jammer, ik probeer die er altijd af te halenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik was wel minder te spreken over de losse pluisjes die er nog op zaten bij sommige exemplaren.
toevalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan aan de locatie liggen maar viel me juist op dat het alleen Turkse meisjes waren.
omdat jij niels bent, jij staat boven alles en iedereenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Waarom sta ik er nog niet in?
Ik ook, maar ik was mijn plakroller vergeten die dag. Echt een hel dan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, ik probeer die er altijd af te halen
Geboren als meisje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft geen snor op jonge leeftijd dus geloof ik niet.
ken ik verder nie.quote:
Toe maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat jij niels bent, jij staat boven alles en iedereen
Dat zou zomaar kunnen idd.quote:
Plaatje doet een dp'tjequote:
Mij ook, hij negeert je verzoek zelfsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt me wel tegen van TARDIS. dat hij het nog steeds niet heeft gedaan
Je staat er echt het hele topic al in, boeler.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mij ook, hij negeert je verzoek zelfs
doe je ogen open blinde kipquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mij ook, hij negeert je verzoek zelfs
ik ken er een die dat deed met een hoofddoekquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:51 schreef Stompzinnig het volgende:
Bij ons op school had je wel altijd van die Turkse meisjes die een half uur voor de les begon op school kwamen, hun hele gezicht volplamuurden met make-up in de wc, om het vervolgens voor ze naar huis gingen er weer af te wassen.
Deed ze die op of af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ken er een die dat deed met een hoofddoek
Weenie of dat dom is. Wellicht zielig dat ze thuis niet zichzelf kan zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
af. make up. navel showen
dom wijf
Totdat haar broers het zien. Dan wordt ze gestenigdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dom wijf
Ben één keer tot de dood gestenigd, kan het niet aanraden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Totdat haar broers het zien. Dan wordt ze gestenigd
Dan ga je het gevecht aan, je bent niet voor jan lul puberquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie of dat dom is. Wellicht zielig dat ze thuis niet zichzelf kan zijn.
Kan niet oordelen over een andere cultuur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan ga je het gevecht aan, je bent niet voor jan lul puber
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dom wijf
Liever paar eu meer voor Dimonos BBQ mixed grill pizza.quote:
+1000 Kcalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin in BBQ Chicken pizza van Dr. Oetker.
ik eet deesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin in BBQ Chicken pizza van Dr. Oetker.
Komen niet bij mij thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever paar eu meer voor Dimonos BBQ mixed grill pizza.
watquote:
jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eén keer deze Wagnervariant geprobeerd enwat vond ik die smerig.
oh echtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:58 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kenker man, heb die een keer gegeten en zat 3 weken op de pot
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon in een boerendorpje, er wordt niets bij mij geleverd. Alles is te ver weg.
Toen ik nog in Breda woonde was dat wel het gevalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
'die jongen met die inhammen niet meer heen gaan hoor, is echt een klootzak'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |