Ik maak met m'n besnorde homovriend dan ook geen ruzie.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je homovriend een snor heeft maakt 'm niet meteen intelligent, hoor.
dat is gewoon niels dusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar met andere inhoud. Iets als " Hoe liefff ben je"
Wel met mij, waarom is datquote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik maak met m'n besnorde homovriend dan ook geen ruzie.
denk dat zijn oma alleen maar blij is nog een jonge knul te hebben gescoord . K weet niet wat jij met oma's moetquote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boos omdat ik je oma heb geneukt.
Kap es met je afvalgezeik, gewoon wat meer sporten en het vliegt erafquote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
omg vlgens fitbit mag ik maar 1400 kcal
Nope.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Maar even serieus, wie kijkt How to get away with murder
Hype #19182181.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
http://imgur.com/a/ancENquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Chai heb je nog meer van die foto's?
Nou ik maakte ruzie met je omdat ik je een beetje een droeftoeter vind en ik hoopte dat te kunnen onderstrepen, maar stop ermee omdat je telkens willekeurige uitspraken doet over m'n ouders en m'n oma in plaats van over de inhoud, dus daar schiet ik niet zoveel op. Niet echt leuk ruziemaken als de ander niet op de inhoud in kan gaan.quote:
Pics van de moeder van je kinderen, I'll wait. Ze is vast niet zo knap hèquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mmg en oma's, veel beter kan hij niet scoren waarschijnlijk
Hjb drakenhemdquote:
Dat jij vakkenvuller bent bij de Ap maakt jou ook nog geen schooier, hoor. We accepteren je zoals je bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je homovriend een snor heeft maakt 'm niet meteen intelligent, hoor.
Cripquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
ik zou bij eerder verwachten dat je pics van mijn oma zou willen gezien je vreemde fetisjquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pics van de moeder van je kinderen, I'll wait. Ze is vast niet zo knap hè?
Okéquote:
Srry hoor dikneus.quote:
Ben jij dat met die identiteitscrisis?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat jij vakkenvuller bent bij de Ap maakt jou ook nog geen schooier, hoor. We accepteren je zoals je bent
Klikquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geraldine en Kim? Wie zijn dat dan?
nee zo gaat het niet helaas. Niet bij mij. Ik bespaar je de praatjes, als jij mij die Skye snol voortaan bespaart. Iedere keer als ik dat wijf zie ga ik mijn fitibit bespreken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap es met je afvalgezeik, gewoon wat meer sporten en het vliegt eraf
ik ben nog steeds boos door Making a Muderer. Wil de laatste 2 eps nie kijken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Stoerquote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos door Making a Muderer. Wil de laatste 2 eps nie kijken.
ja die kut skye. Goed zo. Tem die jongenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee zo gaat het niet helaas. Niet bij mij. Ik bespaar je de praatjes, als jij mij die Skye snol voortaan bespaart. Iedere keer als ik dat wijf zie ga ik mijn fitibit bespreken.
haha met je debiele ouders en kreupele omaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik maakte ruzie met je omdat ik je een beetje een droeftoeter vind en ik hoopte dat te kunnen onderstrepen, maar stop ermee omdat je telkens willekeurige uitspraken doet over m'n ouders en m'n oma in plaats van over de inhoud, dus daar schiet ik niet zoveel op. Niet echt leuk ruziemaken als de ander niet op de inhoud in kan gaan.
Sryquote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos door Making a Muderer. Wil de laatste 2 eps nie kijken.
ik, maak ziek veel aantekeningenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Je oma is rot.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je rotte karakter, aangezien we op een forum zitten.
Doorbakken biefstukquote:
Ja, is wel leukquote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
is die wat je net noemde minder frustrerend?
omg mijn fitibit zegt zelfs dat ik maar 1380 kca mag eten. dAt is zo langzaaammmmmmquote:
stil Nielsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef Oberkullie het volgende:
Nou nou het gaat er maar heftig aan toe hier
Ik ook, wnnr aantekeningen vergelijken?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik, maak ziek veel aantekeningen
Ik hoop dat er een rat in je boxer kruipt snachtsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
hou je eigen bek woestijnrat
Dont nobody wanna hear that shitquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg mijn fitibit zegt zelfs dat ik maar 1380 kca mag eten. dAt is zo langzaaammmmmm
Maar dan ben ik in september wel weer helemaal slank
Dat ding neemt BMR als uitgangspunt?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg mijn fitibit zegt zelfs dat ik maar 1380 kca mag eten. dAt is zo langzaaammmmmm
Maar dan ben ik in september wel weer helemaal slank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |