Op het moment dat bureaucratie voor het doel staat wel ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bureaucratie staat gelijk aan criminaliteit? Oke
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik ga het samenvatten voor je.
Sharona is 18 en was zwanger van haar vriend of ex. Dat weet ze niet zo goed
Heel irritant. Tenzij ze echt nog maar heel licht aangeschoten zijn dan is het wel gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden jullie van dronken mensen als je zelf nuchter bent?
Tja, in Nederland is dat ieders vrijheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde hier al weer stoppen met lezen, maar oke.
Labiel figuur dus. Die moeten sowieso geen kinderen krijgen
Jij noemt ze crimineel omdat ze bureaucratisch zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk bedrijf mag over kinderen beslissen?
Je roept maar watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat bureaucratie voor het doel staat wel ja.
Lees: elke overheidsorganisatie.
Wie niet groot is moet slim zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, tegenstanders bij het voetbal
Omdat ze nooit naar een mens zullen kijken, en alleen naar de documenten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je roept maar wat
Word eens concreet over jeugdzorg en waarom het een criminele organisatie is
Was wel een prachtaflevering.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde hier al weer stoppen met lezen, maar oke.
Labiel figuur dus. Die moeten sowieso geen kinderen krijgen
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgevingquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel irritant. Tenzij ze echt nog maar heel licht aangeschoten zijn dan is het wel gezellig.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die vind ik stom.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgeving
Nee afschuwelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doel meer op echt dronken mensen die gewoon geen reet meer geven om hun omgeving
Dat ze niet in de media komen wil nog niet zeggen dat mensen dat soort moeders wel goedkeurenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, in Nederland is dat ieders vrijheid.
Maar als er een randgeval is heel het land moord en brand.
een overheidsorganisatie zou er voor de mensen moeten zijn, dat zijn zen iet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemt ze crimineel omdat ze bureaucratisch zijn
douche je ook met andere team dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
En wat wil je er aan doen? Nederlanders willen ook nauwelijks adopteren namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze niet in de media komen wil nog niet zeggen dat mensen dat soort moeders wel goedkeuren
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
douche je ook met andere team dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |