En dan dachten we dat die vent van vorige week al een luiwammes was.quote:
Heb nu een oudere vrouw crush op Renate. Net als Laurenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Renate deed het wel goedWat een lief geduldig mens.
Ik ga hele topic niet lezen sorryquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TV / [BNN] Vier handen op één buik #3 Lees dit maar.
Dat was echt achterlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Dat hij boos is omdat Renate in de babykamer is
nee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
inso is nu aan het kijken en stelt zijn mening over jeugdzorg bij
waaromquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor
jeugdzorg is een criminele organisatie
Oké ik ga het samenvatten voor je.quote:
Dus elk bedrijf in Nederland is een criminele organisatiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze vooral bureaucratisch zijn
Bureaucratie staat gelijk aan criminaliteit? Okequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze vooral bureaucratisch zijn
Nee ik vind dat werk niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
sof kijkt nu en gaat bij jeugdzorg werken om kinderen uit zo'n hel te redden
Elk bedrijf mag over kinderen beslissen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elk bedrijf in Nederland is een criminele organisatie
Op het moment dat bureaucratie voor het doel staat wel ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bureaucratie staat gelijk aan criminaliteit? Oke
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik ga het samenvatten voor je.
Sharona is 18 en was zwanger van haar vriend of ex. Dat weet ze niet zo goed
Heel irritant. Tenzij ze echt nog maar heel licht aangeschoten zijn dan is het wel gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden jullie van dronken mensen als je zelf nuchter bent?
Tja, in Nederland is dat ieders vrijheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde hier al weer stoppen met lezen, maar oke.
Labiel figuur dus. Die moeten sowieso geen kinderen krijgen
Jij noemt ze crimineel omdat ze bureaucratisch zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk bedrijf mag over kinderen beslissen?
Je roept maar watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat bureaucratie voor het doel staat wel ja.
Lees: elke overheidsorganisatie.
Wie niet groot is moet slim zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, tegenstanders bij het voetbal
Omdat ze nooit naar een mens zullen kijken, en alleen naar de documenten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je roept maar wat
Word eens concreet over jeugdzorg en waarom het een criminele organisatie is
Was wel een prachtaflevering.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde hier al weer stoppen met lezen, maar oke.
Labiel figuur dus. Die moeten sowieso geen kinderen krijgen
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgevingquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel irritant. Tenzij ze echt nog maar heel licht aangeschoten zijn dan is het wel gezellig.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die vind ik stom.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgeving
Nee afschuwelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgeving
Dat ze niet in de media komen wil nog niet zeggen dat mensen dat soort moeders wel goedkeurenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, in Nederland is dat ieders vrijheid.
Maar als er een randgeval is heel het land moord en brand.
een overheidsorganisatie zou er voor de mensen moeten zijn, dat zijn zen iet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemt ze crimineel omdat ze bureaucratisch zijn
douche je ook met andere team dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
En wat wil je er aan doen? Nederlanders willen ook nauwelijks adopteren namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze niet in de media komen wil nog niet zeggen dat mensen dat soort moeders wel goedkeuren
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
douche je ook met andere team dan?
Ik zeg toch ook niet dat ik er wat aan wil doen. Ik zeg alleen dat die mensen beter ngeen kinderen zouden kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat wil je er aan doen? Nederlanders willen ook nauwelijks adopteren namelijk.
moeten krijgen*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik er wat aan wil doen. Ik zeg alleen dat die mensen beter ngeen kinderen zouden kunnen krijgen
hey mcgrathquote:
schoon bedjequote:
Het is een mening. Ik vind roken ook aids maar betekent niet dat ik er dan meteen wat aan wil doenquote:
sorry er rijden geen treinen meerquote:
Nee, niet heel klein, alleen ik sta bijna altijd spits tegenwoordig en kopduels tegen de voorstopper wordt hem nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
Maar mcg jij bent niet heel klein toch?
dat is mijn excuusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry er rijden geen treinen meer
Moeten insinueert geen meningquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een mening. Ik vind roken ook aids maar betekent niet dat ik er dan meteen wat aan wil doen
Oh, bij vrije trappen en corners gewoon wat beren meesturen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, niet heel klein, alleen ik sta bijna altijd spits tegenwoordig en kopduels tegen de voorstopper wordt hem niet
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, bij vrije trappen en corners gewoon wat beren meesturen dan
oké dan is mijn excuus dat ik al lekker warm in mijn eigen bed ligquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan is mijn excuus dat ik al lekker warm in mijn eigen bed lig
Tsja, zonder moeten danquote:
Lichaam voorover danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.
beschermengelen van de allerzwakstenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder gewoon 110% anti jeugdzorg en kinderberscherming.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn
huehuequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beschermengelen van de allerzwaksten
wat is datquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.
ben jij soms ook tochquote:
voor als een bal weg wordt gekopt bij een corner ofzo, dat jij hem op kan vangen en een beetje schieten enzo.quote:
ahaaa, okéquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor als een bal weg wordt gekopt bij een corner ofzo, dat jij hem op kan vangen en een beetje schieten enzo.
Is niet erg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja nog sorry van die opmerking over je broertjes
de laatste tijd is Pax wel een beetje ordinair inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon beschuldigt wel vaak mensen van ordinair zijn, maar stiekem is hij zelf de ergste van allemaal.
Op Etsu na misschien dan
Ik zal het wel zien morgen. En anders gewoon gemeentequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit te denken voor stages voor je sof
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon beschuldigt wel vaak mensen van ordinair zijn, maar stiekem is hij zelf de ergste van allemaal.
Op Etsu na misschien dan
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
jeugdreclassering lijkt me wel wat voor je sof!!
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.
etsu is zeker de ergstequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
Op Etsu na misschien dan
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van werken met jeugd en strafrecht enzo interesseert me niet echt.
Jeugdreclassering is zo lachwekkend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij juist weer het interessants
Waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jeugdreclassering is zo lachwekkend.
nee saaiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij juist weer het interessants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |