Extra bier is altijd goed bier iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets mis mee, tenminste ... was toen niet echt het punt...
Ja wiens fucking aapje heb ik hier dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor die zit hier te bouwen
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eetquote:
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eet
Mannen die geen bier drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die geen bier drinken
Heb vakantie, baviaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is dinsdag, baviaan
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe kan dat, vakantie van het uwv?
Jij zou iemand dumpen omdat hij bier drinkt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.
Is lastig om dit een Nederlander uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zou iemand dumpen omdat hij bier drinkt?
Ik snap het wel hoor, ik dump altijd meisjes als ze curry bij hun kipnuggets nemen bij de McDonald's ipv de superieure bbqsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |