Nee, ik wil het afmeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meer bewegen en minder in je mik douwen i.p.v. het precies willen afmeten.
Omdat hij een bekakte kaaslul isquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowat.
[..]
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijn.
Ja, dank je wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het jezelf lekker moeilijker en omslachtiger. Wordt eten vanzelf een stuk leuker van.
Nou, nou, nou zeg...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij te debiel. Je past hier niet eens hoe fucked up ben je irl dan
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die houden niet elke beweging bij nerdje. Ik neem mijn tel niet mee als ik 30 x naar de printer loop en ook niet tijdens seks he.
Doe maar zo stoer nu. Via dm was je altijd anders. sukkel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weegt je op zo'n unit, dus van seks is toch niet echt sprake.
Erg he... die vrouwen die constant over hun gewicht lopen te zeiken...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het jezelf lekker moeilijker en omslachtiger. Wordt eten vanzelf een stuk leuker van.
Dat is nou weer jammer, komt hij uit een dorp?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Schoonmaken na het koken doet ie niet.
Ja uit dorp luiheidquote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer, komt hij uit een dorp?
Doe niet... nu krijgen we weer het Evangelie volgens Stimorol te horen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat niet hè, biologisch en scharrel kan me allemaal gestolen worden.
Hahaha, zou je nog steeds doen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo stoer nu. Via dm was je altijd anders. sukkel.
Die heb je idd ook, maar dat zijn stopwatches met een groot display.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Same here, dacht dat het een paardensportattribuut was.
Groene energie ja togg...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat niet hè, biologisch en scharrel kan me allemaal gestolen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij Equus ooit gezienquote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heb je idd ook, maar dat zijn stopwatches met een groot display.
dat zei je zelf sukkel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, zou je nog steeds doen hoor.
Denk ik, omdat je zei dat je toen nog neukable was.
Interessant zeg. Vertel meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
zit er srs over na te denken om hasj te halen, zodat ik aan mijn verslag kan zitten
Heb jij ooit een pizza gemaakt met een bloemkoolbodem (srs)? Zag het tijdje terug ergens op YouTube, laatst weer iets soortgelijks opgezocht en nu wil ik het zelf gaan makenquote:
Lekker hele avond fokken johquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
zit er srs over na te denken om hasj te halen, zodat ik aan mijn verslag kan zitten
het was mislukt.. zou het niet maken als ik jou was. bodem smaakte echt nasty.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij ooit een pizza gemaakt met een bloemkoolbodem (srs)? Zag het tijdje terug ergens op YouTube, laatst weer iets soortgelijks opgezocht en nu wil ik het zelf gaan maken.
Kan me niet concentreren na een hele dag werken. Ik heb over 3.5 weken 1 hele week vrij en kan dan alles afmaken. Moet iig in 4 weken mijn enquete resultaten binnen hebben.quote:
Maar deze kerel verwarmt die shit eerst zodat het vocht eruit is en de bodem niet soggy wordt, en hij voegt ook een ei + Parmezaanse kaas toe aan het bodemmengsel voor de smaak en zodat 'ie bindtquote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het was mislukt.. zou het niet maken als ik jou was. bodem smaakte echt nasty.
Nou probeer zou ik zeggen. Ik vond het gewoon nasty.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar deze kerel verwarmt die shit eerst zodat het vocht eruit is en de bodem niet soggy wordt, en hij voegt ook een ei + Parmezaanse kaas toe aan het bodemmengsel voor de smaak en zodat 'ie bindt.
Okéquote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou probeer zou ik zeggen. Ik vond het gewoon nasty.
je wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké.
Hallo wat negeer je m'n assie & chill request.
Hoe was de structuur?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou probeer zou ik zeggen. Ik vond het gewoon nasty.
Huh vaag, post is niet doorgekomen ofzo. Bij deze:quote:
Ja, daarom moet je dus na het raspen even in een pannetje boven een vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdamptquote:
je moet er niet alleen aan gaan zitten, maar er ook aan gaan werkenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
Verklaar je eens nader?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh vaag, post is niet doorgekomen ofzo. Bij deze:
Wanneer assie & chill?
Ja weet ik. Daar had ik toen de oven voor gebruikt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh vaag, post is niet doorgekomen ofzo. Bij deze:
Wanneer assie & chill?
[..]
Ja, daarom moet je dus na het raspen even in een pannetje boven een vuurtje roeren zodat het meeste vocht verdampt.
Stimo zou je naast een AZC willen wonen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |