Komt omdat de OP maker buttbuddy is van hoink ja.quote:
Ik ben mans genoeg om zelf een hekel aan MMGYM te hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat de OP maker buttbuddy is van hoink ja.
Was bekend. Enquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe jij weer eens een beetje normaal, vriend. Deze houding keur ik af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
ja of om het ontbreken van haarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo witte ridder. Beter witte ridder dan sneuneus die mensen beledigt om hun gewicht losaaaaahss
Oh, mijn excuses.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om zelf een hekel aan MMGYM te hebben.
Dikke mensen moeten gewoon afvallen, klaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo witte ridder. Beter witte ridder dan sneuneus die mensen beledigt om hun gewicht losaaaaahss
Nee, ik haal geen make up bij de hema. waaromquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke.
Gaan jij en je nichten ook altijd naar de Hema om aldaar alle make up te proberen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
deze SC is ongeveer het laatste wat je serieus moet nemen, naast je moederquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, sta daar prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mag maar 1 doorsnee kneusje in. Je mag wel van plek wisselen hoor als je wil.
ben ik mee bezig. bek dichtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten gewoon afvallen, klaar
Iedereen keurt je snor af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe jij weer eens een beetje normaal, vriend. Deze houding keur ik af.
Hoezo makkelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen probleem mijn vriend, ik zet je gelijk in de OP.
Echt he, met je varkensneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Als je niet komt om mensen te beledigen wat voor nut heeft het dan om hier te zijn???
Tijdje terug handdoekjes gekocht bij de Hema, toen viel me dat op van die groepjes Turkse meisjes die alles proberen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik haal geen make up bij de hema. waarom
valt me wel tegen van TARDIS. dat hij het nog steeds niet heeft gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
thx g, gespierde mensen moeten elkaar steunen in deze giftige SC vol met jaloerse ectomensen
ik ben iig geen 15quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? 15?
Ze is toch geen Turk maar zo'n Koerd die niemand daar mag?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdje terug handdoekjes gekocht bij de Hema, toen viel me dat op van die groepjes Turkse meisjes die alles proberen.
Vorige week was ik er ook nog eens een keer en toen precies hetzelfde tafereel.
waren de handdoeken goed en netjes gevouwen? ik let daar tegenwoordig opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdje terug handdoekjes gekocht bij de Hema, toen viel me dat op van die groepjes Turkse meisjes die alles proberen.
Nee, turk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is toch geen Turk maar zo'n Koerd die niemand daar mag?
Al 17 hoor, Fylax is de jongste aahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ow, maar dat is toch gewoon puber eigen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik was wel minder te spreken over de losse pluisjes die er nog op zaten bij sommige exemplaren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waren de handdoeken goed en netjes gevouwen? ik let daar tegenwoordig op
Oh nu mag ik haar helemaal niet meer.quote:
Ben al 16 hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
dat is je moeder tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is toch geen Turk maar zo'n Koerd die niemand daar mag?
Kan aan de locatie liggen maar viel me juist op dat het alleen Turkse meisjes waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow, maar dat is toch gewoon puber eigen?
fylaxquote:
Nee mijn moeder is gewoon mijn moeder, die stop ik niet in hokjes.quote:
Hij heeft geen snor op jonge leeftijd dus geloof ik niet.quote:
jammer, ik probeer die er altijd af te halenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik was wel minder te spreken over de losse pluisjes die er nog op zaten bij sommige exemplaren.
toevalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan aan de locatie liggen maar viel me juist op dat het alleen Turkse meisjes waren.
omdat jij niels bent, jij staat boven alles en iedereenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Waarom sta ik er nog niet in?
Ik ook, maar ik was mijn plakroller vergeten die dag. Echt een hel dan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, ik probeer die er altijd af te halen
Geboren als meisje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft geen snor op jonge leeftijd dus geloof ik niet.
ken ik verder nie.quote:
Toe maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat jij niels bent, jij staat boven alles en iedereen
Dat zou zomaar kunnen idd.quote:
Plaatje doet een dp'tjequote:
Mij ook, hij negeert je verzoek zelfsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt me wel tegen van TARDIS. dat hij het nog steeds niet heeft gedaan
Je staat er echt het hele topic al in, boeler.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mij ook, hij negeert je verzoek zelfs
doe je ogen open blinde kipquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mij ook, hij negeert je verzoek zelfs
ik ken er een die dat deed met een hoofddoekquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:51 schreef Stompzinnig het volgende:
Bij ons op school had je wel altijd van die Turkse meisjes die een half uur voor de les begon op school kwamen, hun hele gezicht volplamuurden met make-up in de wc, om het vervolgens voor ze naar huis gingen er weer af te wassen.
Deed ze die op of af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ken er een die dat deed met een hoofddoek
Weenie of dat dom is. Wellicht zielig dat ze thuis niet zichzelf kan zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
af. make up. navel showen
dom wijf
Totdat haar broers het zien. Dan wordt ze gestenigdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dom wijf
Ben één keer tot de dood gestenigd, kan het niet aanraden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Totdat haar broers het zien. Dan wordt ze gestenigd
Dan ga je het gevecht aan, je bent niet voor jan lul puberquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie of dat dom is. Wellicht zielig dat ze thuis niet zichzelf kan zijn.
Kan niet oordelen over een andere cultuur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan ga je het gevecht aan, je bent niet voor jan lul puber
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dom wijf
Liever paar eu meer voor Dimonos BBQ mixed grill pizza.quote:
+1000 Kcalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin in BBQ Chicken pizza van Dr. Oetker.
ik eet deesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin in BBQ Chicken pizza van Dr. Oetker.
Komen niet bij mij thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever paar eu meer voor Dimonos BBQ mixed grill pizza.
watquote:
jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eén keer deze Wagnervariant geprobeerd enwat vond ik die smerig.
oh echtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:58 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kenker man, heb die een keer gegeten en zat 3 weken op de pot
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon in een boerendorpje, er wordt niets bij mij geleverd. Alles is te ver weg.
Toen ik nog in Breda woonde was dat wel het gevalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
'die jongen met die inhammen niet meer heen gaan hoor, is echt een klootzak'
Ah Breda was het dus ;Dquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik nog in Breda woonde was dat wel het geval
Ik woonde ooit in Breda, maar nu woon ik weer tijdelijk bij m'n ouders in een boerendorp.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht dat je ergens in een stad centrum woonde.
ripquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in Breda, maar nu woon ik weer tijdelijk bij m'n ouders in een boerendorp.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:00 schreef Kurovski het volgende:
Gewoon zelf je moeder laten koken mensen.
ik woon 5 min van de KFC en McDonald's vandaan, 10 min van Dominosquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon in een boerendorpje, er wordt niets bij mij geleverd. Alles is te ver weg.
Ik ook, maar er wordt wel gewoon pizza bezorgd? Tja geen sushi of Mexicaans.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja vandaag in de baas z'n tijd. Heel die pot in zessen.quote:
Oh je bent weer onder de pannen? Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vandaag in de baas z'n tijd. Heel die pot in zessen.
super toll hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je bent weer onder de pannen? Gefeliciteerd.
Thanx. Al een maand weer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je bent weer onder de pannen? Gefeliciteerd.
ben je weleens bij een hoer geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik woon op 1 min van alles vandaan... sushi kfc mexicaans mc indaaans appie hoeren
Ik woon naast een KFC, rip.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon 5 min van de KFC en McDonald's vandaan, 10 min van Dominos
helaas te skeer voor
Niet naar binnen.. wel gepraat met een paarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ben je weleens bij een hoer geweest?
ib4 ja je moeder
Wat bespreek je dan zoal met ze?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet naar binnen.. wel gepraat met een paar1tje groet ik wel vaak
![]()
Ja kan ik weer een paar uurtjes van etenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dumpt die KFC truck ook gelijk een lading kip in je tuin of wat
Idk het weer enzo... woon hartje Amsterdam.. 1 min naar cs lopenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bespreek je dan zoal met ze?
woonde als student boven een drankzaak en tegenover een snackbar die 24/7 open was en om de hoek de drie musketiers, een shop die 24/7 open wasquote:
Ja sindsdien aardig wat kilo aangekomen lolquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooooooit![]()
Wij hebben hier ook een kfc. 20 km hiervandaan
Goeie plek voor een kebabzaak welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
tegenover mijn oude school was een kebakzaak
goeie pauzes wel
iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie plek voor een kebabzaak wel
Ow man dat is toch vet druk? Ik word al helemaal psycho als ik op het station ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk het weer enzo... woon hartje Amsterdam.. 1 min naar cs lopen
In 020-Gaza komenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Snackbar het snorretje in Amsterdam oost
En dan nog een passie voor koken over houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
woonde als student boven een drankzaak en tegenover een snackbar die 24/7 open was en om de hoek de drie musketiers, een shop die 24/7 open was
mooi verhaal he
1 persoon is geen rijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah je stond er alleen dus
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan nog een passie voor koken over houden
Verklaard een hoop ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
woonde als student boven een drankzaak en tegenover een snackbar die 24/7 open was en om de hoek de drie musketiers, een shop die 24/7 open was
mooi verhaal he
Ja bij mij dus nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar er wordt wel gewoon pizza bezorgd? Tja geen sushi of Mexicaans.
ziet er mooi en vies uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon kumpir eten sukkels
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow man dat is toch vet druk? Ik word al helemaal psycho als ik op het station ben.
Boks dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Fuxking jaloers op jullie allemaal. Ik woon in een dorp en na 10 hen je vrij weinig keuzes meer
Stimo...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wil je je vnv aub normaal gedragen dank alvast xoxo
ziet er ook uit als iets wat na 1 hap helemaal uit elkaar flikkertquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]is echt superlekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
Smaakt dat wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we kregen altijd het bier dat net over tijd was als we de krat maar weer leeg inleverden
ff denken. is dat station uitlopen en dan naar links?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet...
Als je het kent... woon links bij die nieuwbouw eilanden.. lekker rustig maar toch op 1a 2 min van cs wonen
je neemt geen hap. Je eet het netjes op icm een lepel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet er ook uit als iets wat na 1 hap helemaal uit elkaar flikkert
Yep.. westerdok/ijdock heet het. In de zomer vaak feestjes bij het stenen hoofdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ff denken. is dat station uitlopen en dan naar links?IJbrug ? zoiets? Daar is het wel rustig ja.
Op zomer na, veel festivallen
wat voor barbarenmanier is ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je neemt geen hap. Je eet het netjes op icm een lepel.
Nee, die van mij verlaat nooit mijn zijde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond een eenzaam aapje met een tuinbroek op m'n stoep. Is die van jou!?
Nee klopt, het moet echt wchoud zijn als het overdatum isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier bederft toch niet snel?
Oh dan was misschien Teun.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die van mij verlaat nooit mijn zijde.
Extra bier is altijd goed bier iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets mis mee, tenminste ... was toen niet echt het punt...
Ja wiens fucking aapje heb ik hier dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor die zit hier te bouwen
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eetquote:
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eet
Mannen die geen bier drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die geen bier drinken
Heb vakantie, baviaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is dinsdag, baviaan
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe kan dat, vakantie van het uwv?
Jij zou iemand dumpen omdat hij bier drinkt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.
Is lastig om dit een Nederlander uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zou iemand dumpen omdat hij bier drinkt?
Ik snap het wel hoor, ik dump altijd meisjes als ze curry bij hun kipnuggets nemen bij de McDonald's ipv de superieure bbqsaus.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is lastig om dit een Nederlander uit te leggen.
Een man drinkt geen bier, hij drinkt Bacardi, of Whiskey ofzo.
Ik ben blij dat je lekker open-minded bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
Same for a female, die hoort geen bier te drinken.
Uit geloofsovertuigingen of?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Redbull op feestjes... ben altijd de bob. Heb nog nooit een druppel op.
Kan een kaas dit niet uitleggen sorryquote:
Whiskeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die geen bier drinken
Je mag gewoon zaad zeggen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eet
Oh, en wat ben jij dan wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uit geloofsovertuigingen of?
[..]
Kan een kaas dit niet uitleggen sorry
Tr wegens racistisch taalgebruikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Als vader stop je met roken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zoiets als shag roken. Dat doe je als je vader bent. Jong nog niet
Ik ben officieel Koerdisch, ouders zijn geboren in Turkije, ik ben geboren in NL. Ik ben Nederlandse in die zin dat ik hier geboren en getogen ben, maar gezien cultuur voor mij toch dominanter is beschouw ik mijzelf dus als Koerdisch//Turks.quote:
Een deel.. heb nog nooit de behoefte gehad om te drinken... vermaak me wel zonder drank op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb ik ook. Ik zie mezelf eerder als Brabander. Of Belg...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben officieel Koerdisch, ouders zijn geboren in Turkije, ik ben geboren in NL. Ik ben Nederlandse in die zin dat ik hier geboren en getogen ben, maar gezien cultuur voor mij toch dominanter is beschouw ik mijzelf dus als Koerdisch//Turks.
ik rook niet meer, boeit mij nietquote:
ja neem vooral alles wat ik zeg srs. Hoewel ik wel srs was over bierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt een rare kijk op het leven.
Srs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik rook niet meer, boeit mij niet
[..]
ja neem vooral alles wat ik zeg srs. Hoewel ik wel srs was over bier
Kan je je handen nog warmen aan een gloeiende peukquote:
Shag roken is voor mij zelfs te pauperquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zoiets als shag roken. Dat doe je als je vader bent. Jong nog niet
ahahaha hey Chai aahah waar zuig jij extra hard aan ;pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra hard aan je peukie zuigen zodat je weer een beetje opwarmt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je je handen nog warmen aan een gloeiende peuk
vind die van Chai iets leuker om te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra hard aan je peukie zuigen zodat je weer een beetje opwarmt.
ik stond op school altijd in de pauze awkward met de rokers te praten met handen in mijn zakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
Roken is idd erg lekker, vond dat altijd zo fijn. Je bent meer buiten en hebt meer contact.
Heb je ook meer ervaring mee zekrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
vind die van Chai iets leuker om te doen
nee man ben straight edgequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je ook meer ervaring mee zekr
Wat een powervrouw ben jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog uitging en haram deed was een killercombi toch wel roken en een baco.
zit jij aan de high end sigaartjes ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
shag is wel echt vies ja. met zo'n apparaatje om peuken te schieten gaat het nog wel maar daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
Je bent thans halal?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog uitging en haram deed was een killercombi toch wel roken en een baco.
gewoon normale sigarettenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit jij aan de high end sigaartjes ofzo
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
shag is wel echt vies ja. met zo'n apparaatje om peuken te schieten gaat het nog wel maar daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. Perziksmaak is bij mij fav.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Shisha roken![]()
![]()
Shag of sigaretten roken
picsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |