SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ach Opso kent Dire Straits ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak mij ernstige zorgen dat hij alleen namen als Justin Bieber kent. Ok Celine Dion is mijn muziekstijl ook niet maar ze is wel groot.
Dat is nog te begrijpen als je niets met films hebt.quote:
Dit klopt wel jaquote:
Ze werd niet lekker?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit wel voor iets anders met mn vriendin op de vliegtuigwc gezeten.
Maar die blikken die je daarna krijgt
Ja misschien welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is nog te begrijpen als je niets met films hebt.
Hmmquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een vliegtuigtoilet geweest.
Dat is niet heel gezond, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging op autoreizen van 13 uur ook nooit naar de wc. Gewoon niet drinken toch.
Wees blij, ik heb er geloof tegen de 700 vandaag. Hoezo geen levenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Post 300 van vandaag![]()
Deze draag ik op aan mijn goede vriend, Paxcon
Motorhead is toch wel wat anders dan een artiest van de bekendste soundtrack everquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die Lemmy ook niet kende
Nee, het alcoholtolerantie van mijn vriendin was 5 jaar geleden niet zo hoog.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vraagt om verduidelijking.
Boeiend, een toilet in Frankrijk bezoeken is ook niet gezondquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet heel gezond, kan ik je vertellen.
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Motorhead is toch wel wat anders dan een artiest van de bekendste soundtrack ever
Nog nooi gevlogen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een vliegtuigtoilet geweest.
Van die 700 zitten 655 posts met alleen maarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb er geloof tegen de 700 vandaag. Hoezo geen leven
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
Welterusten dames en heren
Morgen weer een dag
Liedje zelf is ook heel erg bekend. Ook zonder de Titanic te hebben gezienquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?
Hopelij kwel man, deo volente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer een dag
Als je moet, dan moet je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend, een toilet in Frankrijk bezoeken is ook niet gezond
Als je uit de 90s komt. Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?
weet je nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer een dag
Daarom zorgen dat je niet moet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je moet, dan moet je.
Ik denk dat jullie het overschatten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liedje zelf is ook heel erg bekend. Ook zonder de Titanic te hebben gezien
Ah okéquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het alcoholtolerantie van mijn vriendin was 5 jaar geleden niet zo hoog.
Laat 90s?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit de 90s komt. Tuurlijk wel
ik heb de titanic nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit de 90s komt. Tuurlijk wel
Ik ken wel andere oude bands en zanger hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Calcio ik zou bijna zeggen dat je verplicht naar de top 2000 moet gaan luisteren dit jaar. Ok staan ook wel nieuwe hits in maar ook genoeg oude muziek wat goed is (en wat eigenlijk iedereen wel zou moeten kennen).
Ik ook niet, alleen stukjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb de titanic nog nooit gezien
mijn moeder ook niet
Waarom ga je die niet kijken dan. Is echt een film voor jou juistquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb de titanic nog nooit gezien
mijn moeder ook niet
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
En al die tijd hoefde je niet te pissen?
ik alleen stukje bij die punt van de bootquote:
Als jij door Frankrijk heen gaat toeren en het is 30+ graden en je drinkt niet om niet naar het toilet te hoeven, is ook niet gezondquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je niet moet.
Nee echt totaal niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je die niet kijken dan. Is echt een film voor jou juist
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Vind Titanic ook wel wat voor Sof.
Hou je bek kutpuberquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Misschien moest je wel maar ging je gewoon niet. Niet zo bijdehand doen he
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
ik haat films met water en dan kunnen jullie wel zeggen dat je dat niet echt ziet maar dat maakt me niet uit. En ik vind jonge Leo echt niks
sorry not sorry
Ik heb laatst 45 minuten gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
ik haat films met water en dan kunnen jullie wel zeggen dat je dat niet echt ziet maar dat maakt me niet uit. En ik vind jonge Leo echt niks
sorry not sorry
Is dat met die bergbeklimmer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst 45 minuten gezien.
Walgelijk saai.
Ik vind GaliLEO top!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind jonge Leo leuker dan de oudere versie.
Ik vind hem nu goed hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind jonge Leo leuker dan de oudere versie.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Post 300 van vandaag![]()
Deze draag ik op aan mijn goede vriend, Paxcon
Echt hé!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wij worden steeds betere vrienden
hoezo moet je wachten?quote:
kan je dan niet slapenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin is stad in met vriendinnen pfffffff
Gewoon bedje inquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen nood. Ga lekker slapen en droom over Keulen. Komt goed man!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lig je er al wel gewoon in? Dan rust je lichaam misschien al wel vast een beetje uit tochquote:
lig op bankje gewoonquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Lig je er al wel gewoon in? Dan rust je lichaam misschien al wel vast een beetje uit toch
wat een trutquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Calcio is wel een beetje een snitch jongens.
KLB / [KLB] Feedback
Krijg je ervan als je gaat schelden zonder redenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
nooit geweestquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie stad trouwens, dat Keulen.
Beetje sterker in je schoenen leren staan joh, eigenlijk doe ik je een gunst.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je gaat schelden zonder reden
Ja zat net beetje te lezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je interview al gelezen fokkie
Ik doe altijd aardig tegen jouquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sterker in je schoenen leren staan joh, eigenlijk doe ik je een gunst.
Trusten homiequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten
Ik kijk die serie nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie Tessa van die serie ook knap?
ze heeft mooi haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie Tessa van die serie ook knap?
net Fylaxquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
Vind hem wel goeie punten hebben ja, wat betreft belastingen bijvquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
In het grote interview ging ie verder in op kopvoddentaks enzo
Oh speelt zij dat. Die is al aardig op leeftijd jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thekla Reuten ofzo
Maar op Google images is ze lelijker
Jij vind een belasting op hoofddoekjes goed?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel goeie punten hebben ja, wat betreft belastingen bijv
over wie gaat hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het nu weer over hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij vind een belasting op hoofddoekjes goed?___!
Over die van Klaveren van VNLquote:
Hij distantieert zich daar juist van toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij vind een belasting op hoofddoekjes goed?___!
Sorry las even te snelquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij distantieert zich daar juist van toch?
Antwoord eens op mijn vraag? Ik heb niks gezegd over een kopvoddentax?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denk je dat die groot gaan worden? Ik denk dat veel PVVers daar heen gaan
En nee, dat denk ik niet. Maar ze zullen vast paar zetels halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denk je dat die groot gaan worden? Ik denk dat veel PVVers daar heen gaan
Nee excuses las even te snelquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Antwoord eens op mijn vraag? Ik heb niks gezegd over een kopvoddentax?
Dat is wel een knalrechts puntquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij distantieert zich daar juist van toch?
Nou ja, het draagt niet echt bij aan nivellering maar ik snap zijn reden erachter welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel een knalrechts punt
Nivellering is dan ook waanzin.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het draagt niet echt bij aan nivellering maar ik snap zijn reden erachter wel
Hij wil ook helemaal geen nivellering.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het draagt niet echt bij aan nivellering maar ik snap zijn reden erachter wel
Gelijke kansen proberen te garanderen neem ik aan. Maar dat is toch onbereikbaar, hoeveel je ook probeert te nivelleren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heeft de onderklasse eraan om de middenklasse minder rijk te maken
Nivellering draagt weinig tot niets bij aan gelijke kansen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelijke kansen proberen te garanderen neem ik aan. Maar dat is toch onbereikbaar, hoeveel je ook probeert te nivelleren.
Die mening delen nog niet veel politici, helaas.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nivellering draagt weinig tot niets bij aan gelijke kansen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die mening delen nog niet veel politici, helaas.
voor brexitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
wat zal ik stemmen voor brexit mortie
Mag ik daar ook op stemmen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor brexit
Ik ga tegen Oekraïne verdrag stemmen
Zo lang er geen democratie is voor referenda.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel tegen referenda verder eigenlijk.
wel grappig is dat. Ben je tegen dit verdrag ben je vriend van putin!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Soweiso tegen dat verdrag.
Nederlanders die met de neo nazis uit oekraine willen samenwerken
Is zo gigantisch nutteloos om niet-bindende referenda te gaan houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo lang er geen democratie is voor referenda.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel grappig is dat. Ben je tegen dit verdrag ben je vriend van putin!
Terwijl er hardcore neonazi's in de regering van Oekraïne zitten
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wij gaan nog wel meemaken dat de EU stukloopt
quote:Kiev Ambassador to Germany: Neo-Nazis Are Part of Our Forces. Without Them Russia Would Have Defeated Us
Eigenlijk is Oost-Europa op dit moment de redding van de EU. Anders zou het veel verder uit de hand escaleren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Ze komen er nu achter dat Oost-Europa niet meegaat in het Westerse gedachtengang.
Zuid-Europa is economisch zo zwak.
Daarom heeft Polen zo'n machtspositie ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is Oost-Europa op dit moment de redding van de EU. Anders zou het veel verder uit de hand escaleren.
Hongarije danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom heeft Polen zo'n machtspositie ja.
Klopt. Alle landen gooien de grenzen nu dicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hongarije danvisionairs met het bouwen van die muur. Ook wel mooi toen was de EU daartegen. Zou ook geen zin hebben volgens ze. Nu houdt de muur vluchtelingen tegen en beginnen ze overal met muren bouwen
'we'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien hebben we de migrantencrisis toch wat onderschat, guys :s
Chillquote:
Waar moet je meelopen, bij studenten die nu bezig zijn met stagelopen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Chill
heb morgen stagemarkt op school. Dus derdejaars die nou stage lopen die je dan kan aanspreken voor een meeloopdag. En je moet per se twee meeloopdagen plannen. Dus ik ben benieuwd of ik wat leuks kan vinden
Jaaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar moet je meelopen, bij studenten die nu bezig zijn met stagelopen?
Nee gewoon dagje kijkenquote:
Nee heb geen ideequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al een beetje een idee wat voor soort stage je graag wilt?
Ik ben nu al niet werkloos. ;squote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter loop jij wel stage anders eindig je in de werkloosheid
Is het ook wel denk ik. Maarja, moet het wel doen. Anders vak niet gehaald en mag ik niet op stagequote:
Kinderbescherming lijkt me nog wel interessantquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk niet kinderbescherming/jeugdzorg :$
Vieze organisatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Kinderbescherming lijkt me nog wel interessant
had je ingegrepen bij sharon?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Kinderbescherming lijkt me nog wel interessant
Mwah, dat is jeugdzorg meer. Kinderbescherming valt mee toch?quote:
Ook smerig hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat is jeugdzorg meer. Kinderbescherming valt mee toch?
gemeente best prima tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou proberen iets niet van de overheid
(of niet geven)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
gemeente best prima toch
beetje uitkeringen geven
genot was datquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
kijk vier handen op een buik inso. De sharon aflevering.
Sharona*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu staat de gecensureerde versie online volgens mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Wat was er dan?squote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sharona*
Maar wel mooie aflevering ja alleen zijn er dingen aangepast las ik. I.v.m heftige reacties.
wat is er uit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sharona*
Maar wel mooie aflevering ja alleen zijn er dingen aangepast las ik. I.v.m heftige reacties.
eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat zien dat jeugdzorg veel te laks is met ingrijpen.
En dan dachten we dat die vent van vorige week al een luiwammes was.quote:
Heb nu een oudere vrouw crush op Renate. Net als Laurenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Renate deed het wel goedWat een lief geduldig mens.
Ik ga hele topic niet lezen sorryquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TV / [BNN] Vier handen op één buik #3 Lees dit maar.
Dat was echt achterlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Dat hij boos is omdat Renate in de babykamer is
nee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
inso is nu aan het kijken en stelt zijn mening over jeugdzorg bij
waaromquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor
jeugdzorg is een criminele organisatie
Oké ik ga het samenvatten voor je.quote:
Dus elk bedrijf in Nederland is een criminele organisatiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze vooral bureaucratisch zijn
Bureaucratie staat gelijk aan criminaliteit? Okequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze vooral bureaucratisch zijn
Nee ik vind dat werk niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
sof kijkt nu en gaat bij jeugdzorg werken om kinderen uit zo'n hel te redden
Elk bedrijf mag over kinderen beslissen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elk bedrijf in Nederland is een criminele organisatie
Op het moment dat bureaucratie voor het doel staat wel ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bureaucratie staat gelijk aan criminaliteit? Oke
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik ga het samenvatten voor je.
Sharona is 18 en was zwanger van haar vriend of ex. Dat weet ze niet zo goed
Heel irritant. Tenzij ze echt nog maar heel licht aangeschoten zijn dan is het wel gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden jullie van dronken mensen als je zelf nuchter bent?
Tja, in Nederland is dat ieders vrijheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde hier al weer stoppen met lezen, maar oke.
Labiel figuur dus. Die moeten sowieso geen kinderen krijgen
Jij noemt ze crimineel omdat ze bureaucratisch zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk bedrijf mag over kinderen beslissen?
Je roept maar watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat bureaucratie voor het doel staat wel ja.
Lees: elke overheidsorganisatie.
Wie niet groot is moet slim zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, tegenstanders bij het voetbal
Omdat ze nooit naar een mens zullen kijken, en alleen naar de documenten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je roept maar wat
Word eens concreet over jeugdzorg en waarom het een criminele organisatie is
Was wel een prachtaflevering.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde hier al weer stoppen met lezen, maar oke.
Labiel figuur dus. Die moeten sowieso geen kinderen krijgen
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgevingquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel irritant. Tenzij ze echt nog maar heel licht aangeschoten zijn dan is het wel gezellig.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die vind ik stom.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgeving
Nee afschuwelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgeving
Dat ze niet in de media komen wil nog niet zeggen dat mensen dat soort moeders wel goedkeurenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, in Nederland is dat ieders vrijheid.
Maar als er een randgeval is heel het land moord en brand.
een overheidsorganisatie zou er voor de mensen moeten zijn, dat zijn zen iet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemt ze crimineel omdat ze bureaucratisch zijn
douche je ook met andere team dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
En wat wil je er aan doen? Nederlanders willen ook nauwelijks adopteren namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze niet in de media komen wil nog niet zeggen dat mensen dat soort moeders wel goedkeuren
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
douche je ook met andere team dan?
Ik zeg toch ook niet dat ik er wat aan wil doen. Ik zeg alleen dat die mensen beter ngeen kinderen zouden kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat wil je er aan doen? Nederlanders willen ook nauwelijks adopteren namelijk.
moeten krijgen*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik er wat aan wil doen. Ik zeg alleen dat die mensen beter ngeen kinderen zouden kunnen krijgen
hey mcgrathquote:
schoon bedjequote:
Het is een mening. Ik vind roken ook aids maar betekent niet dat ik er dan meteen wat aan wil doenquote:
sorry er rijden geen treinen meerquote:
Nee, niet heel klein, alleen ik sta bijna altijd spits tegenwoordig en kopduels tegen de voorstopper wordt hem nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
Maar mcg jij bent niet heel klein toch?
dat is mijn excuusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry er rijden geen treinen meer
Moeten insinueert geen meningquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een mening. Ik vind roken ook aids maar betekent niet dat ik er dan meteen wat aan wil doen
Oh, bij vrije trappen en corners gewoon wat beren meesturen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, niet heel klein, alleen ik sta bijna altijd spits tegenwoordig en kopduels tegen de voorstopper wordt hem niet
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, bij vrije trappen en corners gewoon wat beren meesturen dan
oké dan is mijn excuus dat ik al lekker warm in mijn eigen bed ligquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan is mijn excuus dat ik al lekker warm in mijn eigen bed lig
Tsja, zonder moeten danquote:
Lichaam voorover danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.
beschermengelen van de allerzwakstenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder gewoon 110% anti jeugdzorg en kinderberscherming.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn
huehuequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beschermengelen van de allerzwaksten
wat is datquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.
ben jij soms ook tochquote:
voor als een bal weg wordt gekopt bij een corner ofzo, dat jij hem op kan vangen en een beetje schieten enzo.quote:
ahaaa, okéquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor als een bal weg wordt gekopt bij een corner ofzo, dat jij hem op kan vangen en een beetje schieten enzo.
Is niet erg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja nog sorry van die opmerking over je broertjes
de laatste tijd is Pax wel een beetje ordinair inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon beschuldigt wel vaak mensen van ordinair zijn, maar stiekem is hij zelf de ergste van allemaal.
Op Etsu na misschien dan
Ik zal het wel zien morgen. En anders gewoon gemeentequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit te denken voor stages voor je sof
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon beschuldigt wel vaak mensen van ordinair zijn, maar stiekem is hij zelf de ergste van allemaal.
Op Etsu na misschien dan
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
jeugdreclassering lijkt me wel wat voor je sof!!
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.
etsu is zeker de ergstequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Op Etsu na misschien dan
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.
Jeugdreclassering is zo lachwekkend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij juist weer het interessants
Waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jeugdreclassering is zo lachwekkend.
nee saaiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij juist weer het interessants
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |