Hoezo makkelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen probleem mijn vriend, ik zet je gelijk in de OP.
Echt he, met je varkensneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Als je niet komt om mensen te beledigen wat voor nut heeft het dan om hier te zijn???
Tijdje terug handdoekjes gekocht bij de Hema, toen viel me dat op van die groepjes Turkse meisjes die alles proberen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik haal geen make up bij de hema. waarom
valt me wel tegen van TARDIS. dat hij het nog steeds niet heeft gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
thx g, gespierde mensen moeten elkaar steunen in deze giftige SC vol met jaloerse ectomensen
ik ben iig geen 15quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? 15?
Ze is toch geen Turk maar zo'n Koerd die niemand daar mag?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdje terug handdoekjes gekocht bij de Hema, toen viel me dat op van die groepjes Turkse meisjes die alles proberen.
Vorige week was ik er ook nog eens een keer en toen precies hetzelfde tafereel.
waren de handdoeken goed en netjes gevouwen? ik let daar tegenwoordig opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdje terug handdoekjes gekocht bij de Hema, toen viel me dat op van die groepjes Turkse meisjes die alles proberen.
Nee, turk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is toch geen Turk maar zo'n Koerd die niemand daar mag?
Al 17 hoor, Fylax is de jongste aahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ow, maar dat is toch gewoon puber eigen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik was wel minder te spreken over de losse pluisjes die er nog op zaten bij sommige exemplaren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waren de handdoeken goed en netjes gevouwen? ik let daar tegenwoordig op
Oh nu mag ik haar helemaal niet meer.quote:
Ben al 16 hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
dat is je moeder tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is toch geen Turk maar zo'n Koerd die niemand daar mag?
Kan aan de locatie liggen maar viel me juist op dat het alleen Turkse meisjes waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow, maar dat is toch gewoon puber eigen?
fylaxquote:
Nee mijn moeder is gewoon mijn moeder, die stop ik niet in hokjes.quote:
Hij heeft geen snor op jonge leeftijd dus geloof ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |