Ik zeg toch ook niet dat ik er wat aan wil doen. Ik zeg alleen dat die mensen beter ngeen kinderen zouden kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat wil je er aan doen? Nederlanders willen ook nauwelijks adopteren namelijk.
moeten krijgen*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik er wat aan wil doen. Ik zeg alleen dat die mensen beter ngeen kinderen zouden kunnen krijgen
hey mcgrathquote:
schoon bedjequote:
Het is een mening. Ik vind roken ook aids maar betekent niet dat ik er dan meteen wat aan wil doenquote:
sorry er rijden geen treinen meerquote:
Nee, niet heel klein, alleen ik sta bijna altijd spits tegenwoordig en kopduels tegen de voorstopper wordt hem nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
Maar mcg jij bent niet heel klein toch?
dat is mijn excuusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry er rijden geen treinen meer
Moeten insinueert geen meningquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een mening. Ik vind roken ook aids maar betekent niet dat ik er dan meteen wat aan wil doen
Oh, bij vrije trappen en corners gewoon wat beren meesturen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, niet heel klein, alleen ik sta bijna altijd spits tegenwoordig en kopduels tegen de voorstopper wordt hem niet
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, bij vrije trappen en corners gewoon wat beren meesturen dan
oké dan is mijn excuus dat ik al lekker warm in mijn eigen bed ligquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan is mijn excuus dat ik al lekker warm in mijn eigen bed lig
Tsja, zonder moeten danquote:
Lichaam voorover danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag altijd randje 16 gaan staan.
beschermengelen van de allerzwakstenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder gewoon 110% anti jeugdzorg en kinderberscherming.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn
huehuequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beschermengelen van de allerzwaksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |