Kan je je handen nog warmen aan een gloeiende peukquote:
Shag roken is voor mij zelfs te pauperquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zoiets als shag roken. Dat doe je als je vader bent. Jong nog niet
ahahaha hey Chai aahah waar zuig jij extra hard aan ;pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra hard aan je peukie zuigen zodat je weer een beetje opwarmt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je je handen nog warmen aan een gloeiende peuk
vind die van Chai iets leuker om te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra hard aan je peukie zuigen zodat je weer een beetje opwarmt.
ik stond op school altijd in de pauze awkward met de rokers te praten met handen in mijn zakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
Roken is idd erg lekker, vond dat altijd zo fijn. Je bent meer buiten en hebt meer contact.
Heb je ook meer ervaring mee zekrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
vind die van Chai iets leuker om te doen
nee man ben straight edgequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je ook meer ervaring mee zekr
Wat een powervrouw ben jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog uitging en haram deed was een killercombi toch wel roken en een baco.
zit jij aan de high end sigaartjes ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
shag is wel echt vies ja. met zo'n apparaatje om peuken te schieten gaat het nog wel maar daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
Je bent thans halal?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog uitging en haram deed was een killercombi toch wel roken en een baco.
gewoon normale sigarettenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit jij aan de high end sigaartjes ofzo
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
shag is wel echt vies ja. met zo'n apparaatje om peuken te schieten gaat het nog wel maar daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. Perziksmaak is bij mij fav.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Shisha roken![]()
![]()
Shag of sigaretten roken
picsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |