Ja bij mij dus nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar er wordt wel gewoon pizza bezorgd? Tja geen sushi of Mexicaans.
ziet er mooi en vies uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon kumpir eten sukkels
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow man dat is toch vet druk? Ik word al helemaal psycho als ik op het station ben.
Boks dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Fuxking jaloers op jullie allemaal. Ik woon in een dorp en na 10 hen je vrij weinig keuzes meer
Stimo...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wil je je vnv aub normaal gedragen dank alvast xoxo
ziet er ook uit als iets wat na 1 hap helemaal uit elkaar flikkertquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]is echt superlekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
Smaakt dat wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we kregen altijd het bier dat net over tijd was als we de krat maar weer leeg inleverden
ff denken. is dat station uitlopen en dan naar links?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet...
Als je het kent... woon links bij die nieuwbouw eilanden.. lekker rustig maar toch op 1a 2 min van cs wonen
je neemt geen hap. Je eet het netjes op icm een lepel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet er ook uit als iets wat na 1 hap helemaal uit elkaar flikkert
Yep.. westerdok/ijdock heet het. In de zomer vaak feestjes bij het stenen hoofdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ff denken. is dat station uitlopen en dan naar links?IJbrug ? zoiets? Daar is het wel rustig ja.
Op zomer na, veel festivallen
wat voor barbarenmanier is ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je neemt geen hap. Je eet het netjes op icm een lepel.
Nee, die van mij verlaat nooit mijn zijde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond een eenzaam aapje met een tuinbroek op m'n stoep. Is die van jou!?
Nee klopt, het moet echt wchoud zijn als het overdatum isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier bederft toch niet snel?
Oh dan was misschien Teun.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die van mij verlaat nooit mijn zijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |