Komt omdat de OP maker buttbuddy is van hoink ja.quote:
Ik ben mans genoeg om zelf een hekel aan MMGYM te hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat de OP maker buttbuddy is van hoink ja.
Was bekend. Enquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe jij weer eens een beetje normaal, vriend. Deze houding keur ik af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
ja of om het ontbreken van haarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo witte ridder. Beter witte ridder dan sneuneus die mensen beledigt om hun gewicht losaaaaahss
Oh, mijn excuses.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om zelf een hekel aan MMGYM te hebben.
Dikke mensen moeten gewoon afvallen, klaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo witte ridder. Beter witte ridder dan sneuneus die mensen beledigt om hun gewicht losaaaaahss
Nee, ik haal geen make up bij de hema. waaromquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke.
Gaan jij en je nichten ook altijd naar de Hema om aldaar alle make up te proberen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
deze SC is ongeveer het laatste wat je serieus moet nemen, naast je moederquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, sta daar prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mag maar 1 doorsnee kneusje in. Je mag wel van plek wisselen hoor als je wil.
ben ik mee bezig. bek dichtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke mensen moeten gewoon afvallen, klaar
Iedereen keurt je snor af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe jij weer eens een beetje normaal, vriend. Deze houding keur ik af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |