quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is lastig om dit een Nederlander uit te leggen.
Een man drinkt geen bier, hij drinkt Bacardi, of Whiskey ofzo.
Ik ben blij dat je lekker open-minded bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
Same for a female, die hoort geen bier te drinken.
Uit geloofsovertuigingen of?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Redbull op feestjes... ben altijd de bob. Heb nog nooit een druppel op.
Kan een kaas dit niet uitleggen sorryquote:
Whiskeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die geen bier drinken
Je mag gewoon zaad zeggen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eet
Oh, en wat ben jij dan wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uit geloofsovertuigingen of?
[..]
Kan een kaas dit niet uitleggen sorry
Tr wegens racistisch taalgebruikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Als vader stop je met roken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zoiets als shag roken. Dat doe je als je vader bent. Jong nog niet
Ik ben officieel Koerdisch, ouders zijn geboren in Turkije, ik ben geboren in NL. Ik ben Nederlandse in die zin dat ik hier geboren en getogen ben, maar gezien cultuur voor mij toch dominanter is beschouw ik mijzelf dus als Koerdisch//Turks.quote:
Een deel.. heb nog nooit de behoefte gehad om te drinken... vermaak me wel zonder drank op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb ik ook. Ik zie mezelf eerder als Brabander. Of Belg...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben officieel Koerdisch, ouders zijn geboren in Turkije, ik ben geboren in NL. Ik ben Nederlandse in die zin dat ik hier geboren en getogen ben, maar gezien cultuur voor mij toch dominanter is beschouw ik mijzelf dus als Koerdisch//Turks.
ik rook niet meer, boeit mij nietquote:
ja neem vooral alles wat ik zeg srs. Hoewel ik wel srs was over bierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt een rare kijk op het leven.
Srs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik rook niet meer, boeit mij niet
[..]
ja neem vooral alles wat ik zeg srs. Hoewel ik wel srs was over bier
Kan je je handen nog warmen aan een gloeiende peukquote:
Shag roken is voor mij zelfs te pauperquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zoiets als shag roken. Dat doe je als je vader bent. Jong nog niet
ahahaha hey Chai aahah waar zuig jij extra hard aan ;pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra hard aan je peukie zuigen zodat je weer een beetje opwarmt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je je handen nog warmen aan een gloeiende peuk
vind die van Chai iets leuker om te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra hard aan je peukie zuigen zodat je weer een beetje opwarmt.
ik stond op school altijd in de pauze awkward met de rokers te praten met handen in mijn zakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
Roken is idd erg lekker, vond dat altijd zo fijn. Je bent meer buiten en hebt meer contact.
Heb je ook meer ervaring mee zekrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
vind die van Chai iets leuker om te doen
nee man ben straight edgequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je ook meer ervaring mee zekr
Wat een powervrouw ben jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog uitging en haram deed was een killercombi toch wel roken en een baco.
zit jij aan de high end sigaartjes ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
shag is wel echt vies ja. met zo'n apparaatje om peuken te schieten gaat het nog wel maar daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
Je bent thans halal?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog uitging en haram deed was een killercombi toch wel roken en een baco.
gewoon normale sigarettenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit jij aan de high end sigaartjes ofzo
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
shag is wel echt vies ja. met zo'n apparaatje om peuken te schieten gaat het nog wel maar daar kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. Perziksmaak is bij mij fav.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Shisha roken![]()
![]()
Shag of sigaretten roken
picsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.
nja ik krijg de shag in dat machientje nooit goed verdeeld en dan is de peuk uiteindelijk maar half gevuldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.
Shisha of hookah noem ik het. Watermeloen of appel mintquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. perziksmaak is bij mij fav.
Nee, niet bepaald hoor. Ik kreeg last van mijn longen en had moeite met ademen dus ben ik gestopt. tevens werd ik 30 en had geen zin in rimpels en een vies gebit.quote:
de prijs, mi bradaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen normale sigaretten en shag
Gewoon Sensodyne extro whitequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald hoor. Ik kreeg last van mijn longen en had moeite met ademen dus ben ik gestopt. tevens werd ik 30 en had geen zin in rimpels en een vies gebit.
Alco stopte ik helemaal mee, omdat ik er niet mee kon omgaan. Drink het liever niet, neem soms een toetje met alcohol en dat smaakt dan ook erg vies.
koffiesmaak is echt lekker. Wij deden het altijd in Turkije, voor het zo een debiele hype werd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. Perziksmaak is bij mij fav.
Hmm, watermeloen. Dat heb ik nooit geprobeerd. In India regelmatig hookah gerookt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Shisha of hookah noem ik het. Watermeloen of appel mint
nee, je bent een lekker dier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shag is toch gewoon shag, alleen verschillende merken
of ben ik gewoon een dom varken
rawrrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, je bent een lekker dier.
Maar ook meteen de slechtstequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hookah is sowieso de beste manier van roken
vind varkensvlees altijd veel minder ruiken dan rund... maarja nooit geproeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit hotel is echt superieur... bier tot 24.00 uur, en alleen maar varkensvlees op het menu!
Ain't life grand
Waar ben jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit hotel is echt superieur... bier tot 24.00 uur, en alleen maar varkensvlees op het menu!
Ain't life grand
Ergens in het schitterende Brabantsche land... weg uit de stad!quote:
Wel een aanslag op je longen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar ook meteen de slechtste
En maar op fok zitten hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ain't life grand
Ja in de avonduren wel ja...quote:
een ontzettende lekkere lichaamsgeur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
at een keer calzone waar per ongeluk varkensvlees zat. nam een hapje van het brood en toen proefde ik het meteen.
Is echt overheersend.
EN k weet dat het raar klinkt, maar je ruikt het bij mensen die het eten. Ze hebben een bepaalde lichaamsgeur
Oh please...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
at een keer calzone waar per ongeluk varkensvlees zat. nam een hapje van het brood en toen proefde ik het meteen.
Is echt overheersend.
EN k weet dat het raar klinkt, maar je ruikt het bij mensen die het eten. Ze hebben een bepaalde lichaamsgeur
Nee, vi d het niet heel prettig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een ontzettende lekkere lichaamsgeur.
Wayoooo ben jij ouder dan 30quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald hoor. Ik kreeg last van mijn longen en had moeite met ademen dus ben ik gestopt. tevens werd ik 30 en had geen zin in rimpels en een vies gebit.
Alco stopte ik helemaal mee, omdat ik er niet mee kon omgaan. Drink het liever niet, neem soms een toetje met alcohol en dat smaakt dan ook erg vies.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wayoooo ben jij ouder dan 30
schandequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, vi d het niet heel prettig.
L0lzorsssquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja in de avonduren wel ja...
Kom vechten dan, ontzettende Britpop.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Is echt overheersend.
Oké chill geniet ervan grgrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergens in het schitterende Brabantsche land... weg uit de stad!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Is echt overheersend.
Je bent nu toch al verdoemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Is echt overheersend.
normale sigaretten worden gewoon in de fabriek geschoten en hebben filter, shag draai je tyfusgore sjekkies mee of prop je in zo'n machientje om zelf filtersigaretten mee te schietenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen normale sigaretten en shag
mijn moeder gebruikt shag wat ga je hatenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
normale sigaretten worden gewoon in de fabriek geschoten en hebben filter, shag draai je tyfusgore sjekkies mee of prop je in zo'n machientje om zelf filtersigaretten mee te schieten
Het stinkt en het is bewezen ongezond te zijn, maar eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je als Jood of Moslim geen varkensvlees wil, prima... maar hou die debiele 'het stinkt/het is ongezond' nonsense verder voor je.
Zo, tijd voor een varkenspoot in reuzel.
...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Op de basisschool rookte ik wcpapier met gras![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |