ja om 5 over was het niet leuk meer omdat je hier reageerdequote:
Oh.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja om 5 over was het niet leuk meer omdat je hier reageerde
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef Calcio het volgende:
Jongens, wel respect tonen voor onze supermod Nizno hè.
jij kent mij nog niet he?quote:
Ik merk het, anders zou je Calcio geen slijmbal noemen voor het feit dat hij mij een supermod noemt.quote:
okeequote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik merk het, anders zou je Calcio geen slijmbal noemen voor het feit dat hij mij een supermod noemt.
En nu ga ik wat nuttigs doenquote:
Heb je er zo veel last van?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was je wel even het slijm van calcio van je af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |