nja ik krijg de shag in dat machientje nooit goed verdeeld en dan is de peuk uiteindelijk maar half gevuldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat zoiets moeilijk is voor jou met je draaiskills.
Shisha of hookah noem ik het. Watermeloen of appel mintquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. perziksmaak is bij mij fav.
Nee, niet bepaald hoor. Ik kreeg last van mijn longen en had moeite met ademen dus ben ik gestopt. tevens werd ik 30 en had geen zin in rimpels en een vies gebit.quote:
de prijs, mi bradaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen normale sigaretten en shag
Gewoon Sensodyne extro whitequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald hoor. Ik kreeg last van mijn longen en had moeite met ademen dus ben ik gestopt. tevens werd ik 30 en had geen zin in rimpels en een vies gebit.
Alco stopte ik helemaal mee, omdat ik er niet mee kon omgaan. Drink het liever niet, neem soms een toetje met alcohol en dat smaakt dan ook erg vies.
koffiesmaak is echt lekker. Wij deden het altijd in Turkije, voor het zo een debiele hype werd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
het is sheesa of hookah toch? Vind ik ook wel lekker. Perziksmaak is bij mij fav.
Hmm, watermeloen. Dat heb ik nooit geprobeerd. In India regelmatig hookah gerookt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Shisha of hookah noem ik het. Watermeloen of appel mint
nee, je bent een lekker dier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shag is toch gewoon shag, alleen verschillende merken
of ben ik gewoon een dom varken
rawrrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, je bent een lekker dier.
Maar ook meteen de slechtstequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hookah is sowieso de beste manier van roken
vind varkensvlees altijd veel minder ruiken dan rund... maarja nooit geproeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit hotel is echt superieur... bier tot 24.00 uur, en alleen maar varkensvlees op het menu!
Ain't life grand
Waar ben jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit hotel is echt superieur... bier tot 24.00 uur, en alleen maar varkensvlees op het menu!
Ain't life grand
Ergens in het schitterende Brabantsche land... weg uit de stad!quote:
Wel een aanslag op je longen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar ook meteen de slechtste
En maar op fok zitten hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ain't life grand
Ja in de avonduren wel ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |