SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ach Opso kent Dire Straits ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak mij ernstige zorgen dat hij alleen namen als Justin Bieber kent. Ok Celine Dion is mijn muziekstijl ook niet maar ze is wel groot.
Dat is nog te begrijpen als je niets met films hebt.quote:
Dit klopt wel jaquote:
Ze werd niet lekker?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit wel voor iets anders met mn vriendin op de vliegtuigwc gezeten.
Maar die blikken die je daarna krijgt
Ja misschien welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is nog te begrijpen als je niets met films hebt.
Hmmquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een vliegtuigtoilet geweest.
Dat is niet heel gezond, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging op autoreizen van 13 uur ook nooit naar de wc. Gewoon niet drinken toch.
Wees blij, ik heb er geloof tegen de 700 vandaag. Hoezo geen levenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Post 300 van vandaag![]()
Deze draag ik op aan mijn goede vriend, Paxcon
Motorhead is toch wel wat anders dan een artiest van de bekendste soundtrack everquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die Lemmy ook niet kende
Nee, het alcoholtolerantie van mijn vriendin was 5 jaar geleden niet zo hoog.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vraagt om verduidelijking.
Boeiend, een toilet in Frankrijk bezoeken is ook niet gezondquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet heel gezond, kan ik je vertellen.
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Motorhead is toch wel wat anders dan een artiest van de bekendste soundtrack ever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |