een ontzettende lekkere lichaamsgeur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
at een keer calzone waar per ongeluk varkensvlees zat. nam een hapje van het brood en toen proefde ik het meteen.
Is echt overheersend.
EN k weet dat het raar klinkt, maar je ruikt het bij mensen die het eten. Ze hebben een bepaalde lichaamsgeur
Oh please...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
at een keer calzone waar per ongeluk varkensvlees zat. nam een hapje van het brood en toen proefde ik het meteen.
Is echt overheersend.
EN k weet dat het raar klinkt, maar je ruikt het bij mensen die het eten. Ze hebben een bepaalde lichaamsgeur
Nee, vi d het niet heel prettig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een ontzettende lekkere lichaamsgeur.
Wayoooo ben jij ouder dan 30quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald hoor. Ik kreeg last van mijn longen en had moeite met ademen dus ben ik gestopt. tevens werd ik 30 en had geen zin in rimpels en een vies gebit.
Alco stopte ik helemaal mee, omdat ik er niet mee kon omgaan. Drink het liever niet, neem soms een toetje met alcohol en dat smaakt dan ook erg vies.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wayoooo ben jij ouder dan 30
schandequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, vi d het niet heel prettig.
L0lzorsssquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja in de avonduren wel ja...
Kom vechten dan, ontzettende Britpop.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Is echt overheersend.
Oké chill geniet ervan grgrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergens in het schitterende Brabantsche land... weg uit de stad!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Is echt overheersend.
Je bent nu toch al verdoemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
Is echt overheersend.
normale sigaretten worden gewoon in de fabriek geschoten en hebben filter, shag draai je tyfusgore sjekkies mee of prop je in zo'n machientje om zelf filtersigaretten mee te schietenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen normale sigaretten en shag
mijn moeder gebruikt shag wat ga je hatenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
normale sigaretten worden gewoon in de fabriek geschoten en hebben filter, shag draai je tyfusgore sjekkies mee of prop je in zo'n machientje om zelf filtersigaretten mee te schieten
Het stinkt en het is bewezen ongezond te zijn, maar eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je als Jood of Moslim geen varkensvlees wil, prima... maar hou die debiele 'het stinkt/het is ongezond' nonsense verder voor je.
Zo, tijd voor een varkenspoot in reuzel.
...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Op de basisschool rookte ik wcpapier met gras![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |