quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer dat Crip zo inzoomt en cropt op d'r foto.
[ afbeelding ]
He crip mag ik je een gekke vraag stellen waarom worden die Marokkaanse jongens bij wegmisbruikers allemaal zo opgefokt als ze de camera zien? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor vroeg het me gewoon afquote:
wil je me zo feeden plsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, maagdje.
Meen je dit?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He crip mag ik je een gekke vraag stellen waarom worden die Marokkaanse jongens bij wegmisbruikers allemaal zo opgefokt als ze de camera zien? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor vroeg het me gewoon af
omdat hun make up niet on fleek is en dn willen ze niet verschijnen xquote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He crip mag ik je een gekke vraag stellen waarom worden die Marokkaanse jongens bij wegmisbruikers allemaal zo opgefokt als ze de camera zien? Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor vroeg het me gewoon af
Hey, heb beter m'n best gedaan een goed product te leveren dan je ouders.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]heb je nou serieus zo je best gedaan om zo'n slechte kneuzengrap te maken? allemachtig zeg jeetje
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat hun make up niet on fleek is en dn willen ze niet verschijnen x
Zo slecht ik moest lachenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
is dit ook al een kloon van nielsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:59 schreef Oberkullie het volgende:
Trek zo de skates maar weer aan. Alle meubels aan de kant en gaan
Ja viel me gewoon op dat alleen die bontkraagjes zo raar doen sorry hoor kan toch een speciale reden hebbenquote:
Oei nou daar had je me te pakken hoor. Daar heb je even flink een paar pijnlijke zaken aan het licht gebracht. Poe hee, helemaal de inhoud van mijn post ontleed en echt mij even flink klappen toegedaan met stevige tegenargumenten. Dat wordt een tijdje op de blaren zitten hoor. 1-0 voor jou.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, heb beter m'n best gedaan een goed product te leveren dan je ouders.
Misschien moet je eens kappen die mensen te definieren als bontkraagje.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja viel me gewoon op dat alleen die bontkraagjes zo raar doen sorry hoor kan toch een speciale reden hebben
Hamburger eet je toch niet met stokjes, mallerdquote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
heyquote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hamburger eet je toch niet met stokjes, mallerd
Heyquote:
Kunnen ze achteraf opscheppen tegen hun matties en niffoesquote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ik kreeg ook een dmquote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
is whateverwhatever ook jouw klloon?
Die stuurde mij laatst berichten voor vreemdgaans seks.
weaboos eten alles met stokjesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hamburger eet je toch niet met stokjes, mallerd
Oke ik bedoelde jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk die toevallig zonder uitzondering een zwarte jas dragen met een bontkraag.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen die mensen te definieren als bontkraagje.
Boos omdat ik je oma heb geneuktquote:Op maandag 18 januari 2016 20:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op MMGYMCMB's bestaan ja. Verder niet echt. Jij?
Ohquote:Op maandag 18 januari 2016 20:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op MMGYMCMB's bestaan ja. Verder niet echt. Jij?
Ahahahhaha deze man.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat ik je oma heb geneukt.
Hey wij zijn toch ook niet allemaal kazenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen die mensen te definieren als bontkraagje.
Oke ik wacht wel weer tot er een intelligent iemand voorbij komt om ruzie mee te maken, zo is er geen bal aan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat ik je oma heb geneukt.
echt...quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
omg vlgens fitbit mag ik maar 1400 kcal
lekker sasdagje tochquote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
omg vlgens fitbit mag ik maar 1400 kcal
Dat je homovriend een snor heeft maakt 'm niet meteen intelligent, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke ik wacht wel weer tot er een intelligent iemand voorbij komt om ruzie mee te maken, zo is er geen bal aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |