Altijd nog beter dan die pruttelpasta van je.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wow die stinken echt kk goor!!!!!!!![]()
![]()
Nee, dat het goor is. Er is ook nog zoiets als je lekker fris en gezond voelen. Kanker heeft niemand in de hand.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt hè... mensen sterven aan de meest geniepige kankers, worden nog geen 40... en hier wordt gepretendeerd dat we het allemaal zelf in de hand hebben...
HA! Laughin' at ya.
Ik voel me heerlijk fris met m'n tabak, m'n alcohol en m'n zwijnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat het goor is. Er is ook nog zoiets als je lekker fris en gezond voelen. Kanker heeft niemand in de hand.
aaahaha ;pquote:Op maandag 18 januari 2016 19:36 schreef madeliefff het volgende:
je moet blijven roeren totdat de saus dik is
hey honingdropjequote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was zijn toetsenbord maar geklapt.
Ah ok. Zoek iets met hartritme. Zit te denken aan Polar M400 ofzo. Calorieën, hartritme, stopwatch, etc. GPS voor mij niet nodig.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet met deze. Wel met de duurdere, maar wordt niet aangeraden omdat het niet goed zou meten.
Lieg niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik voel me heerlijk fris met m'n tabak, m'n alcohol en m'n zwijnen.
Goede leven toch.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, kotsmisselijk word je toch van die gezondheidsfreaks met hun receptjes en pilletjes en omega 3 vetzuren..quote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goede leven toch.
Kan 90% van de SC niet aan tippen heb ik zo het idee.
Ja ik weet niet hoe deze opmerking gerelateerd is aan mijn uitspraak, maar wat je wilt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik?
Ik ben niet zo'n iel ventje als jij, maat.
Joh die heb je toch zat? Beetje googlen en je vindt honderden recensies en ervaringenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ah ok. Zoek iets met hartritme. Zit te denken aan Polar M400 ofzo. Calorieën, hartritme, stopwatch, etc. GPS voor mij niet nodig.
Doe lekker wat je zelf wilt, zolang je maar niet met je rokersmuil bij mij in de buurt komt. Blijft kapotlang in m'n jas zitten jullie stinkstokkenrook.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, kotsmisselijk word je toch van die gezondheidsfreaks met hun receptjes en pilletjes en omega 3 vetzuren..
GA WEG.
Slappe kneusjes als jij worden geknapt, ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe deze opmerking gerelateerd is aan mijn uitspraak, maar wat je wilt.
Ligt er maar net aan in welke staat je verkeertquote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd: Discomuziek is goede muziek.
Nee ik rook niet, heb een baan, huis, auto, studeer, ben echt kansloos godverquote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goede leven toch.
Kan 90% van de SC niet aan tippen heb ik zo het idee.
OK, rij jij dan geen auto meer zolang ik buiten ben?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Doe lekker wat je zelf wilt, zolang je maar niet met je rokersmuil bij mij in de buurt komt. Blijft kapotlang in m'n jas zitten jullie stinkstokkenrook.
Is dat hoe je je bedpartners omschrijftquote:Op maandag 18 januari 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ha! Oh man, you cheeky bastardquote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is dat hoe je je bedpartners omschrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |