Jammer van je ontzettende rotkop.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik rook niet, heb een baan, huis, auto, studeer, ben echt kansloos godver
Middenweg. Met een goede conditie voel je je gewoon lekkerder. Kan je wel koppig zijn en denken dat je je lekker voelt, maar dan weet je dus niet hoe het is om fit te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, kotsmisselijk word je toch van die gezondheidsfreaks met hun receptjes en pilletjes en omega 3 vetzuren..
GA WEG.
Waar's het varken?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kekke instagram foodbloggie foto.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat teriyakisaus? En wat zit er op je tofu, die stipjes?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
uglyquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
En wat te denken van mijn verknipte innerlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer van je ontzettende rotkop.
Ik hoop dat je blog slaagt, mooi mens dat je bent.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je gek, ik ben leuk in de omgang, jij niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slappe kneusjes als jij worden geknapt, ik niet.
Jouw innerlijk is perfect.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En wat te denken van mijn verknipte innerlijk
Ja, en dan? Ben je dus een mooi afgetraind lijk als je dood bent.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Middenweg. Met een goede conditie voel je je gewoon lekkerder. Kan je wel koppig zijn en denken dat je je lekker voelt, maar dan weet je dus niet hoe het is om fit te zijn.
Echt bijzonder oninteressantquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Groente, oestersaus. Tofu gebakken en dipsaus van chiliolie, soya, sriracha en sesamolie. En op de tofu sriracha ''gedrizzeld''quote:Op maandag 18 januari 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat teriyakisaus? En wat zit er op je tofu, die stipjes?
Wist niet dat het alleen om het einddoel ging.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ben je dus een mooi afgetraind lijk als je dood bent.
Geneuzel allemaal.
Jij bent zeker echt heel lelijk he? Je bent zo verzuurd.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ben je dus een mooi afgetraind lijk als je dood bent.
Geneuzel allemaal.
Oooh, shots fired.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent zeker echt heel lelijk he? Je bent zo verzuurd.
Weet niet of ik wil stoken of niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En wat te denken van mijn verknipte innerlijk
tis donker denk je ga studioverlichting voo rje aanschaffen ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen het. Doe gewoon een heldere foto ipv dat wazige.
Vrijdag nog lekker eendenborstje gegeten bij de Japanner was zalig. Zullen wij samen lekker een keertje eend eten?quote:
Maar dat wil ze welquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruzie? Zo serieus neem ik stimorol geeneens.
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig, dan doe ik nog iets goeds om jou te vervelen.
De beste eend eet je in Parijsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vrijdag nog lekker eendenborstje gegeten bij de Japanner was zalig. Zullen wij samen lekker een keertje eend eten?
Lijkt me ook echt smerigquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruzie? Zo serieus neem ik stimorol geeneens.
Wil Vlaggenroof niet tegen het lijf lopen als we samen hand in hand over de Champs-Élysées lopen.quote:
We hoeven de hotelkamer ook niet uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil Vlaggenroof niet tegen het lijf lopen als we samen hand in hand over Champs-Élysées lopen.
je vraagt wat we ervan vindfen en dan ga je zeiken als ik commentaar hebquote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
tis donker denk je ga studioverlichting voo rje aanschaffen ofzo
Lekkere canard van de service de chambrequote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We hoeven de hotelkamer ook niet uit.
khou vn jequote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je vraagt wat we ervan vindfen en dan ga je zeiken als ik commentaar heb
die komt zo thuisquote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op Stimorol, je smachtte naar zaad zei je laatst.
Wat weet jij daar nou van, maagdjequote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijgt hij altijd een welcome home blowjob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |