Nee, ik wil het afmeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meer bewegen en minder in je mik douwen i.p.v. het precies willen afmeten.
Omdat hij een bekakte kaaslul isquote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijkste saus om zelf te maken zowat.
[..]
Hoezo dat? Ik koop echt haast niks biologisch als er alternatieven zijn.
Ja, dank je wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het jezelf lekker moeilijker en omslachtiger. Wordt eten vanzelf een stuk leuker van.
Nou, nou, nou zeg...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij te debiel. Je past hier niet eens hoe fucked up ben je irl dan
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die houden niet elke beweging bij nerdje. Ik neem mijn tel niet mee als ik 30 x naar de printer loop en ook niet tijdens seks he.
Doe maar zo stoer nu. Via dm was je altijd anders. sukkel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weegt je op zo'n unit, dus van seks is toch niet echt sprake.
Erg he... die vrouwen die constant over hun gewicht lopen te zeiken...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het jezelf lekker moeilijker en omslachtiger. Wordt eten vanzelf een stuk leuker van.
Dat is nou weer jammer, komt hij uit een dorp?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Schoonmaken na het koken doet ie niet.
Ja uit dorp luiheidquote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer, komt hij uit een dorp?
Doe niet... nu krijgen we weer het Evangelie volgens Stimorol te horen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat niet hè, biologisch en scharrel kan me allemaal gestolen worden.
Hahaha, zou je nog steeds doen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar zo stoer nu. Via dm was je altijd anders. sukkel.
Die heb je idd ook, maar dat zijn stopwatches met een groot display.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Same here, dacht dat het een paardensportattribuut was.
Groene energie ja togg...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat niet hè, biologisch en scharrel kan me allemaal gestolen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij Equus ooit gezienquote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heb je idd ook, maar dat zijn stopwatches met een groot display.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |