quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is lastig om dit een Nederlander uit te leggen.
Een man drinkt geen bier, hij drinkt Bacardi, of Whiskey ofzo.
Ik ben blij dat je lekker open-minded bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
Same for a female, die hoort geen bier te drinken.
Uit geloofsovertuigingen of?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Redbull op feestjes... ben altijd de bob. Heb nog nooit een druppel op.
Kan een kaas dit niet uitleggen sorryquote:
Whiskeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die geen bier drinken
Je mag gewoon zaad zeggen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eet
Oh, en wat ben jij dan wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uit geloofsovertuigingen of?
[..]
Kan een kaas dit niet uitleggen sorry
Tr wegens racistisch taalgebruikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Als vader stop je met roken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zoiets als shag roken. Dat doe je als je vader bent. Jong nog niet
Ik ben officieel Koerdisch, ouders zijn geboren in Turkije, ik ben geboren in NL. Ik ben Nederlandse in die zin dat ik hier geboren en getogen ben, maar gezien cultuur voor mij toch dominanter is beschouw ik mijzelf dus als Koerdisch//Turks.quote:
Een deel.. heb nog nooit de behoefte gehad om te drinken... vermaak me wel zonder drank op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb ik ook. Ik zie mezelf eerder als Brabander. Of Belg...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben officieel Koerdisch, ouders zijn geboren in Turkije, ik ben geboren in NL. Ik ben Nederlandse in die zin dat ik hier geboren en getogen ben, maar gezien cultuur voor mij toch dominanter is beschouw ik mijzelf dus als Koerdisch//Turks.
ik rook niet meer, boeit mij nietquote:
ja neem vooral alles wat ik zeg srs. Hoewel ik wel srs was over bierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt een rare kijk op het leven.
Srs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik rook niet meer, boeit mij niet
[..]
ja neem vooral alles wat ik zeg srs. Hoewel ik wel srs was over bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |