Heb je pic gezien hoor weeniequote:
Meid, wat interessant.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
volgens mij ovuleer ik overmorgen
Crip en jij?
Köfte pakken Crip... en veel!!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Volgensmij heb k nu anderhalve week geen vlees gehad. Als k me niet vergis.
Morgen wel weer wnt uit eten
Uit eten bij je tante?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
Volgensmij heb k nu anderhalve week geen vlees gehad. Als k me niet vergis.
Morgen wel weer wnt uit eten
Van pasta bolognese naar maandelijkse cycli. Hmm.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip en jij?
Via dm, toen je nog slank was.quote:
all bloodquote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Van pasta bolognese naar maandelijkse cycli. Hmm.
Ja ik voel mezelf al Cockhungry wordenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
Crip en jij?
tja rood hequote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowatquote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
goed zo. maar vast niet met zelf gemaakte bechamelsaus of wel?
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
Mijn broer is pas grappig met eten, als het niet biologisch is stopt hij het niet in zn mond. Verwende kutgast
heheheh ja datquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik voel mezelf al Cockhungry worden
ik zie overeenkomste met klodders...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom net op tijd dusquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik voel mezelf al Cockhungry worden
Huh. Ow van toen ik op het gras zat?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die met dat tasje op de achtergrond
Mss niet moeilijk maar je moet wel lang staan roeren en alles beetje bij beetje toevoegen waardoor veel mensen t niet makenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowat.
[..]
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijn.
nee joh, tis zo easy. Mijn vriend maakt het zelfs liever zelf. Dat zegt echt allesquote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss niet moeilijk maar je moet wel lang staan roeren en alles beetje bij beetje toevoegen waardoor veel mensen t niet maken
ja diequote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huh. Ow van toen ik op het gras zat?
Moest googlen. Het is een soort horloge? Neem aan dat die dan iig je hartslag monitort of zo.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fitbit.. goeiedag zeg, kan het nog stereotypischer...
Ja, want sporten enzo... lekker gezond.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest googlen. Het is een soort horloge? Neem aan dat die dan iig je hartslag monitort of zo.
Lang roeren? Alles beetje bij beetje?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss niet moeilijk maar je moet wel lang staan roeren en alles beetje bij beetje toevoegen waardoor veel mensen t niet maken
Culinaire god heb jij daar!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee joh, tis zo easy. Mijn vriend maakt het zelfs liever zelf. Dat zegt echt alles
Nee eigk wil ik gewoon weten wat ik verbrand, zodat ik mijn voedingsinname daar op kan afstellen. Ik heb nu geen idee hoeveel ik beweeg etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest googlen. Het is een soort horloge? Neem aan dat die dan iig je hartslag monitort of zo.
Same here, dacht dat het een paardensportattribuut wasquote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
nee is ook niet moeilijk maar duurt wel stuk langer dan de gemiddelde saus hoor voordat hij dik is. Als je zonder kant en klaar zakje doet dan iig.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee joh, tis zo easy. Mijn vriend maakt het zelfs liever zelf. Dat zegt echt alles
Jij doet het erom he?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eigk wil ik gewoon weten wat ik verbrand, zodat ik mijn voedingsinname daar op kan afstellen. Ik heb nu geen idee hoeveel ik beweeg etc.
Heb je toch gewoon apps voor? Oma.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee eigk wil ik gewoon weten wat ik verbrand, zodat ik mijn voedingsinname daar op kan afstellen. Ik heb nu geen idee hoeveel ik beweeg etc.
Ja klopt, maar die houden niet elke beweging bij nerdje. Ik neem mijn tel niet mee als ik 30 x naar de printer loop en ook niet tijdens seks he.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je toch gewoon apps voor? Oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |