Ah Breda was het dus ;Dquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik nog in Breda woonde was dat wel het geval
Ik woonde ooit in Breda, maar nu woon ik weer tijdelijk bij m'n ouders in een boerendorp.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht dat je ergens in een stad centrum woonde.
ripquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in Breda, maar nu woon ik weer tijdelijk bij m'n ouders in een boerendorp.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:00 schreef Kurovski het volgende:
Gewoon zelf je moeder laten koken mensen.
ik woon 5 min van de KFC en McDonald's vandaan, 10 min van Dominosquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon in een boerendorpje, er wordt niets bij mij geleverd. Alles is te ver weg.
Ik ook, maar er wordt wel gewoon pizza bezorgd? Tja geen sushi of Mexicaans.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon in een boerendorpje, er wordt niets bij mij geleverd. Alles is te ver weg.
Ja vandaag in de baas z'n tijd. Heel die pot in zessen.quote:
Oh je bent weer onder de pannen? Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vandaag in de baas z'n tijd. Heel die pot in zessen.
super toll hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je bent weer onder de pannen? Gefeliciteerd.
Thanx. Al een maand weer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je bent weer onder de pannen? Gefeliciteerd.
ben je weleens bij een hoer geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik woon op 1 min van alles vandaan... sushi kfc mexicaans mc indaaans appie hoeren
Ik woon naast een KFC, rip.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon 5 min van de KFC en McDonald's vandaan, 10 min van Dominos
helaas te skeer voor
Niet naar binnen.. wel gepraat met een paarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ben je weleens bij een hoer geweest?
ib4 ja je moeder
Wat bespreek je dan zoal met ze?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet naar binnen.. wel gepraat met een paar1tje groet ik wel vaak
![]()
Ja kan ik weer een paar uurtjes van etenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dumpt die KFC truck ook gelijk een lading kip in je tuin of wat
Idk het weer enzo... woon hartje Amsterdam.. 1 min naar cs lopenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bespreek je dan zoal met ze?
woonde als student boven een drankzaak en tegenover een snackbar die 24/7 open was en om de hoek de drie musketiers, een shop die 24/7 open wasquote:
Ja sindsdien aardig wat kilo aangekomen lolquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooooooit![]()
Wij hebben hier ook een kfc. 20 km hiervandaan
Goeie plek voor een kebabzaak welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
tegenover mijn oude school was een kebakzaak
goeie pauzes wel
iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie plek voor een kebabzaak wel
Ow man dat is toch vet druk? Ik word al helemaal psycho als ik op het station ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk het weer enzo... woon hartje Amsterdam.. 1 min naar cs lopen
In 020-Gaza komenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Snackbar het snorretje in Amsterdam oost
En dan nog een passie voor koken over houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
woonde als student boven een drankzaak en tegenover een snackbar die 24/7 open was en om de hoek de drie musketiers, een shop die 24/7 open was
mooi verhaal he
1 persoon is geen rijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah je stond er alleen dus
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan nog een passie voor koken over houden
Verklaard een hoop ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
woonde als student boven een drankzaak en tegenover een snackbar die 24/7 open was en om de hoek de drie musketiers, een shop die 24/7 open was
mooi verhaal he
Ja bij mij dus nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar er wordt wel gewoon pizza bezorgd? Tja geen sushi of Mexicaans.
ziet er mooi en vies uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon kumpir eten sukkels
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow man dat is toch vet druk? Ik word al helemaal psycho als ik op het station ben.
Boks dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Fuxking jaloers op jullie allemaal. Ik woon in een dorp en na 10 hen je vrij weinig keuzes meer
Stimo...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wil je je vnv aub normaal gedragen dank alvast xoxo
ziet er ook uit als iets wat na 1 hap helemaal uit elkaar flikkertquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]is echt superlekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
Smaakt dat wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we kregen altijd het bier dat net over tijd was als we de krat maar weer leeg inleverden
ff denken. is dat station uitlopen en dan naar links?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet...
Als je het kent... woon links bij die nieuwbouw eilanden.. lekker rustig maar toch op 1a 2 min van cs wonen
je neemt geen hap. Je eet het netjes op icm een lepel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet er ook uit als iets wat na 1 hap helemaal uit elkaar flikkert
Yep.. westerdok/ijdock heet het. In de zomer vaak feestjes bij het stenen hoofdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ff denken. is dat station uitlopen en dan naar links?IJbrug ? zoiets? Daar is het wel rustig ja.
Op zomer na, veel festivallen
wat voor barbarenmanier is ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je neemt geen hap. Je eet het netjes op icm een lepel.
Nee, die van mij verlaat nooit mijn zijde.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond een eenzaam aapje met een tuinbroek op m'n stoep. Is die van jou!?
Nee klopt, het moet echt wchoud zijn als het overdatum isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier bederft toch niet snel?
Oh dan was misschien Teun.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die van mij verlaat nooit mijn zijde.
Extra bier is altijd goed bier iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niets mis mee, tenminste ... was toen niet echt het punt...
Ja wiens fucking aapje heb ik hier dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor die zit hier te bouwen
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eetquote:
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je verheven voelen boven een ander omdat ze een bepaalde vloeistof in hun keel gieten en jij een andere vloeistof in je keel giet en vervolgens gaat zeuren terwijl je alleen maar sla met droge kip eet
Mannen die geen bier drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die geen bier drinken
Heb vakantie, baviaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is dinsdag, baviaan
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe kan dat, vakantie van het uwv?
Jij zou iemand dumpen omdat hij bier drinkt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is voor mij srs een afknapper. Zou dumpen.
Is lastig om dit een Nederlander uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zou iemand dumpen omdat hij bier drinkt?
Ik snap het wel hoor, ik dump altijd meisjes als ze curry bij hun kipnuggets nemen bij de McDonald's ipv de superieure bbqsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |