Heb je pic gezien hoor weeniequote:
Meid, wat interessant.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
volgens mij ovuleer ik overmorgen
Crip en jij?
Köfte pakken Crip... en veel!!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Volgensmij heb k nu anderhalve week geen vlees gehad. Als k me niet vergis.
Morgen wel weer wnt uit eten
Uit eten bij je tante?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Volgensmij heb k nu anderhalve week geen vlees gehad. Als k me niet vergis.
Morgen wel weer wnt uit eten
Van pasta bolognese naar maandelijkse cycli. Hmm.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip en jij?
Via dm, toen je nog slank was.quote:
all bloodquote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Van pasta bolognese naar maandelijkse cycli. Hmm.
Ja ik voel mezelf al Cockhungry wordenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip en jij?
tja rood hequote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowatquote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
goed zo. maar vast niet met zelf gemaakte bechamelsaus of wel?
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
Mijn broer is pas grappig met eten, als het niet biologisch is stopt hij het niet in zn mond. Verwende kutgast
heheheh ja datquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik voel mezelf al Cockhungry worden
ik zie overeenkomste met klodders...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom net op tijd dusquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik voel mezelf al Cockhungry worden
Huh. Ow van toen ik op het gras zat?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die met dat tasje op de achtergrond
Mss niet moeilijk maar je moet wel lang staan roeren en alles beetje bij beetje toevoegen waardoor veel mensen t niet makenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowat.
[..]
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijn.
nee joh, tis zo easy. Mijn vriend maakt het zelfs liever zelf. Dat zegt echt allesquote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss niet moeilijk maar je moet wel lang staan roeren en alles beetje bij beetje toevoegen waardoor veel mensen t niet maken
ja diequote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huh. Ow van toen ik op het gras zat?
Moest googlen. Het is een soort horloge? Neem aan dat die dan iig je hartslag monitort of zo.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fitbit.. goeiedag zeg, kan het nog stereotypischer...
Ja, want sporten enzo... lekker gezond.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest googlen. Het is een soort horloge? Neem aan dat die dan iig je hartslag monitort of zo.
Lang roeren? Alles beetje bij beetje?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss niet moeilijk maar je moet wel lang staan roeren en alles beetje bij beetje toevoegen waardoor veel mensen t niet maken
Culinaire god heb jij daar!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee joh, tis zo easy. Mijn vriend maakt het zelfs liever zelf. Dat zegt echt alles
Nee eigk wil ik gewoon weten wat ik verbrand, zodat ik mijn voedingsinname daar op kan afstellen. Ik heb nu geen idee hoeveel ik beweeg etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest googlen. Het is een soort horloge? Neem aan dat die dan iig je hartslag monitort of zo.
Same here, dacht dat het een paardensportattribuut wasquote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
nee is ook niet moeilijk maar duurt wel stuk langer dan de gemiddelde saus hoor voordat hij dik is. Als je zonder kant en klaar zakje doet dan iig.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee joh, tis zo easy. Mijn vriend maakt het zelfs liever zelf. Dat zegt echt alles
Jij doet het erom he?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eigk wil ik gewoon weten wat ik verbrand, zodat ik mijn voedingsinname daar op kan afstellen. Ik heb nu geen idee hoeveel ik beweeg etc.
Heb je toch gewoon apps voor? Oma.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eigk wil ik gewoon weten wat ik verbrand, zodat ik mijn voedingsinname daar op kan afstellen. Ik heb nu geen idee hoeveel ik beweeg etc.
Ja klopt, maar die houden niet elke beweging bij nerdje. Ik neem mijn tel niet mee als ik 30 x naar de printer loop en ook niet tijdens seks he.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je toch gewoon apps voor? Oma.
Nee, ik wil het afmeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meer bewegen en minder in je mik douwen i.p.v. het precies willen afmeten.
Omdat hij een bekakte kaaslul isquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowat.
[..]
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijn.
Ja, dank je wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het jezelf lekker moeilijker en omslachtiger. Wordt eten vanzelf een stuk leuker van.
Nou, nou, nou zeg...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij te debiel. Je past hier niet eens hoe fucked up ben je irl dan
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die houden niet elke beweging bij nerdje. Ik neem mijn tel niet mee als ik 30 x naar de printer loop en ook niet tijdens seks he.
Doe maar zo stoer nu. Via dm was je altijd anders. sukkel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weegt je op zo'n unit, dus van seks is toch niet echt sprake.
Erg he... die vrouwen die constant over hun gewicht lopen te zeiken...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het jezelf lekker moeilijker en omslachtiger. Wordt eten vanzelf een stuk leuker van.
Dat is nou weer jammer, komt hij uit een dorp?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Schoonmaken na het koken doet ie niet.
Ja uit dorp luiheidquote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer, komt hij uit een dorp?
Doe niet... nu krijgen we weer het Evangelie volgens Stimorol te horen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat niet hè, biologisch en scharrel kan me allemaal gestolen worden.
Hahaha, zou je nog steeds doen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo stoer nu. Via dm was je altijd anders. sukkel.
Die heb je idd ook, maar dat zijn stopwatches met een groot display.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Same here, dacht dat het een paardensportattribuut was.
Groene energie ja togg...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat niet hè, biologisch en scharrel kan me allemaal gestolen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij Equus ooit gezienquote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heb je idd ook, maar dat zijn stopwatches met een groot display.
dat zei je zelf sukkel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, zou je nog steeds doen hoor.
Denk ik, omdat je zei dat je toen nog neukable was.
Interessant zeg. Vertel meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
zit er srs over na te denken om hasj te halen, zodat ik aan mijn verslag kan zitten
Heb jij ooit een pizza gemaakt met een bloemkoolbodem (srs)? Zag het tijdje terug ergens op YouTube, laatst weer iets soortgelijks opgezocht en nu wil ik het zelf gaan makenquote:
Lekker hele avond fokken johquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
zit er srs over na te denken om hasj te halen, zodat ik aan mijn verslag kan zitten
het was mislukt.. zou het niet maken als ik jou was. bodem smaakte echt nasty.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij ooit een pizza gemaakt met een bloemkoolbodem (srs)? Zag het tijdje terug ergens op YouTube, laatst weer iets soortgelijks opgezocht en nu wil ik het zelf gaan maken.
Kan me niet concentreren na een hele dag werken. Ik heb over 3.5 weken 1 hele week vrij en kan dan alles afmaken. Moet iig in 4 weken mijn enquete resultaten binnen hebben.quote:
Maar deze kerel verwarmt die shit eerst zodat het vocht eruit is en de bodem niet soggy wordt, en hij voegt ook een ei + Parmezaanse kaas toe aan het bodemmengsel voor de smaak en zodat 'ie bindtquote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het was mislukt.. zou het niet maken als ik jou was. bodem smaakte echt nasty.
Nou probeer zou ik zeggen. Ik vond het gewoon nasty.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar deze kerel verwarmt die shit eerst zodat het vocht eruit is en de bodem niet soggy wordt, en hij voegt ook een ei + Parmezaanse kaas toe aan het bodemmengsel voor de smaak en zodat 'ie bindt.
Okéquote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou probeer zou ik zeggen. Ik vond het gewoon nasty.
je wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké.
Hallo wat negeer je m'n assie & chill request.
Hoe was de structuur?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou probeer zou ik zeggen. Ik vond het gewoon nasty.
Huh vaag, post is niet doorgekomen ofzo. Bij deze:quote:
Ja, daarom moet je dus na het raspen even in een pannetje boven een vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdamptquote:
je moet er niet alleen aan gaan zitten, maar er ook aan gaan werkenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
Verklaar je eens nader?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh vaag, post is niet doorgekomen ofzo. Bij deze:
Wanneer assie & chill?
Ja weet ik. Daar had ik toen de oven voor gebruikt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh vaag, post is niet doorgekomen ofzo. Bij deze:
Wanneer assie & chill?
[..]
Ja, daarom moet je dus na het raspen even in een pannetje boven een vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdampt.
Stimo zou je naast een AZC willen wonen?quote:
alleen een macrobiotisch AZC.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo zou je naast een AZC willen wonen?
Gvd Stimo, doe je nou expres zo achterlijkquote:
Da's niet genoeg kut, dan blijft 'ie dus pappig.quote:Ja weet ik. Daar had ik toen de oven voor gebruikt.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo zou je naast een AZC willen wonen?
Ik snap jullie huilreacties wel, maar ik werk fulltime en ben na werk gewoon compleet kapot. Ik sta kwart over 6 op en kom rond half 5, soms later, soms eerder thuis. Na het eten maken enhet eten ben ik eigk gewoon kapot.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet er niet alleen aan gaan zitten, maar er ook aan gaan werken
Ik begreep je nietquote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd Stimo, doe je nou expres zo achterlijk.
[..]
Da's niet genoeg kut, dan blijft 'ie dus pappig.
Tijd besparen en pizza's en friet bestellen. Opgelost.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik snap jullie huilreacties wel, maar ik werk fulltime en ben na werk gewoon compleet kapot. Ik sta kwart over 6 op en kom rond half 5, soms later, soms eerder thuis. Na het eten maken enhet eten ben ik eigk gewoon kapot.
Ik begrijp dat afgeven makkelijk is, doet iedereen hier, maar come on dude.
Sorry, ik maakte alleen maar een grapje. Ik wens je sterkte en succes.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap jullie huilreacties wel, maar ik werk fulltime en ben na werk gewoon compleet kapot. Ik sta kwart over 6 op en kom rond half 5, soms later, soms eerder thuis. Na het eten maken enhet eten ben ik eigk gewoon kapot.
Ik begrijp dat afgeven makkelijk is, doet iedereen hier, maar come on dude.
hmm ik heb altijd geleerd dat je moet blijven roeren totdat de saus dik is zodat het niet aanbrand en de melk moet je er niet in 1 keer erin gooien zodat het niet kan gaan klonteren.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lang roeren? Alles beetje bij beetje?
Gewoon boter smelten, meel erbij, verwarmen, melk erbij, peper, zout en nootmuskaat erbij, klaar.
Een parasietvrij azc is een paradox ;pquote:Op maandag 18 januari 2016 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen een macrobiotisch AZC.
Jij dikke oude vieze ongezonde man.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijd besparen en pizza's en friet bestellen. Opgelost.
Hmm... zoals de filosoof Ricardus Priorius eens zei: "Yeah, but I don't give a f*k!"quote:Op maandag 18 januari 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij dikke oude vieze ongezonde man.
Klopt ook, en melk gooi ik er gewoon rustig in altijd, klontert nooitquote:Op maandag 18 januari 2016 19:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm ik heb altijd geleerd dat je moet blijven roeren totdat de saus dik is zodat het niet aanbrand en de melk moet je er niet in 1 keer erin gooien zodat het niet kan gaan klonteren.
That's the spiritquote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... zoals de filosoof Ricardus Priorius eens zei: "Yeah, but I don't give a f*k!"
Nobody cares dude. Geniet van je sigaret en het gerochel elke ochtend in je badkamer.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sommige mensen hebben kennelijk nog steeds niet door dat ook zij, ja, ook zij, eens gewoon hartstikke gaan overlijden... daar helpt geen volkoren pasta, omega 3 en vitamine B tegen.
Tijd voor een peuk...
En jij met je supplementenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nobody cares dude. Geniet van je sigaret en het gerochel elke ochtend in je badkamer.
aaah bah, dat gerochelquote:Op maandag 18 januari 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nobody cares dude. Geniet van je sigaret en het gerochel elke ochtend in je badkamer.
Kijk, dat is pas levenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gister nog een kapsalon geklapt, heerlijk.
kapsalon met vitamine pilquote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was je zelf maar geklapt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wonder! Ik niet!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gerookt en had er srs last van
Echt onwijs goor is datquote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gerookt en had er srs last van
Altijd nog beter dan die pruttelpasta van je.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wow die stinken echt kk goor!!!!!!!![]()
![]()
Nee, dat het goor is. Er is ook nog zoiets als je lekker fris en gezond voelen. Kanker heeft niemand in de hand.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt hè... mensen sterven aan de meest geniepige kankers, worden nog geen 40... en hier wordt gepretendeerd dat we het allemaal zelf in de hand hebben...
HA! Laughin' at ya.
Ik voel me heerlijk fris met m'n tabak, m'n alcohol en m'n zwijnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat het goor is. Er is ook nog zoiets als je lekker fris en gezond voelen. Kanker heeft niemand in de hand.
aaahaha ;pquote:Op maandag 18 januari 2016 19:36 schreef madeliefff het volgende:
je moet blijven roeren totdat de saus dik is
hey honingdropjequote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was zijn toetsenbord maar geklapt.
Ah ok. Zoek iets met hartritme. Zit te denken aan Polar M400 ofzo. Calorieën, hartritme, stopwatch, etc. GPS voor mij niet nodig.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet met deze. Wel met de duurdere, maar wordt niet aangeraden omdat het niet goed zou meten.
Lieg niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik voel me heerlijk fris met m'n tabak, m'n alcohol en m'n zwijnen.
Goede leven toch.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, kotsmisselijk word je toch van die gezondheidsfreaks met hun receptjes en pilletjes en omega 3 vetzuren..quote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goede leven toch.
Kan 90% van de SC niet aan tippen heb ik zo het idee.
Ja ik weet niet hoe deze opmerking gerelateerd is aan mijn uitspraak, maar wat je wilt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik?
Ik ben niet zo'n iel ventje als jij, maat.
Joh die heb je toch zat? Beetje googlen en je vindt honderden recensies en ervaringenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ah ok. Zoek iets met hartritme. Zit te denken aan Polar M400 ofzo. Calorieën, hartritme, stopwatch, etc. GPS voor mij niet nodig.
Doe lekker wat je zelf wilt, zolang je maar niet met je rokersmuil bij mij in de buurt komt. Blijft kapotlang in m'n jas zitten jullie stinkstokkenrook.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, kotsmisselijk word je toch van die gezondheidsfreaks met hun receptjes en pilletjes en omega 3 vetzuren..
GA WEG.
Slappe kneusjes als jij worden geknapt, ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe deze opmerking gerelateerd is aan mijn uitspraak, maar wat je wilt.
Ligt er maar net aan in welke staat je verkeertquote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd: Discomuziek is goede muziek.
Nee ik rook niet, heb een baan, huis, auto, studeer, ben echt kansloos godverquote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goede leven toch.
Kan 90% van de SC niet aan tippen heb ik zo het idee.
OK, rij jij dan geen auto meer zolang ik buiten ben?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Doe lekker wat je zelf wilt, zolang je maar niet met je rokersmuil bij mij in de buurt komt. Blijft kapotlang in m'n jas zitten jullie stinkstokkenrook.
Is dat hoe je je bedpartners omschrijftquote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ha! Oh man, you cheeky bastardquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is dat hoe je je bedpartners omschrijft
Jammer van je ontzettende rotkop.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik rook niet, heb een baan, huis, auto, studeer, ben echt kansloos godver
Middenweg. Met een goede conditie voel je je gewoon lekkerder. Kan je wel koppig zijn en denken dat je je lekker voelt, maar dan weet je dus niet hoe het is om fit te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, kotsmisselijk word je toch van die gezondheidsfreaks met hun receptjes en pilletjes en omega 3 vetzuren..
GA WEG.
Waar's het varken?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kekke instagram foodbloggie foto.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat teriyakisaus? En wat zit er op je tofu, die stipjes?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
uglyquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
En wat te denken van mijn verknipte innerlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer van je ontzettende rotkop.
Ik hoop dat je blog slaagt, mooi mens dat je bent.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je gek, ik ben leuk in de omgang, jij niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slappe kneusjes als jij worden geknapt, ik niet.
Jouw innerlijk is perfect.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En wat te denken van mijn verknipte innerlijk
Ja, en dan? Ben je dus een mooi afgetraind lijk als je dood bent.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Middenweg. Met een goede conditie voel je je gewoon lekkerder. Kan je wel koppig zijn en denken dat je je lekker voelt, maar dan weet je dus niet hoe het is om fit te zijn.
Echt bijzonder oninteressantquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Groente, oestersaus. Tofu gebakken en dipsaus van chiliolie, soya, sriracha en sesamolie. En op de tofu sriracha ''gedrizzeld''quote:Op maandag 18 januari 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat teriyakisaus? En wat zit er op je tofu, die stipjes?
Wist niet dat het alleen om het einddoel ging.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ben je dus een mooi afgetraind lijk als je dood bent.
Geneuzel allemaal.
Jij bent zeker echt heel lelijk he? Je bent zo verzuurd.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ben je dus een mooi afgetraind lijk als je dood bent.
Geneuzel allemaal.
Oooh, shots fired.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent zeker echt heel lelijk he? Je bent zo verzuurd.
Weet niet of ik wil stoken of niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En wat te denken van mijn verknipte innerlijk
tis donker denk je ga studioverlichting voo rje aanschaffen ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen het. Doe gewoon een heldere foto ipv dat wazige.
Vrijdag nog lekker eendenborstje gegeten bij de Japanner was zalig. Zullen wij samen lekker een keertje eend eten?quote:
Maar dat wil ze welquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruzie? Zo serieus neem ik stimorol geeneens.
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig, dan doe ik nog iets goeds om jou te vervelen.
De beste eend eet je in Parijsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vrijdag nog lekker eendenborstje gegeten bij de Japanner was zalig. Zullen wij samen lekker een keertje eend eten?
Lijkt me ook echt smerigquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruzie? Zo serieus neem ik stimorol geeneens.
Wil Vlaggenroof niet tegen het lijf lopen als we samen hand in hand over de Champs-Élysées lopen.quote:
We hoeven de hotelkamer ook niet uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil Vlaggenroof niet tegen het lijf lopen als we samen hand in hand over Champs-Élysées lopen.
je vraagt wat we ervan vindfen en dan ga je zeiken als ik commentaar hebquote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
tis donker denk je ga studioverlichting voo rje aanschaffen ofzo
Lekkere canard van de service de chambrequote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We hoeven de hotelkamer ook niet uit.
khou vn jequote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je vraagt wat we ervan vindfen en dan ga je zeiken als ik commentaar heb
die komt zo thuisquote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op Stimorol, je smachtte naar zaad zei je laatst.
Wat weet jij daar nou van, maagdjequote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijgt hij altijd een welcome home blowjob
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer dat Crip zo inzoomt en cropt op d'r foto.
[ afbeelding ]
He crip mag ik je een gekke vraag stellen waarom worden die Marokkaanse jongens bij wegmisbruikers allemaal zo opgefokt als ze de camera zien? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor vroeg het me gewoon afquote:
wil je me zo feeden plsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, maagdje.
Meen je dit?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He crip mag ik je een gekke vraag stellen waarom worden die Marokkaanse jongens bij wegmisbruikers allemaal zo opgefokt als ze de camera zien? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor vroeg het me gewoon af
omdat hun make up niet on fleek is en dn willen ze niet verschijnen xquote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He crip mag ik je een gekke vraag stellen waarom worden die Marokkaanse jongens bij wegmisbruikers allemaal zo opgefokt als ze de camera zien? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor vroeg het me gewoon af
Hey, heb beter m'n best gedaan een goed product te leveren dan je ouders.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]heb je nou serieus zo je best gedaan om zo'n slechte kneuzengrap te maken? allemachtig zeg jeetje
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat hun make up niet on fleek is en dn willen ze niet verschijnen x
Zo slecht ik moest lachenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
is dit ook al een kloon van nielsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:59 schreef Oberkullie het volgende:
Trek zo de skates maar weer aan. Alle meubels aan de kant en gaan
Ja viel me gewoon op dat alleen die bontkraagjes zo raar doen sorry hoor kan toch een speciale reden hebbenquote:
Oei nou daar had je me te pakken hoor. Daar heb je even flink een paar pijnlijke zaken aan het licht gebracht. Poe hee, helemaal de inhoud van mijn post ontleed en echt mij even flink klappen toegedaan met stevige tegenargumenten. Dat wordt een tijdje op de blaren zitten hoor. 1-0 voor jou.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, heb beter m'n best gedaan een goed product te leveren dan je ouders.
Misschien moet je eens kappen die mensen te definieren als bontkraagje.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja viel me gewoon op dat alleen die bontkraagjes zo raar doen sorry hoor kan toch een speciale reden hebben
Hamburger eet je toch niet met stokjes, mallerdquote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
heyquote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hamburger eet je toch niet met stokjes, mallerd
Heyquote:
Kunnen ze achteraf opscheppen tegen hun matties en niffoesquote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ik kreeg ook een dmquote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
is whateverwhatever ook jouw klloon?
Die stuurde mij laatst berichten voor vreemdgaans seks.
weaboos eten alles met stokjesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hamburger eet je toch niet met stokjes, mallerd
Oke ik bedoelde jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk die toevallig zonder uitzondering een zwarte jas dragen met een bontkraag.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen die mensen te definieren als bontkraagje.
Boos omdat ik je oma heb geneuktquote:Op maandag 18 januari 2016 20:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op MMGYMCMB's bestaan ja. Verder niet echt. Jij?
Ohquote:Op maandag 18 januari 2016 20:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op MMGYMCMB's bestaan ja. Verder niet echt. Jij?
Ahahahhaha deze man.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat ik je oma heb geneukt.
Hey wij zijn toch ook niet allemaal kazenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen die mensen te definieren als bontkraagje.
Oke ik wacht wel weer tot er een intelligent iemand voorbij komt om ruzie mee te maken, zo is er geen bal aan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
echt...quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
omg vlgens fitbit mag ik maar 1400 kcal
lekker sasdagje tochquote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
Dat je homovriend een snor heeft maakt 'm niet meteen intelligent, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke ik wacht wel weer tot er een intelligent iemand voorbij komt om ruzie mee te maken, zo is er geen bal aan.
Ik maak met m'n besnorde homovriend dan ook geen ruzie.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je homovriend een snor heeft maakt 'm niet meteen intelligent, hoor.
dat is gewoon niels dusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar met andere inhoud. Iets als " Hoe liefff ben je"
Wel met mij, waarom is datquote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik maak met m'n besnorde homovriend dan ook geen ruzie.
denk dat zijn oma alleen maar blij is nog een jonge knul te hebben gescoord . K weet niet wat jij met oma's moetquote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kap es met je afvalgezeik, gewoon wat meer sporten en het vliegt erafquote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nope.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar even serieus, wie kijkt How to get away with murder
Hype #19182181.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
http://imgur.com/a/ancENquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Chai heb je nog meer van die foto's?
Nou ik maakte ruzie met je omdat ik je een beetje een droeftoeter vind en ik hoopte dat te kunnen onderstrepen, maar stop ermee omdat je telkens willekeurige uitspraken doet over m'n ouders en m'n oma in plaats van over de inhoud, dus daar schiet ik niet zoveel op. Niet echt leuk ruziemaken als de ander niet op de inhoud in kan gaan.quote:
Pics van de moeder van je kinderen, I'll wait. Ze is vast niet zo knap hèquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mmg en oma's, veel beter kan hij niet scoren waarschijnlijk
Hjb drakenhemdquote:
Dat jij vakkenvuller bent bij de Ap maakt jou ook nog geen schooier, hoor. We accepteren je zoals je bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je homovriend een snor heeft maakt 'm niet meteen intelligent, hoor.
Cripquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
ik zou bij eerder verwachten dat je pics van mijn oma zou willen gezien je vreemde fetisjquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pics van de moeder van je kinderen, I'll wait. Ze is vast niet zo knap hè?
Okéquote:
Srry hoor dikneus.quote:
Ben jij dat met die identiteitscrisis?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat jij vakkenvuller bent bij de Ap maakt jou ook nog geen schooier, hoor. We accepteren je zoals je bent
Klikquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geraldine en Kim? Wie zijn dat dan?
nee zo gaat het niet helaas. Niet bij mij. Ik bespaar je de praatjes, als jij mij die Skye snol voortaan bespaart. Iedere keer als ik dat wijf zie ga ik mijn fitibit bespreken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap es met je afvalgezeik, gewoon wat meer sporten en het vliegt eraf
ik ben nog steeds boos door Making a Muderer. Wil de laatste 2 eps nie kijken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Stoerquote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos door Making a Muderer. Wil de laatste 2 eps nie kijken.
ja die kut skye. Goed zo. Tem die jongenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee zo gaat het niet helaas. Niet bij mij. Ik bespaar je de praatjes, als jij mij die Skye snol voortaan bespaart. Iedere keer als ik dat wijf zie ga ik mijn fitibit bespreken.
haha met je debiele ouders en kreupele omaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik maakte ruzie met je omdat ik je een beetje een droeftoeter vind en ik hoopte dat te kunnen onderstrepen, maar stop ermee omdat je telkens willekeurige uitspraken doet over m'n ouders en m'n oma in plaats van over de inhoud, dus daar schiet ik niet zoveel op. Niet echt leuk ruziemaken als de ander niet op de inhoud in kan gaan.
Sryquote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos door Making a Muderer. Wil de laatste 2 eps nie kijken.
ik, maak ziek veel aantekeningenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Je oma is rot.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je rotte karakter, aangezien we op een forum zitten.
Doorbakken biefstukquote:
Ja, is wel leukquote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
is die wat je net noemde minder frustrerend?
omg mijn fitibit zegt zelfs dat ik maar 1380 kca mag eten. dAt is zo langzaaammmmmmquote:
stil Nielsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef Oberkullie het volgende:
Nou nou het gaat er maar heftig aan toe hier
Ik ook, wnnr aantekeningen vergelijken?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik, maak ziek veel aantekeningen
Ik hoop dat er een rat in je boxer kruipt snachtsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hou je eigen bek woestijnrat
Dont nobody wanna hear that shitquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg mijn fitibit zegt zelfs dat ik maar 1380 kca mag eten. dAt is zo langzaaammmmmm
Maar dan ben ik in september wel weer helemaal slank
Dat ding neemt BMR als uitgangspunt?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg mijn fitibit zegt zelfs dat ik maar 1380 kca mag eten. dAt is zo langzaaammmmmm
Maar dan ben ik in september wel weer helemaal slank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |