Ik ben nu al niet werkloos. ;squote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter loop jij wel stage anders eindig je in de werkloosheid
Is het ook wel denk ik. Maarja, moet het wel doen. Anders vak niet gehaald en mag ik niet op stagequote:
Kinderbescherming lijkt me nog wel interessantquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk niet kinderbescherming/jeugdzorg :$
Vieze organisatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Kinderbescherming lijkt me nog wel interessant
had je ingegrepen bij sharon?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Kinderbescherming lijkt me nog wel interessant
Mwah, dat is jeugdzorg meer. Kinderbescherming valt mee toch?quote:
Ook smerig hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat is jeugdzorg meer. Kinderbescherming valt mee toch?
gemeente best prima tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou proberen iets niet van de overheid
(of niet geven)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
gemeente best prima toch
beetje uitkeringen geven
genot was datquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
kijk vier handen op een buik inso. De sharon aflevering.
Sharona*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu staat de gecensureerde versie online volgens mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Wat was er dan?squote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sharona*
Maar wel mooie aflevering ja alleen zijn er dingen aangepast las ik. I.v.m heftige reacties.
wat is er uit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sharona*
Maar wel mooie aflevering ja alleen zijn er dingen aangepast las ik. I.v.m heftige reacties.
eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat zien dat jeugdzorg veel te laks is met ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |