Vrijdag nog lekker eendenborstje gegeten bij de Japanner was zalig. Zullen wij samen lekker een keertje eend eten?quote:
Maar dat wil ze welquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruzie? Zo serieus neem ik stimorol geeneens.
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig, dan doe ik nog iets goeds om jou te vervelen.
De beste eend eet je in Parijsquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vrijdag nog lekker eendenborstje gegeten bij de Japanner was zalig. Zullen wij samen lekker een keertje eend eten?
Lijkt me ook echt smerigquote:Op maandag 18 januari 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruzie? Zo serieus neem ik stimorol geeneens.
Wil Vlaggenroof niet tegen het lijf lopen als we samen hand in hand over de Champs-Élysées lopen.quote:
We hoeven de hotelkamer ook niet uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil Vlaggenroof niet tegen het lijf lopen als we samen hand in hand over Champs-Élysées lopen.
je vraagt wat we ervan vindfen en dan ga je zeiken als ik commentaar hebquote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
tis donker denk je ga studioverlichting voo rje aanschaffen ofzo
Lekkere canard van de service de chambrequote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We hoeven de hotelkamer ook niet uit.
khou vn jequote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je vraagt wat we ervan vindfen en dan ga je zeiken als ik commentaar heb
die komt zo thuisquote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op Stimorol, je smachtte naar zaad zei je laatst.
Wat weet jij daar nou van, maagdjequote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijgt hij altijd een welcome home blowjob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |