben zelf al genoeg ellende, hebbe we die vieze zwarte niet bij nodig godverdomme opkankere met dat tuigquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al die ellende van andere kan me gestole worden
Eigen volk eerst!/!1!
Niet gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax gaat ook zo gillen als die blonde als hij voor het eerst vagina ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |