wat is datquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.
ben jij soms ook tochquote:
voor als een bal weg wordt gekopt bij een corner ofzo, dat jij hem op kan vangen en een beetje schieten enzo.quote:
ahaaa, okéquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor als een bal weg wordt gekopt bij een corner ofzo, dat jij hem op kan vangen en een beetje schieten enzo.
Is niet erg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja nog sorry van die opmerking over je broertjes
de laatste tijd is Pax wel een beetje ordinair inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon beschuldigt wel vaak mensen van ordinair zijn, maar stiekem is hij zelf de ergste van allemaal.
Op Etsu na misschien dan
Ik zal het wel zien morgen. En anders gewoon gemeentequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit te denken voor stages voor je sof
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon beschuldigt wel vaak mensen van ordinair zijn, maar stiekem is hij zelf de ergste van allemaal.
Op Etsu na misschien dan
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
jeugdreclassering lijkt me wel wat voor je sof!!
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.
etsu is zeker de ergstequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Op Etsu na misschien dan
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.
Jeugdreclassering is zo lachwekkend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij juist weer het interessants
Waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jeugdreclassering is zo lachwekkend.
nee saaiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij juist weer het interessants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |